Tietääkö joku mistä saisi sellaista suihkutettavaa kiiltoa kartonkiin. Kankaisiin tiedän olevan, eikä se sovellu korttiaskarteluun.
Olisin kiitollinen vinkistä.
kiiltävää
10
642
Vastaukset
- En tiedä toimiiko
Mutta jos kotoa löytyy, niin kannattaa kokeilla.
- löydy
lakkaa ja ehkä liian tiivis siihen mitä haen, haluaisin myös eri väri vivahteita. Kiitos ehdotuksesta jatkan etsimistä.
Kaikenlaista tulee mieleen, onkohan värillisiä hiuslakkoja :-) - niitä,
löydy kirjoitti:
lakkaa ja ehkä liian tiivis siihen mitä haen, haluaisin myös eri väri vivahteita. Kiitos ehdotuksesta jatkan etsimistä.
Kaikenlaista tulee mieleen, onkohan värillisiä hiuslakkoja :-)värillisiä ja kimalteisia hiuslakkoja.
- lähteä
niitä, kirjoitti:
värillisiä ja kimalteisia hiuslakkoja.
kemppariosastolle tutkimusreissuun ja törsätä lakkapulloon. Se on kun avartaa ajatusmaailmaansa niin voi keksiä vaikka mitä.
- niitä,
lähteä kirjoitti:
kemppariosastolle tutkimusreissuun ja törsätä lakkapulloon. Se on kun avartaa ajatusmaailmaansa niin voi keksiä vaikka mitä.
lakkoja löydät vaik hong kongist tai muusta halpis kaupasta.Kemikaalio kaupassa on varmaan tyyriimpiä.
Voisitko kertoa millasia teet ja miten. - nuo
niitä, kirjoitti:
lakkoja löydät vaik hong kongist tai muusta halpis kaupasta.Kemikaalio kaupassa on varmaan tyyriimpiä.
Voisitko kertoa millasia teet ja miten.paikat tulleet mieleen, kun en hiuslakkoja muuten käytä.
Tämä on vasta ideointi ja kokeilu vaiheessa. Kumminkin kartonki on se mihin suihkutan. Kokeilin sellaista kankaalle tarkoitettua suihketta, tuli liian kosteaa, kupruili ja jäi länttejä, ei tasaista.
- arvoisia
Sinellin kiilleliimaa käytän muuhun tarkoitukseen.
Nuo Bilteman maalit ovat varmaankin tutustumisen arvoisia, niitä jossain vaiheessa mietinkin. Ajattelin jos ovat kovin hajusteisia. Joissain jopa luki että pahville. Ei kun kauppaan tutkimaan lähemmin.
Oletko itse koskaan kokeillut Bilteman spraymaaleja kartonkiin.
Kiitos kun laitoit linkkivinkit. - Joo
arvoisia kirjoitti:
Sinellin kiilleliimaa käytän muuhun tarkoitukseen.
Nuo Bilteman maalit ovat varmaankin tutustumisen arvoisia, niitä jossain vaiheessa mietinkin. Ajattelin jos ovat kovin hajusteisia. Joissain jopa luki että pahville. Ei kun kauppaan tutkimaan lähemmin.
Oletko itse koskaan kokeillut Bilteman spraymaaleja kartonkiin.
Kiitos kun laitoit linkkivinkit.Kokeiltua suoranaisesti/ tarkoituksellisesti kartonkiin..mutta paperiin kun olen suojannut kohteita kun olen näillä maalannut...
Muistaakseni jälki oli näissäkin ihan hyvännäköistä kun muistelen..
Jos pahvi on kovin huokoista niin maali voi imeytyä sinne huokosiin sisään..auttaisiko siihen liisterillä pohjustaminen?
Ja kun muistelen niin yksi tuttu käyttääkin näitä korteissa ja mielestään hyvällä menestyksellä.
Pihalla on kiviäkin maalattu kromi maalilla ovathan kromatut kivet hyvännäköisiä .. - kiitos
Joo kirjoitti:
Kokeiltua suoranaisesti/ tarkoituksellisesti kartonkiin..mutta paperiin kun olen suojannut kohteita kun olen näillä maalannut...
Muistaakseni jälki oli näissäkin ihan hyvännäköistä kun muistelen..
Jos pahvi on kovin huokoista niin maali voi imeytyä sinne huokosiin sisään..auttaisiko siihen liisterillä pohjustaminen?
Ja kun muistelen niin yksi tuttu käyttääkin näitä korteissa ja mielestään hyvällä menestyksellä.
Pihalla on kiviäkin maalattu kromi maalilla ovathan kromatut kivet hyvännäköisiä ..vielä vastauksistasi. Kokeilemallahan sen saa selville.
Eivät nuo niin kalliitakaan ole ettei voisi kokeilla. Ja voihan niitä sitten käyttää muuhunkin.
Täytyy ottaa eri paksuisia/huokoisia kartonkeja mihinkä suihkuttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261