"koodi" Silver,gold ja crystal

kdude

Eli yksinkertaista. Ota joku pokemon mene tietokoneelle vaihda boxia ja,kun siinä lukee saving game tai jotaa semmost nii pistä gameboy pois päält. HUOM! saattaa hävittää tietoja. Mul ei oo hävittäny ja mul on nyt 5 76lvl lugiaa ja 6 98lvl pidgeot. KOITTAKAA!!!

13

5747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Someone

Se toimii!

• nindendo fani

öhöh tota mä en tajunnu mä tarvin tota mä haluaisin voittaa pokemon trainer redin

• arkanine

ton koodin!mä oon kopsannu pokemonei joille oon antanu käteen jonku itemin!

• master-pk

ei toimi

• Crystal fani

Ei se millään toimi

• näin se toimii

1.ota joku pokemon mukaan esim rattata.
      2.save game.
      3.laita rattata johonkin boxiin.
      4.vaihda boxia, kun olet vaihtamassa boxia niin peli
      tallentaa automaattisesti, kun tallennuksessa lukee dont turn off the power niin sammuta peli ennenkuin power sana ehtii mennä loppuun.
      5.tadaa, sinulla on rattata mukana partyssa ja kun menet katsomaan boxia jonne sen laitoit, tadaa rattata on sielläkin.

tiedän myös miten mewin saa ilman koodeja blue/red/yellow versioissa

• Misty

Ehei ei se toimi yritin 4 kertaa eikä toiminut. tosin yritin sitä visualboy advansen kanssa eli sillä tietokoneen gameboylla. mutta en usko toimivan. ^^

• Fani!

Toimii! Nyt itserlläni on 2 thylopsionia!

• great trainer

kyllä määkin tiedän sen miten saa mewin ihan helppoo ja mun poket on 100 lv blastoise 100lv glefablle vai mikö se oli kehitin sen jostain glefablesta en muista ja 100 lv vileplume ja 100 ditto ja 100 lv arcanine

• --->jopokemon<---

toimii =) kiitti www.freewebs.com/jopokemon sivu kiittää

• haisuli

no mulla on 5 100 lvl houndoomia

• JUUSO

MUL ON 2 §100 LVL METWO

• unski89

kuinka sä muka lugian oot saanu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe