Voivoi

Kyllästynyt

Alan jo pikkuhiljaa väsyä noihin raivostuttaviin (miksi-niitä-nyt-edes-voi-sanoa) tarinoihin! Tietenkin ne joidenkin mielestä on kivoja mutta ei niitä tarvitse olla noin paljoa, samaan viestiin voi laittaa jatko-osat.. Olisi kiva lukea välillä ihan tosissaan kirjoitettuja novelleja.

4

527

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt

... että jos luulette olevanne vitsikkäitä niin siinä olette niin totaalisen väärässä että ihan naurattaa.

• Kyllästynyt

Kylläpäs olen tänään hajamielinen, tarkoitus oli sanoa vielä että joidenkin jotka ihan tosissaan kirjoittavat noveja ja haluavat niistä palautetta novellit tippuu noiden paska-"novellien" tieltä.. Että olisi syytä ajatella sitäkin.

• outo
        Kyllästynyt kirjoitti:

Kylläpäs olen tänään hajamielinen, tarkoitus oli sanoa vielä että joidenkin jotka ihan tosissaan kirjoittavat noveja ja haluavat niistä palautetta novellit tippuu noiden paska-"novellien" tieltä.. Että olisi syytä ajatella sitäkin.

Ei ole pakko lukea! Kukin taaplaa tyyliillään.

• Kyllästynyt
        outo kirjoitti:

Ei ole pakko lukea! Kukin taaplaa tyyliillään.

En ole lukenutkaan niitä, haluaisin lukea _OIKEITA_ Novelleja enkä tuommosia surkeita räpellyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1484
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      959
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      865
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      195
      585
    10. 48
      557
    Aihe