vipassanasta

mää

Nyt vuosien tauon jälkeen aloitin jonkin tekniikan tekemisen ja valitsin vipassanan sen helppouden vuoksi. Teen sitä aika kevytversiona eli keskityn sieraimieni läpi kulkevaan ilmaan ja vatsan liikkeisiin. Nyt muistini on alkanut parantunua ja muistan paljon haikeitakin asioita, joita en välttämättä haluaisi muistaa, kieltäydyn ryyppyreissustakin, kun muistin kuinka vaivalloista se on, vaikka olisin ehkä ollut sen tarpeessa. Olen ollut vähän masentunut ja elämässäni on ollut tärkeintä, ettei muista eilispäivän tapahtumia. Kuuluuko tämä muistin parantuminen tähän tekniikkaan, kun toisaalta haluaisin elää kuin onnellinen apina ja tehdä kaikki virheet uudelleen.

1

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarina

Mulla on aika pitkälle samanlainen tarina ja onhan se varmasti totta että siksi sitä ihmiset sumentaa mieltää, koska ei haluu nähdä todellisuutta. ja tuskinpa tää mitä nyt näkee (muistot joita ei haluisi nähdä)on se absoluuttinen totuus, jossa mieli lepää, mutta vaikka kuinka karvasta on katsella selvästi, niin ainakin on siitä onnellisessa asemassa, että tietää ne asiat, jotka painaa mieltä ja silloin voi lähtee niitä purkamaan...

Silloin kun sumentaa mieltä niin on "onnellinen", niin kauan kuin pystyy pitää ne ikävät asiat piilossa, mutta sieltä ne kurkkii kuitenkin maton alta kummana olona, mutta silti niitä ei oo jaksanu tai uskaltanu kattoo..mutta nyt on siivous päivä ja aika lakaista pölyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5204
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      261
      4289
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      98
      3918
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      156
      2278
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1633
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1351
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      989
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      37
      933
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      867
    Aihe