En kerkaile. Olin aineellisti takaajana maksanut isokon humman rahaa.
Kuitenkaan se rahan menettämisei ole tärkeinä!
Vaan sieluuni jääneet vammat on pahinta. En ole ketään ihmista kohtaan katkera, katkeruuteni veisi minulta tulevaisuuteni,sillä tuleveisuuteni on edessä päin( Kunn´myös teidän) on ainut toivomme päästäirti menneistä, Voikaa Hyvin, te Rakkaat!
Rehellisyys
14
1244
Vastaukset
- Ruusunen
pulloon hukuta itseäsi!! Se on maalista vaan mutta terveys voi mennä jos alkaa liikaa pohtia asioita. Kannattaisi kyllä ensin katsoa ettei tarvitse katua.
Pidähän huoli itsestäsi! Niin henkisen kuin ruumiillisenkin puolen suhteen.- yönlapsonen
Kiitos sinulle, miljoonien milkoonien saatelemana!
Rehellisyyteemme kulluu ennan kaikkia tptuus. Joslus totuuden kuuleminen on karvasta kalkkia.
Kaikkea Hyvää ja Kaunista Sinulle. maerri.V-L - yönlapsonen
Joo pulloon katsomisessa ei pahaa ole, vaan kun juon ainetta joka varastaa minun aivonirippeet,niin se on paha juttu, oikeassa oletRuusunen. Kaikkea Hyvää ja Kaunista Sinulle.
Yönlapsonen.Martti-V-L
- Ruusunen
Et kai se sama ole joka sanoi että on kusetettu? Eihän sitä tiedä vaikka tällä palstalla liikkuisi joku rahan tarpeessa oleva "lainailija" joka jättäisi maksamatta velkansa.Yrittäisi ensin meilailuilla saada symaptioita ja toisen sortumaan lainaamaan rahaa. Mutta ei kenekään NIIN höhlä luulisi olevan...vai?
- Rosamunda
sellaisia luulisi liikkuvan.
Täällähän vain turistaan niitä ja näitä puolin ja toisin, eikö niin? - Prinssi
Eikö olisi aika jo lopettaa nuo touhut,siitä
voi koitua ikäävyksiä monelle "viattomalle",
jopa ruususelle, joka nukkuu 100-vuotista untaan
vierellään Kilu ja Kalu vai oliko se toisinpäin.
Aika hiljaista ollut Esson baarissa illan tunteina.
Taisi tulla jo valomerkit kun ketään ei näy, ei edes Suhina Lempiä? - yönlapsonen
Rosamunda kirjoitti:
sellaisia luulisi liikkuvan.
Täällähän vain turistaan niitä ja näitä puolin ja toisin, eikö niin?Ehkä. Eihän tämä palsta ole tarkoitettu sellaisille ihmisille jotka tajuavat,että henkinen sivistys on tärkeämpää kuin aineellinen menestys,harmi.
Voi Rosa hyvin!
- Rosamunda
voi parantua mutta siinä menee aikaa ja palaa
"tupakkia".
Olen samaa mieltä, että katkeruus jäytää ihmisen
sielun. Olen sen itse sen saanut kokea ja nyt
yritän parantua sellaisesta taudista.
Onnea sinulle matkaan! Noista takaus/ylivelkaantumisongelmista on oksat puis, kuten entinen liuhuparta sanoi.
Nuo ongelmat jäytävät syöpäkasvaimen lailla tuhansien suomalaisten elämää...
niiden, jotka ovat vielä elossa!
Erikoisesti hyvän hyvyyttään sinisilmäisen naiivisti takaamaan
menneiden ihmisten kohtaloiden funtsaamisessa on niin sanotusti "humalassa muistelemista".
Hyvä kuin voit ajatella ja kirjoittaa noinkin "posetiivisesti".
Oma mottoni on: Todellisessa maailmassa raha ei ratkaise.
Totuus jossakin lymyää tuolla ulkona.
Siellä on maailma, jossa Kosminen energia jyllää kuin polle parhaina päivinään.
Jaksamisia yön lapsonen!
C.C- yönlapsonen
Kiitos sinulle. Taistelen lasista helvettiä vastaan, taisteluni tuntuu ainakin tällä hetkellä turhalta. En meinaa jaksaa elää, eikä kirjoittamisessani ole pätkäkään sairasta itsesääliä, se vain tuntuu luonnollisemmalta vaihto hetkellä, juuri tänään. Pois on se kaunis ajatukseni mitä vielä aamulla kirjoitin luettavaksi asti.Se auttaisi minua paljon kunpa tietäisin syyn- syyt jotka johtivat minut ahdinkoon. Onloni on kuin Shakespearen kirjassa othello, olla vaiko ei olla. Tätä olotilaa ei jaksa kauvaa.Aineellisti minulla menee sierettävästi,vaan tärkein, henkinen hyvinvoitini yskii pahasti!Mielen tuska on pahempaa kuin ruumiin särky(Pupilius Synis n42eKr)
Olen pubiliuksen kanssa täysin samaa mieltä. Syöpäni kun leikattiin yli 10vuotta sitten, en lähes tulkoot ollut tälläinen,sillä minussa paloi elämän virvatuli: Miksikö kirjoitin sinulle näin vapaasti itsestäni. Ehkä syynä oli se,mitä olit minulle kirjoittanut.Kiitos vielä kerran sinulle. Uskon ja toivon,että sisäinen virvatuleni vielä syttyy!?Uskossa ja toivossa on elämää- elämää joka maistuu ja aistii elämälle!
luottamus monella tavoin. Toivotan sinulle jaksamista ja ihailen sinua, ettet anna katkeruuden pilata elämääsi. Sait raskaan läksyn, muttet ole ainoa. Joku nuori on kirjoittanut kirjankin tästä aiheesta.
Itselleni vastaava tilanne on opettanut ja antanut syyn kieltäytyä uusista mahdollisista vastaavista tilanteista. Tein yhden poikkeuksen ja välillä luulin jo joutuvani taas pettymään ja taloudellisesti hieman ahtaalle. Asian hoitaminen kesti suunnitellun parin vuoden sijasta yli kymmenen vuotta. Onneksi nuori ihminen, johon luotin, ja jota halusin auttaa, osoittautui luottamukseni arvoiseksi ja hoiti asiansa.
Katkeruus on pahin tunne-elämän terroristeista, sanoi yksi ystäväni tänään. Olen samaa mieltä.- yönlapsonen
Teissä naisissa asuu viisaus. Turhaa on meidän miesten retostellä älyllämme. Meidän miesten äly on pintapuolista ja liian nopeasti vaihtelevaa. Vaan Nainen,nainen kulkee samaa rataa satoi tai paistoi.
Kiitos sinulle rohkaisevasta kirjoituksestasi! - maa
yönlapsonen kirjoitti:
Teissä naisissa asuu viisaus. Turhaa on meidän miesten retostellä älyllämme. Meidän miesten äly on pintapuolista ja liian nopeasti vaihtelevaa. Vaan Nainen,nainen kulkee samaa rataa satoi tai paistoi.
Kiitos sinulle rohkaisevasta kirjoituksestasi!perii.
- yönlapsonen
SuO ANTEEKSI KUN SANON,MEILLÄ ON MAAILMANKATSOMUKSESSA PALJON YHTEYLÄISYYKSIÄ, olen havainnut, koskaan et moiti toista,siinä on oppimista ninulle.Tällä hetkellä mieltäni rajusti risoo, kun kirjastani jota olen kustantajalle lähettämässä puuttuu kolme sivua.Löysin korpun johon olen kirjoittanut, vaan uusi koneeni ei tunne korppua,ainut toivoni on, löytää ei niin vanha tietokone jossa voisin tulostaa kirjoittamani. Jos haluat niin lähetän sinulle kopiot?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265