Niin. Joku hyvä peli ois kiva hommaa joulun pyhiks pelattavaks. Kun ei vaan tule mieleen että mikä. Kertokaa te.
Joku räiskinäpeli. Tykkään splinter cellin ja hitmanin tyyppisistä hiiviske/ammuskelulypeleistä mutta onkohan noita muita hyviä kun on noi edellämainitut pelattu jo? Saa olla vanhakin kun ei kone kuitenkaa pyöritä mitään ihan uusimpia.
kertokaa hyvä peli.
8
451
Vastaukset
- Mohawk
SWAT4. Kokeilin demoa ja tilasin pelin. Ei ole edes kallis. Alle 30 €. Vähän samaa tyyliä kuin Red Stormin pelit.
- Mäh
valitettavasti omistan senkin :/ Musta se ei ollut hiiviskelyä parhaasta päästä.
- varjopelle
sai Pelit -lehden arvostelussa 90 pistettä ja on oikeasti tosi hyvä peli. Suosittelen!
- hohoho
Shadowgrounds sai pisteet siitä hyvästä että on suomalainen,vaikutti todella tylsältä.Turha peli
- n.k.j.k
hohoho kirjoitti:
Shadowgrounds sai pisteet siitä hyvästä että on suomalainen,vaikutti todella tylsältä.Turha peli
shadowgrounds on todella mahtava peli!!!
- pekuri
n.k.j.k kirjoitti:
shadowgrounds on todella mahtava peli!!!
oon pelannu kun sain lahjaksi ja se oikeesti tosi hyvä peli. Minä suosittelen kaikille.
- aliarvostettu?? peli
On sellainen "förstpersonsooter" kun CHASER. On yllättävän hyvä, hienoja valoefektejä, ongelman ratkaisuja(tässä jopa hl2 parempi),hyvät grafiikat jne, aseita yli 20 erilaista. Pari vuotta vanha mutta yllättävän vähälle huomiolle jäänyt. Tasot vain paranevat eteenpäin mennessä. Itse sain sen ati näyttiksen mukana muuten en olisi koko pelistä tiennyt mitään. SUOSITTELEN. Omassa toptenissa menee tiukasti sijalle 3 heti farcry:n ja hl2:sen jälkeen pc:n fps kategoriassa.
Sitä en sitten tiedä mistä tuota tällä hetkellä saa. On kahdella cd:llä ainakin mulla.
Min kone pena3 128ram. Mutta tehokkaampaa suosittelen koska muuten jää hienot graffat näkemättä. - paras
BF2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328