GTA 4

???

Kun tämä kyseinen pelihän tulee keväällä kaiketi Suomeen? Niin voisiko joku kertoa hieman tämän pelin pelialueesta(kuinka laaja) , grafiikoista ,autoista, aseista, kaupungeista, juonesta, jne eli kaikkea mitä tiedätte kyseisestä pelistä ja milloin se ilmaantuu?

10

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkaisu on kuten sanoit 2006 keväällä tai jouluna riippuu koska ps3 tulee markkinoille.peli alue on paaljon laajempi kuin san andreas ja ihmisten tekoäly parempi jne mutta luulis että vuoden alussa saatais tietoa kyseisestä pelistä (kuvineen)

      • Tietäjä84

        GTA ...GTA ...GTA ...GTA!!!


      • .....

        Oon ollu varmaan tynnyrissä, kun en tiennyt sen ilmestyvän jo noin pian!


      • rdgdg
        ..... kirjoitti:

        Oon ollu varmaan tynnyrissä, kun en tiennyt sen ilmestyvän jo noin pian!

        niimpä.. tulis vaa äkkii uus gta, ku tänää pelasin sa:n läpi


    • onko muka taas ilmestymässä uusi gta?(nelonen) onko se parempi,kuin san andreas?

      • nimeä ei kyllä ole vielä julkaistu eli ei tietoa onko gta 4 vai mikä luonnollisesti on parempi kuin san andreas koska koneessa on enemmän tehoja ja toimii blueray systeemillä (sinisellä laserilla punaisen sijaan)


    • ,__;__-

      Niin tuleeko tämä kyseinen peli siis pelkästään ps3:lle? Tai siis kai se tulee myös uudella xboxille mutta varmaan myöhemmin? Kun tämä taitaa olla yksi syy etten sitten aiokaan ostaa nyt tätä xbox360 vaan säästän rahat pleikkaan. Uutta konsolia kyllä jaksan odottaa vielä vaikka vuoden mutta uutta GTA:ta en sitten yhtään pidempään ;) Jos nyt ymmärsitte edes jotain.

      • öyski

        No tottakai tajutaan. Itsekkin odotan ps3:sta, vaikka xboxi kiinnostaakin valitsen mielummin konsolin johon todennäköisesti tulee ne oikeat pelit ensimmäisinä eli pleikkaan. Tuntuukin typeryttävältä kun xboxia mainostetaan tehokkaana jne., toki se sitä onkin, mutta onko joku havainnut, että jotakin peliä olisi hehkutettu siinä mahtavana? niin, tuskin kukaan. Ja jos ps3:n lanseerauksen yhteydessä markkinoille tulee esim. gta4 niin jees, jää bill gates itkemään.... :)) joului kaikille!


      • pauska
        öyski kirjoitti:

        No tottakai tajutaan. Itsekkin odotan ps3:sta, vaikka xboxi kiinnostaakin valitsen mielummin konsolin johon todennäköisesti tulee ne oikeat pelit ensimmäisinä eli pleikkaan. Tuntuukin typeryttävältä kun xboxia mainostetaan tehokkaana jne., toki se sitä onkin, mutta onko joku havainnut, että jotakin peliä olisi hehkutettu siinä mahtavana? niin, tuskin kukaan. Ja jos ps3:n lanseerauksen yhteydessä markkinoille tulee esim. gta4 niin jees, jää bill gates itkemään.... :)) joului kaikille!

        tuleeko gta nelonen pleikka kakkoselle


    • gta-fani

      satuinpahan kerran ettii googles tietoo siitä ja jollekki sivulle olin eksyny josssa huhuttiin että gta 4 sijoittuis eurooppaan ja että siin ois 9 eri kaupunkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe