Kun tämä kyseinen pelihän tulee keväällä kaiketi Suomeen? Niin voisiko joku kertoa hieman tämän pelin pelialueesta(kuinka laaja) , grafiikoista ,autoista, aseista, kaupungeista, juonesta, jne eli kaikkea mitä tiedätte kyseisestä pelistä ja milloin se ilmaantuu?
GTA 4
10
1034
Vastaukset
julkaisu on kuten sanoit 2006 keväällä tai jouluna riippuu koska ps3 tulee markkinoille.peli alue on paaljon laajempi kuin san andreas ja ihmisten tekoäly parempi jne mutta luulis että vuoden alussa saatais tietoa kyseisestä pelistä (kuvineen)
- Tietäjä84
GTA ...GTA ...GTA ...GTA!!!
- .....
Oon ollu varmaan tynnyrissä, kun en tiennyt sen ilmestyvän jo noin pian!
- rdgdg
..... kirjoitti:
Oon ollu varmaan tynnyrissä, kun en tiennyt sen ilmestyvän jo noin pian!
niimpä.. tulis vaa äkkii uus gta, ku tänää pelasin sa:n läpi
onko muka taas ilmestymässä uusi gta?(nelonen) onko se parempi,kuin san andreas?
nimeä ei kyllä ole vielä julkaistu eli ei tietoa onko gta 4 vai mikä luonnollisesti on parempi kuin san andreas koska koneessa on enemmän tehoja ja toimii blueray systeemillä (sinisellä laserilla punaisen sijaan)
- ,__;__-
Niin tuleeko tämä kyseinen peli siis pelkästään ps3:lle? Tai siis kai se tulee myös uudella xboxille mutta varmaan myöhemmin? Kun tämä taitaa olla yksi syy etten sitten aiokaan ostaa nyt tätä xbox360 vaan säästän rahat pleikkaan. Uutta konsolia kyllä jaksan odottaa vielä vaikka vuoden mutta uutta GTA:ta en sitten yhtään pidempään ;) Jos nyt ymmärsitte edes jotain.
- öyski
No tottakai tajutaan. Itsekkin odotan ps3:sta, vaikka xboxi kiinnostaakin valitsen mielummin konsolin johon todennäköisesti tulee ne oikeat pelit ensimmäisinä eli pleikkaan. Tuntuukin typeryttävältä kun xboxia mainostetaan tehokkaana jne., toki se sitä onkin, mutta onko joku havainnut, että jotakin peliä olisi hehkutettu siinä mahtavana? niin, tuskin kukaan. Ja jos ps3:n lanseerauksen yhteydessä markkinoille tulee esim. gta4 niin jees, jää bill gates itkemään.... :)) joului kaikille!
- pauska
öyski kirjoitti:
No tottakai tajutaan. Itsekkin odotan ps3:sta, vaikka xboxi kiinnostaakin valitsen mielummin konsolin johon todennäköisesti tulee ne oikeat pelit ensimmäisinä eli pleikkaan. Tuntuukin typeryttävältä kun xboxia mainostetaan tehokkaana jne., toki se sitä onkin, mutta onko joku havainnut, että jotakin peliä olisi hehkutettu siinä mahtavana? niin, tuskin kukaan. Ja jos ps3:n lanseerauksen yhteydessä markkinoille tulee esim. gta4 niin jees, jää bill gates itkemään.... :)) joului kaikille!
tuleeko gta nelonen pleikka kakkoselle
- gta-fani
satuinpahan kerran ettii googles tietoo siitä ja jollekki sivulle olin eksyny josssa huhuttiin että gta 4 sijoittuis eurooppaan ja että siin ois 9 eri kaupunkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344