Eli yksinkertaista. Ota joku pokemon mene tietokoneelle vaihda boxia ja,kun siinä lukee saving game tai jotaa semmost nii pistä gameboy pois päält. HUOM! saattaa hävittää tietoja. Mul ei oo hävittäny ja mul on nyt 5 76lvl lugiaa ja 6 98lvl pidgeot. KOITTAKAA!!!
"koodi" Silver,gold ja crystal
13
5747
Vastaukset
- Someone
Se toimii!
- nindendo fani
öhöh tota mä en tajunnu mä tarvin tota mä haluaisin voittaa pokemon trainer redin
- arkanine
ton koodin!mä oon kopsannu pokemonei joille oon antanu käteen jonku itemin!
- master-pk
ei toimi
- Crystal fani
Ei se millään toimi
- näin se toimii
1.ota joku pokemon mukaan esim rattata.
2.save game.
3.laita rattata johonkin boxiin.
4.vaihda boxia, kun olet vaihtamassa boxia niin peli
tallentaa automaattisesti, kun tallennuksessa lukee dont turn off the power niin sammuta peli ennenkuin power sana ehtii mennä loppuun.
5.tadaa, sinulla on rattata mukana partyssa ja kun menet katsomaan boxia jonne sen laitoit, tadaa rattata on sielläkin.
tiedän myös miten mewin saa ilman koodeja blue/red/yellow versioissa- Misty
Ehei ei se toimi yritin 4 kertaa eikä toiminut. tosin yritin sitä visualboy advansen kanssa eli sillä tietokoneen gameboylla. mutta en usko toimivan. ^^
- Fani!
Toimii! Nyt itserlläni on 2 thylopsionia!
- great trainer
kyllä määkin tiedän sen miten saa mewin ihan helppoo ja mun poket on 100 lv blastoise 100lv glefablle vai mikö se oli kehitin sen jostain glefablesta en muista ja 100 lv vileplume ja 100 ditto ja 100 lv arcanine
- --->jopokemon<---
toimii =) kiitti www.freewebs.com/jopokemon sivu kiittää
- haisuli
no mulla on 5 100 lvl houndoomia
- JUUSO
MUL ON 2 §100 LVL METWO
- unski89
kuinka sä muka lugian oot saanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827