Nii oon tos orpokodin kohtaal jossai ja oon ollu sile kaikis ovis mihi pääsen mut ei löydy mitää...mitäköhän mun pitäis tehä?
Sh 4
8
777
Vastaukset
- chevy69
eti soihtu yhen aukion nurkasta ja kaivoista löytyy jäseniä pyärätuoliäijää
- ...
minkä aukion vai onks niit joka paikas mis on se kaivo nii siit saa vai?
- T.H
Soihtujen kanssa pääset sekoilemaan vasta, kun tulet toisen kerran orpokodin luokse.
Eli hanki jääkaapistasi juomaa ja anna se sille jätkälle, joka on talon edessä. Jos siinä ei vielä ole tyyppiä, niin et ole tutkinut koko aluetta. Orpokodin vasemmalla puolella on portti minne muistaakseni sinun pitää mennä, jos jätkä ei ole ilmestynyt rakennuksen eteen. - mudda
T.H kirjoitti:
Soihtujen kanssa pääset sekoilemaan vasta, kun tulet toisen kerran orpokodin luokse.
Eli hanki jääkaapistasi juomaa ja anna se sille jätkälle, joka on talon edessä. Jos siinä ei vielä ole tyyppiä, niin et ole tutkinut koko aluetta. Orpokodin vasemmalla puolella on portti minne muistaakseni sinun pitää mennä, jos jätkä ei ole ilmestynyt rakennuksen eteen.Juu on se siin talon edes ja pyyteli jottai mut mä taisin juoda sen:O onks se mahdollist?
- T.H
mudda kirjoitti:
Juu on se siin talon edes ja pyyteli jottai mut mä taisin juoda sen:O onks se mahdollist?
Eipä tuo taida olla mahdollista. Olet kuule tainnut juoda jotain aivan muuta :)
Se juoma pitäisi löytyä jääkaapista tai laatikosta omassa kämpässäsi.
Kannattaa vain etsiä se... etsivä palkitaan ;) - ...
T.H kirjoitti:
Eipä tuo taida olla mahdollista. Olet kuule tainnut juoda jotain aivan muuta :)
Se juoma pitäisi löytyä jääkaapista tai laatikosta omassa kämpässäsi.
Kannattaa vain etsiä se... etsivä palkitaan ;)juu olin laittanu sen siihe laatikkoon...katoin vaa laatikon aseita nii se oliki siin toises jutskas ;) mut kiitos
- ...
T.H kirjoitti:
Eli hanki jääkaapistasi juomaa ja anna se sille jätkälle, joka on talon edessä. Jos siinä ei vielä ole tyyppiä, niin et ole tutkinut koko aluetta. Orpokodin vasemmalla puolella on portti minne muistaakseni sinun pitää mennä, jos jätkä ei ole ilmestynyt rakennuksen eteen.Mitähän mun pitäis tehä sen jälkeen kun oon vieny sen juoman...sain silt jonkun pienen lapion..
- T.H
... kirjoitti:
Mitähän mun pitäis tehä sen jälkeen kun oon vieny sen juoman...sain silt jonkun pienen lapion..
Nyt etsi sellainen puu, jonka vierestä tulee sellainen käden näköinen juttu. Mene tähän kohtaan kaivamaan lapiolla, niin saat avaimen.
Sinun pitää viedä tämä avain kämppääsi ennen kuin palaat talon luokse... palaaminen ei onnistu avaimen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286