eli tuossa olen lukenut että 360seen voi laittaa xp:een (??ja muutenkin tietokoneohjelmia??). eli voiko laitetta käyttää kuin tietokonetta konsanaan eli surffata netissä ja käyttää kuten photoshoppia kuvakäsittelyyn ja office ohjelmia tekstin raapustamiseen? kun ymmärtääkseni 360 on tietokone.
jos voi noita yllämainittuja tehdä niin eikös se silloin myös tarvi näppistä ja hiirtä.
kysyn vain ihan uteliaisuuttani, kun olen ens vuoden puolella hankimassa laitteen
xbox360:sta
6
932
Vastaukset
- jäbä70
ei voi, siksi monet odottavat mod piirejä jotta se olisi mahdollista.
- ainakin
dubeliinin kautta oon lukenu juttua että ois jo toimivia mod piiri ratkaisuja
- jäbä70
ainakin kirjoitti:
:) :)
- kysymyksiä
ainakin kirjoitti:
paljon se modi mahdollisesti saattaisi maksaa?
Hei. Emme suosittele asentamaan Xbox 360:een mitään omia ohjelmia tai vastaavia, koska konsoli voi hajota ja takuu ei kata korjausta mikäli käyttäjä:
(i) ei käytä Xbox-tuotetta käyttöohjeiden ja muiden tuotteen mukana toimitettujen ohjeiden mukaisesti, tai
(ii) korjauttaa, muokkauttaa tai muunnattaa Xbox-tuotetta muualla kuin Microsoftin valtuuttamissa korjaamoissa, tai
(iii) käyttää Xbox-tuotetta sellaisten tuotteiden kanssa, joita Microsoft ei myy tai joihin Microsoft ei myönnä käyttöoikeuksia (esimerkiksi käyttöoikeudettomia pelinparannuslaitteita, adaptereita tai virtalähteitä) tai jotka eivät ole yhteensopivia laitteen kanssa, tai (iv) käyttää Xbox-tuotetta kaupallisiin tarkoituksiin (kuten vuokraukseen), tai
(v) muokkaa tai muuntelee Xbox-tuotetta, tai
(vi) vahingoittaa Xbox-tuotetta käyttämällä sitä väärin tai virheellisesti, huolimattomuudella tai vahingossa, tai
(vii) muuntaa, turmelee tai poistaa sarjanumeron, tai
(viii) poistaa Xbox-tuotteen takuusinetin, tämä takuu ei ole voimassa.
Lisätietoja osoitteessa http://support.xbox.com/fi-fi/xbox-360/troubleshoot/warranty/xbox-360-warranty
Killi/Microsoft- playstation_per5e
Kannattaa ennemmin ostaa joku asus eee top tai katsastaa D-linkin tv-tietokone kuin alkaa rikkomaan xboxia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261