Okei, tää voi olla hiukan outo postaus. :P
mutta: mua häiritsee kuinka mulla on periaatteet ym. täysin kuolleet,
oon tunteeton ja mulla ei oo mitään "suuntaa" elämässä eikä mitään jonka mukaan elää.
Mun on joskus vaikea ajatella itse, ja mä TARVIIN ihmisiä jotka ohjais mua, ja oon
aina ihaillu ja kunnioittanu ihmisiä joilla on selkeet periaatteet, moraali ja elämäntapa.
semmoset joiden mukaan haluaa mennä, jotka tietää oikeaksi.
Mä tarviin jotain joka opettaa, auttas oivaltaan, mä en osaa luoda periaatteitani yksin.
Mä oon kohta 17, ja vasta nyt tajuan ruoskia itteäni kunniallisempiin elämäntapoihin ja
omiin ajatuksiin(ei muiden).
Mä oon kieltämättä hyvin hukassa kaikesta, mä en oo koskaan osannu mennä oman mielen mukaan
ja tehdä omia päätöksiä, v-ttu vai okse taas jotai kaikkien teini-ikään kuuluvia juttuja?
oon ollu aika syrjäytyny koko elämäni ja siks koittakaa ymmärtää se että mä saatan olla
vähän tyhmä näissä asioissa jotka joillekki sattuu olemaan täys itsestääselvyys..
vai oks mulla vaan joku identiteettikriisi?!
kertokaa pliis pliis the vanhemmat ja viisaammat...tai yrittäkää ees, joooko:)
sekaisin
5
543
Vastaukset
- empathy
Eli siis mää oon toi joka ekan viestin pisti:)
- ...
thanks for info
- empathy
... kirjoitti:
thanks for info
eipä kestä :P
- Ankeli
Onko vanhemmat aina päättäneet kaikesta ja jos olet tehnyt oman päätöksen, joka on mennyt pieleen, olet saanut haukut? Jos olet tehnyt kunnon päätöksen, ei asiasta ole mainittu? Näin on mulla, ja tästä syystä uskon vakaasti, että en osaa tehdä mitään yksin, kaikkeen tarvitaan joku apuun ja johtamaan.
Aloitat ihan pienistä asioista, kuten just näistä keskustelupalstoista. Lue aloitusviestejä, vastaa niihin mitä mieltäolet itse asiasta, lue sitten muiden kommentteja ettet saa heiltä vaikutteita. Tästäkin asiasta pois pääseminen alkaa pienestä.- empathy
En ehi vastaa tähän nyt juuri mitään, mutta sanon että tää oli just semmone jota mä kaipasin,
Kiitos tuhannesti vastauksesta!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261