Nyt vuosien tauon jälkeen aloitin jonkin tekniikan tekemisen ja valitsin vipassanan sen helppouden vuoksi. Teen sitä aika kevytversiona eli keskityn sieraimieni läpi kulkevaan ilmaan ja vatsan liikkeisiin. Nyt muistini on alkanut parantunua ja muistan paljon haikeitakin asioita, joita en välttämättä haluaisi muistaa, kieltäydyn ryyppyreissustakin, kun muistin kuinka vaivalloista se on, vaikka olisin ehkä ollut sen tarpeessa. Olen ollut vähän masentunut ja elämässäni on ollut tärkeintä, ettei muista eilispäivän tapahtumia. Kuuluuko tämä muistin parantuminen tähän tekniikkaan, kun toisaalta haluaisin elää kuin onnellinen apina ja tehdä kaikki virheet uudelleen.
vipassanasta
1
324
Vastaukset
- tarina
Mulla on aika pitkälle samanlainen tarina ja onhan se varmasti totta että siksi sitä ihmiset sumentaa mieltää, koska ei haluu nähdä todellisuutta. ja tuskinpa tää mitä nyt näkee (muistot joita ei haluisi nähdä)on se absoluuttinen totuus, jossa mieli lepää, mutta vaikka kuinka karvasta on katsella selvästi, niin ainakin on siitä onnellisessa asemassa, että tietää ne asiat, jotka painaa mieltä ja silloin voi lähtee niitä purkamaan...
Silloin kun sumentaa mieltä niin on "onnellinen", niin kauan kuin pystyy pitää ne ikävät asiat piilossa, mutta sieltä ne kurkkii kuitenkin maton alta kummana olona, mutta silti niitä ei oo jaksanu tai uskaltanu kattoo..mutta nyt on siivous päivä ja aika lakaista pölyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498