just äsken mun..

romeo ja julia

mun undulaatit,romeo ja julia istu molemmat mun kädes samaa aikaa..ekan kerran..ostin romeon ja julian eläinkaupast tän viikon keskiviikkoon ja ne uskals nyt jo tulla mun kädelle!vähän oli ihanaa!mun oli pakko saada kertoo jollee koska mä oon niin innoissaa! :D

6

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romeo ja julia

      lintujeni häkin verkon reiät ovat 15mm..onko ne liian suuret..äsken lennätin lintujani ja julia työns pään melkee kokonaa verkon läpi!!! :S..häkki on vast tehty ni ei viittis poiskaa heittää!mitä mieltä ootte?!

      • romeo ja julia

        mun häkin koko on pituus 102cm,leveys 55cm ja korkeus 73cm..saisko sinne laittaa 4 lintua..?jos siel on 2 lintua ni tarviiko joka päivä lennättää?


      • romeo ja julia
        romeo ja julia kirjoitti:

        mun häkin koko on pituus 102cm,leveys 55cm ja korkeus 73cm..saisko sinne laittaa 4 lintua..?jos siel on 2 lintua ni tarviiko joka päivä lennättää?

        kukaa ei vastaa? oon oottan ja vaikka kuinka kauan :S


      • kyllä ajallaan joku vastaa
        romeo ja julia kirjoitti:

        mun häkin koko on pituus 102cm,leveys 55cm ja korkeus 73cm..saisko sinne laittaa 4 lintua..?jos siel on 2 lintua ni tarviiko joka päivä lennättää?

        Onnittelut! :) Tarkoitatko lintujen lennättämisellä siis lentämistä vapaasti huoneistossa? No, ainahan liikunta on eduksi, eli mitä useammin pääsevät lentämään, sitä parempi. Luonnossa kun undut lentävät kymmeniä kilometrejä päivittäin. Sitä määrää ei ikinä täällä meillä voi täyttää, mutta olothan ovat muutenkin aivan erilaiset.

        Miten 15 millisestä aukosta muka voi mahtua linnun pää?


      • romeo ja julia
        kyllä ajallaan joku vastaa kirjoitti:

        Onnittelut! :) Tarkoitatko lintujen lennättämisellä siis lentämistä vapaasti huoneistossa? No, ainahan liikunta on eduksi, eli mitä useammin pääsevät lentämään, sitä parempi. Luonnossa kun undut lentävät kymmeniä kilometrejä päivittäin. Sitä määrää ei ikinä täällä meillä voi täyttää, mutta olothan ovat muutenkin aivan erilaiset.

        Miten 15 millisestä aukosta muka voi mahtua linnun pää?

        linnut ovat vielä toinen 4kk ja toinen 5kk... niil on viel aika pienet päät mut ei se kokonaa mahtun mut puoliks tai sillai...


      • undutäti
        romeo ja julia kirjoitti:

        linnut ovat vielä toinen 4kk ja toinen 5kk... niil on viel aika pienet päät mut ei se kokonaa mahtun mut puoliks tai sillai...

        mun mielestä sinne voi laittaa neljä undua jos lennätät niitä useasti viikossa. ja kahta undua kannattaa kyllä lennättää jokapäivä, itse ainakin lennätän päivittäin mutta ei se ihan pakollista ole. minulla on kaksi undulaattia ja tuotakin pienempi häkki. aijon hankkia isomman häkin ja kaksi lintua enemmän. lennätän lintuja päivittäin ja seurustelen niiden kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe