ajattelin et väsäisisin lasisen kotelon koneelle..
onko huono idea?
kunhan tekee tarpeeksi paksusta ja laminoidusta/karkaistusta niin olisko hyvä?
mitä mieltä? lasinen kotelo??
4
664
Vastaukset
- hyvä siitä tulee
Mikä siinä. Itse olen nähnyt lasisen/läpinäkyvän kotelon ja hienolta se näytti. Parempi kun tekee paksusta lasista tai jostain niin et heti saa sitä säpäleiksi.
- kundi
saisin itse tehtyä osat melk. ilmaiseksi mutta, mitenkä kaikki reikien paikat ja emon kiinnitykset yms.. pleksikoteloonhan voi tehdä suoraan ruuvville kierteet mutta lasiin ei..
mitenköhän tän toteuttais...?
ja löytääkö joku netistä "kaaviot,piirrustukset,mitat" minkä mukaan olisi helppo tehdä ja olisi reijät oikeilla paikoilla.
paha meinaan muuttaa jos reikä heittää edes 0,5cm..
eli jos joku löytäis kaavion minkä mukaan voisi tehdä? kundi kirjoitti:
saisin itse tehtyä osat melk. ilmaiseksi mutta, mitenkä kaikki reikien paikat ja emon kiinnitykset yms.. pleksikoteloonhan voi tehdä suoraan ruuvville kierteet mutta lasiin ei..
mitenköhän tän toteuttais...?
ja löytääkö joku netistä "kaaviot,piirrustukset,mitat" minkä mukaan olisi helppo tehdä ja olisi reijät oikeilla paikoilla.
paha meinaan muuttaa jos reikä heittää edes 0,5cm..
eli jos joku löytäis kaavion minkä mukaan voisi tehdä?Pleksi ois tosiaan helpompi juttu, reijät vaan ja mutterit kiinni.
Ruuvien paikathan sä saat katsottua emolevyllä oikeeseen kohtaan.
Tossa on jonkinlainen kotelo:
http://www.xoxide.com/clearacatxca.html- kundi
j.a.m kirjoitti:
Pleksi ois tosiaan helpompi juttu, reijät vaan ja mutterit kiinni.
Ruuvien paikathan sä saat katsottua emolevyllä oikeeseen kohtaan.
Tossa on jonkinlainen kotelo:
http://www.xoxide.com/clearacatxca.htmlmutta, lasit saisin melk. ilmaiseksi ja taysin mittoihin leikattuina(reikineen päivineen)
ja karkaistuna ja jos haluan,laminoituna...
niin ajattelin että, mikseipä lasista..
mutta, mitat puuttuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303501Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819