Nintendogs kysymys

Koirakamu

Heips! Saan joululahjaksi Nintendogs labradori version ja olisi yksi kysymys... ;
Pelin mukana tulee käyttöohjeet, vai mitä? Onko käyttöohjeet suomenkieliset?

Kiitos jo näin etukäteen! :)

53

5918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Labradorinnoutaja

      on ohjekirja suomenkielinen.
      minäkin saan nintendogsin joululahjaksi . sen mäyrispaketin.

      • E P I S T Ä ! ! ! !

        EIKÄ! TÄÄ ON EPISTÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUA KIDUTETAAN!


      • Labrador & friends
        E P I S T Ä ! ! ! ! kirjoitti:

        EIKÄ! TÄÄ ON EPISTÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUA KIDUTETAAN!

        Miks??


    • dachshund

      20päivää jouluun!! SITTE NINTENDOGS!! Mä saan sen mäyris packiksen!! xD

      • Tessi

        Minä saan chihuahua paketin mis tulee hopea DS. Se on jo ostettu xD en jaksa odottaa


      • NINDENDOGS
        Tessi kirjoitti:

        Minä saan chihuahua paketin mis tulee hopea DS. Se on jo ostettu xD en jaksa odottaa

        Se nindendogs on just paras! Saan sen labrispaketin jos on se DS! Saan sen joululahjaks.
        Ja se DS on vaaleen-sininen... :DDDDDD


      • Koirakamu
        NINDENDOGS kirjoitti:

        Se nindendogs on just paras! Saan sen labrispaketin jos on se DS! Saan sen joululahjaks.
        Ja se DS on vaaleen-sininen... :DDDDDD

        Jeps! Nintendogs on ihan best! Mitenköhän sen pelin luojat on saanu niistä koirista niiiiin lutusia.. :D


      • Nin
        Koirakamu kirjoitti:

        Jeps! Nintendogs on ihan best! Mitenköhän sen pelin luojat on saanu niistä koirista niiiiin lutusia.. :D

        Jos ette malta odottaa että saatte nintendogsin kannattaa käyä osoitteessa www.nintendogs.com
        Esim: videoita pelin koirista!!!!!!


      • Labradori
        NINDENDOGS kirjoitti:

        Se nindendogs on just paras! Saan sen labrispaketin jos on se DS! Saan sen joululahjaks.
        Ja se DS on vaaleen-sininen... :DDDDDD

        saan sittenkin sen labbisversion, kun läysin iskän ja äidin lahjakätkön XD


      • Suhru
        Nin kirjoitti:

        Jos ette malta odottaa että saatte nintendogsin kannattaa käyä osoitteessa www.nintendogs.com
        Esim: videoita pelin koirista!!!!!!

        Sain mäyris-version


      • koiranpelkääjä

        Mulla on Ihanan vihree (tai lime) nintendo ja sitten on se lapris ku ei oo kultastanoutajaa...


      • Suhru kirjoitti:

        Sain mäyris-version

        Mulla on mäyris-pack, pelasin eilen pitkästä aikaa. Mulla on tällä hetkellä kaks koiraa, vaalea mäyris Daisy joka mulla on ollut alusta asti n.5 vuotta ja chihuahua Daniela.. mulla on muitakin koiria mutta ne on koirahotellissa :D


    • Joulun odottaja

      Mä en enää kestä 19 päivää jouluun!!!!!!!!
      Mie saan nintendogsin joululahjaksi x)

      • fun_dogs

        Tännekin kantaa joulupukki yhden paketin joka sisältää Nintendo DS-pelikonsolin Nintendogs pelin versio:mäyräkoira. http://www.nintendogs.fi sivustoa on käyty tuijottamassa melkein päivittäin kun selvisi mitä tulee.


      • BlueDS

        Mä muistan ku mä odotin tota NIIN innolla kävin kanssa varmaan joka päivä ettimässä siitä jotain videoita sun muuta.. Ahh sitte ku sain sen.. :)


    • _jennu_

      muistakaa tulla sinne pictochattiin.. :D .. se on hyvä paikka.. ku sen Ds :än kautta saa lähettäää langattomia viestejä muille DS:än käyttäjille..!! xD xD

      • Nintendogiiiii

        Kuinka pitkän matkan päähän se "ylettää"? Siis jos ymmärsit..


    • kimmilr

      ei ole suomen kielisiä ohjeita!!!!!!!!!sä oot aika hassu kun luulet että siinä on suomen kieliset ohjeet!!!!!!!
      vastaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • JOULU KOITTAA TAAS!

        Voi ihkut. Mä saan joululahjaksi ton nintencatsin. Ja sit sen missä on se ihminen hoidettavana. Vähä ne on hyvii peleij. Mun kamuil on ne kummatkin, ja vähä oon täpinäs kun saan ne jouluna


      • BlueDS

        Joo mulla ainaki oli suomenkieliset ohjeet. Että silleen XD


      • NetteXX

        Minulla on ainakin suomen kielisetohjeet !! (;


      • whiteDS
        JOULU KOITTAA TAAS! kirjoitti:

        Voi ihkut. Mä saan joululahjaksi ton nintencatsin. Ja sit sen missä on se ihminen hoidettavana. Vähä ne on hyvii peleij. Mun kamuil on ne kummatkin, ja vähä oon täpinäs kun saan ne jouluna

        öö.....sä joka sanoit et nintendogs on perseestä niin kuules SAATANAN VITTU EIKÄ OLE!vaikka kaikilla on kuitenkin oma mielipide itse omistan nintendogs chihuahua and friendsin ja nintencats tabby and friendsin hyvii pelei nintencatsii ei tuu enää nii paljon pelattuu kun on jo ihka oikea kissakin
        p.s omistaako kukaan ds i:Tä mä pelaan noita pelei sillä


      • sa
        JOULU KOITTAA TAAS! kirjoitti:

        Voi ihkut. Mä saan joululahjaksi ton nintencatsin. Ja sit sen missä on se ihminen hoidettavana. Vähä ne on hyvii peleij. Mun kamuil on ne kummatkin, ja vähä oon täpinäs kun saan ne jouluna

        kuules!nintendogs on paras!ja mikä vitun kissa?kissat ja se sun peli on iha perseestä!


    • jepelisurikxkxkxkxkx

      juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!on tottakai se on!!
      pakkohan sen on olla!!(paitsi mario kartin käyttöohjeet ei oo)

    • auringonpaiste

      moikka.
      mekin ostimme tytöllemme eikä tosiaan ollut suomenkielisiä ohjeita mukana!!!

      emme pääse pelissä eteenpäin,kun tyttöni aloitti sen ja en tiedä mitä on tehnyt,kun ei pääse esim.kenneliin,olisiko sinulla neuvoja??

      t.jaana

      • phalenetytta

        ..suomenkieliset ohjeet mukana kun pari v. sitten sain nintendogsin. Tai sitten muistan väärin.
        No kuitenkin, ensin siinä annetaan koiralle nimi. Sitten on ne tekstin on kaikki pistetty pois niin sitä nimeä vaan hoetaan niin kauan että tulee joku seuraava lappu. Sitten se opetetaan istumaan, ja kun sen osaa, niin sitten pitää kustua nimestä luokse ja käskeä istumaan. Sen jälkeen pitäisi toimia ohan hyvin, pääsee lenkille, kenneliin, shoppiin jne. Ja sinne pääsee siis Go out-kohdasta. Sen jälkeen shoppiin ja sieltä sitten kenneliin.


      • Surhu

        Kummallista.
        Mielestäni kaikkissa pitäisi olla suomenkieliset ohjeet.
        Kai selasitte koko vihkosen läpi ?
        Nimittäin ne saattavat olla myös toisessa päässä ohjekirjaa.
        Itselläni on mäyris-versio joten kyllä tiedän :---------D


    • Pikku Nintendo

      Ei hajuukaan. Sitä paitsi... EI! EI VOI! EI EI! ONKS SUL SE NINTENDOGS PELI? EI! MÄ HALUISIN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mul ku ei oo sellasta niin on vaikeaa tietää tommonen kysymys!

    • HattaraKani

      käyttöohjeet ovat myös suomenkieliset, mutta esiintyvät myös englannin,ruotsin.. kielisinä.

    • bastilli

      Hei! Yksi kysymys olisi.. Tuleeko nintendogsin mukana pelikonsolia? :)

      • NetteXX

        Mä ostin konsolin jonka mukana tuli se peli ;)


      • on
        NetteXX kirjoitti:

        Mä ostin konsolin jonka mukana tuli se peli ;)

        yksi koira, saksanpaimenkoira Pongo. Mun kaverilla on dalmis Lulu ja yorkshi Dotte. Mä hoivaan Pongoo koko ajan kun se on niin lutunen. Se on ehkä saamassa kaverin, pitää vähän miettiä että ottaisko ison vai pienen vai minkä rotusen ja sitten tyttö vai poika. Kertokaa minkä nimisii koirii teillä on ja minkä rotusii.


      • on
        on kirjoitti:

        yksi koira, saksanpaimenkoira Pongo. Mun kaverilla on dalmis Lulu ja yorkshi Dotte. Mä hoivaan Pongoo koko ajan kun se on niin lutunen. Se on ehkä saamassa kaverin, pitää vähän miettiä että ottaisko ison vai pienen vai minkä rotusen ja sitten tyttö vai poika. Kertokaa minkä nimisii koirii teillä on ja minkä rotusii.

        dalmatian & friends se mun peli.


      • on
        on kirjoitti:

        dalmatian & friends se mun peli.

        onko jollain nintendogsii? minkä nimisii ja rotusii?


      • 7
        on kirjoitti:

        onko jollain nintendogsii? minkä nimisii ja rotusii?

        Mulla on Labrator versio jonka tilasin jenkeistä ennenkuin tuli suomeen myyntiin ;P.

        Koirina

        Dalmis: Täplä(tosi omaperäistä xD)
        Lapukka: Suru
        Shiba: Toivo
        Saksanpaimen: Tuska
        Jackrusseli: Tuho


      • minäpätäsävaaan
        on kirjoitti:

        yksi koira, saksanpaimenkoira Pongo. Mun kaverilla on dalmis Lulu ja yorkshi Dotte. Mä hoivaan Pongoo koko ajan kun se on niin lutunen. Se on ehkä saamassa kaverin, pitää vähän miettiä että ottaisko ison vai pienen vai minkä rotusen ja sitten tyttö vai poika. Kertokaa minkä nimisii koirii teillä on ja minkä rotusii.

        on chihu-nintendogs, ja koiria on kolme; saksanpaimenkoira Musti, sheltti Manu 


      • koiranpelkääjä
        7 kirjoitti:

        Mulla on Labrator versio jonka tilasin jenkeistä ennenkuin tuli suomeen myyntiin ;P.

        Koirina

        Dalmis: Täplä(tosi omaperäistä xD)
        Lapukka: Suru
        Shiba: Toivo
        Saksanpaimen: Tuska
        Jackrusseli: Tuho

        Mulle tulee itku silmään on niin kaunista nähdä että joku antaa koiriensa nimiksi Tuho Tuska Suru Tuska jne se on niin kaunista ja luonnollista en tiedä ...
        mä oon niin herkkänä näille sanoille


      • sa
        on kirjoitti:

        yksi koira, saksanpaimenkoira Pongo. Mun kaverilla on dalmis Lulu ja yorkshi Dotte. Mä hoivaan Pongoo koko ajan kun se on niin lutunen. Se on ehkä saamassa kaverin, pitää vähän miettiä että ottaisko ison vai pienen vai minkä rotusen ja sitten tyttö vai poika. Kertokaa minkä nimisii koirii teillä on ja minkä rotusii.

        moi! mulla on labradori valkoinen nimeltään lulu.ja yks kysymys, miten sinne koiran ostamiseen tulee lisää koirii ku ei mulle tuu!ja miten pääsee agility kisaan?


    • minäminäminää

      kyllä siellä jotain on, en muista oliko mäyris- ja chihuahuapaketeissani suomenkielisiä varsinaisia ohjeita, ainakin mäyriksessä muistelen harmitelleeni ohjkeiden puuttumista. mutta siitä on pitkä aika. ja tää keskusteölu on kuollut. Sori kirjoitusvirheistä, mun pitää nyt mennä tuonne www.nintendogs.com iin! Mulla on kahdeksan koiraa mäyriksessä ja chihussa kaks!!! Ne on ihanii... Etenkin yks. Mun corgi. Ja mun eka koira, kultis.

    • mietiskeliä

      Mä sain nintendogsin niin siinä oli vaan jota ulkomaankielisii ohjeita mut kamuillani on suomenkielisiäkin...

      • minäpätäsävaan

        ei ollu ohjeita, ei edes enkuks, kun peli tuli käytettynä, kaikkee en vielä ymmärrä mut ihan hyvin silti osaan pelailla


    • koiranpelkääjä

      No joissain se ohje tulee suomen kielisenä esim. ystävälläni tuli mutta minulla ei ...

      piti kääntää japanin kieliset ohjeet...

    • kikikikiki

      ei tuu

      • Nintenddogs

        Mä sain tänä jouluna nintendogs pelin, siinä on suomenkieliset käyttöohjeet, mutta esim mun kaverin mäyris boxissa ei ollu suomen kielisiä käyttöohjeita. Jos on ongelmia päästä eteenpäin kysykää multa.
        Mukavia pelihetkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • fighter11

      Moi mä mietin miten alottaa nintendogsin alusta kun mul on itsepäinen shihuahua XD!

    • fighter11

      Mä kuolen haluun semmosen valkosen sekarotusen XD!!!!!!

    • fighter11

      ÄÄK!mul on siis mario hattu ja mariokart auto cool!

    • outoo

      mulla on ohjekirja kaikkee muuta kun suomen kieline

    • fighter11

      Olen ostamassa matkaa legoland tanskaan jee!

    • Liluuuu~

      1. Miten aloittaa alusta
      2. Kuinka monta koiraa alussa vaihtoehtona?
      3. MOI! :D

    • WilliamTheBuizel!

      Lilulle:
      1. Siinäkohtaa, kun aloitat nintendogsin normisti, ja siihen ylänäyttöön tulee punaisella nintendogs, paina A,B,X,Y,L,R. Jos se ei toimi, ota ristiohjain mukaan
      2. 6, lisää tulee
      3. No moi :'9

    • WilliamThheBuizel

      HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!

    • Lilu~

      Samoin ^^
      Mun koirat:
      Shiba inu: Mushu, osaa liikkeet: istu, maahan, hyppää,kieri, jahtaa,seiso,seisonta,breikki, tanssi, tähtönen, ukkonooa
      On voittanut 'miljoona' kertaa peräkkäin kiekonheiton Champion-kisan
      Toy villakoira: Totti, osaa liikkeet istu maahan hyppää kieri jahtaa seiso seisonta
      On voittanut Berginner classin TOKOssa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe