http://www.johanroest.nl/images/bw039.jpg
tässä tämmösiä löydätte turkista naiset! :D
naisille
23
7232
Vastaukset
- Millonkahan..
seuraava lento lähtee.
- nyt ymmärrän
Jos tuo on totta niin lähden heti huomenna Turkkiin. Suomipojat kalvetkaa
- noin
nyt ymmärrän kirjoitti:
lyhyt :(
- kalveta
nyt ymmärrän kirjoitti:
mitättömän kokoinen hiekkakulli. Kuvaa on vielä käsitelty.
- ehei ole
kalveta kirjoitti:
mitättömän kokoinen hiekkakulli. Kuvaa on vielä käsitelty.
ei ole! se on mun tämän hetken turkkilainen lover :)
komea vai mitä? - noin
Ihan komee äijä, mutta suoraan sanoen aika keskivertoa. Ihme innostumista.
- matkalle kans
no kyl on magee!!
- kauha
ehei ole kirjoitti:
ei ole! se on mun tämän hetken turkkilainen lover :)
komea vai mitä?Kyllä kaveri näyttää enemmän Arabilta ,niin jos on sitten sitäkään.Turkista tuollaista ei saata löytyä.
- no ei taatusti
nyt ymmärrän kirjoitti:
No nyt selvisi minne se katosi se minun valokuvani joka otettiin kesällä kun oltiin retkellä aavikolla ja pojat ottivat varkain kuvan minusta.
Joo kyllä se on aika surkea esitys kun on kuuma ja väsyttää mutta kyllä se siitä aina piristyy.
Ei turkkilaisella ole noin sileää kalua kuin minulla.
En nussi kameleita siinä selitys. Enkä Suomityttöjä
- Mirella
...toi kalu ei nyt kyllä mikään ihkuiso ole...ei toki pienikään ;) Mutta omalla kullallani on kyllä isompi ;)
- silverback
Kyllähän normaalikokoinen kullikin isolta näyttää jos se on kiinni 168 senttisessä turkkilaisessa karvakeisarissa...
- just joo
puhut asiaa :)
- totta on se
joo ne ovat kaikki pieniä ' karvakeisareita '
heh he heee .. toi oli hyvä! :D - hankalaa
Ensimmäisen puoli vuotta äiti hoivaili pelkkää mulkkua ja sitten siihen alkoi kasvaa mies kylkeen. Näin kertoi isäni ylpeänä pojastaan. Kyllä minä nyt pärjään sen kanssa.
Onkohan tuo kuvassa oleva lepotilassa vai juhlakunnossa? - aikuinen nainen
hankalaa kirjoitti:
Ensimmäisen puoli vuotta äiti hoivaili pelkkää mulkkua ja sitten siihen alkoi kasvaa mies kylkeen. Näin kertoi isäni ylpeänä pojastaan. Kyllä minä nyt pärjään sen kanssa.
Onkohan tuo kuvassa oleva lepotilassa vai juhlakunnossa?jos et sitä näe, kummassa kunnossa on, niin taitaa olla sulla vielä noi pippelileikit itselläs kesken..hoh hoijaa..
- turkkiin
Wau mikä kyrpä!!
miks suomipojat on niin tuppikullisia ja rumia.- no...
Miks suomitytöt näyttää aivan possuilta? Oikeasti, tavoitteletteko te tuota lookia vai tuleeko se luonnostaan?
- turkkiinko
Milloin arabit valloittivat Turkin? Miks ei kukaan ole mulle kertonut? Ja tuoneet vielä Saharan tullessaan...
- Nasu
Ainakin tuolla "turkkilaisella" miehellä on isompi muna, kuin monella muulla SUOMALAISELLA MIHELLÄ!
Että näin.
Turkkilaiset kunniaan, kun niillä on munaa!!- ihme
eipä ole hirveän pitkä aika kun luin hesarista juttua joka kertoi tutkimuksesta joka tehtiin turkissa.Kyseltiin minkä kokoisia kondomeja pojat käyttävät,kaikki vastasivat suurinta mahdollista,kun asiaa tutkittiin,todettiin että jopa eu-maitten keskikoko oli heille iso.Ei kannata masentua,housuista se pienikin ponnistaa.
- Cakal
Mistä lähtien turkkilaiset ovat Arabeja olleet? Etkö erota arabia ja muslimia?
- mmm...aah
Ihana!!!aah...!!!!!!!1
- Karvinen
Näyttää mummon murhaajalta siis ruma..
Kyrpä normi kokonen ei mikään tosi iso eikä ihana.
Hyi,en huolis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328