terve kaikille =) yksi kysymys joka koskee tuota joulu-juttua =) (mikäs se nyt onkaa,jos sitä ei lisäriksi lueta? :O)eli siis jos nyt lataan sen koneelle,pelaanko yöelämällä silti? jaah..jos jaksaat vastata nii kerroppa hyvät ja huonot puolet siitä myös :D saan sen huomenna..eli jos joku tän lukee nii luultavasti saan sen "tänään" eli maanantaina =P mut hyvää joulun odotusta KAIKILLE!(ellei sitte joku oo jehova..nehän ei vietä joulua..tai no,se siitä!) t.minä (en uskalla oikeen laittaa vakituista nimimerkkii..löysin taas yhen häirikön ja pelkään et joudun silmätikuks :S)
KYSYMYS JOULU-"LISÄRISTÄ"
minä
4
397
Vastaukset
- hehhe
Saan sen Jouluhommelin joululahjaksi, mutta se ei ole lisäosa vaan bonus-CD ^^
- Joulua!
Se TS 2 Joulupaketti on vain lataus- cd jolla ei voi pelata
- GehGeh
Joulua! kirjoitti:
Se TS 2 Joulupaketti on vain lataus- cd jolla ei voi pelata
Sitä kutsutaan Joulupaketiksi, koska se vain ladataan koneelle, mutta pelataan nyt vaikka sitten sillä yöelämä levyllä...
- minä
GehGeh kirjoitti:
Sitä kutsutaan Joulupaketiksi, koska se vain ladataan koneelle, mutta pelataan nyt vaikka sitten sillä yöelämä levyllä...
voiko joku kertoo siitä jotai muuta ku et se on bonus cd-tai vastaava?:O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770