Eli tietäisikö joku miten saan modini yläreunaan esim. "Moi,[nick]
Tietäisikö joku miten..?
6
1001
Vastaukset
- benelux
Ensinnäkin, lainausmerkki tulee caps lock alapuolelta(pidä pohjassa) ja sitten lainausmerkki, sit nää hakasulkeet ; näppäin ctrl pohjaan ja sitten alt-näppäin pohjaan, pidät molempia pohjassa ja painat niitä numeronäppäimiä
joissa merkit on. Väkänen vasemmalle tulee kun vaan painat sitä ja heittomerkki löytyy ylhäältä,
painat caps lock-läpykän alapuolelta ja samalla
nro 2:sta niin eiköhän suju. Toivottavasti onnistuu !!!! (En oo ikinä kyllä osannu opettaa mutta pyysit niin nätisti niin yritin minä ainakin!)- Avuton!
Oon edelleenkin avuton! En tajunnut noista ohjeista mitään.. xDD
- kiviäkin_kiinnostaa
Avuton! kirjoitti:
Oon edelleenkin avuton! En tajunnut noista ohjeista mitään.. xDD
et vissiin tajunnu et toi oli ihan puhdasta vittuilua toi edellinen viesti... :P eti modausketjuista otsikoilla tervehdysteksti ja nickcell...
- *TranceEnergie*
Tää oli jo kaiken huippu xD xD xD Pahemman kerran repesin haha xD xD xD
- Avuton!
Kyllähän mä sen tajusin noista ohjeista että se on pelkkää vittuiluu mut eiks nyt joku vois laittaa sitä koodii tänne??!
- ...
kun kaikki vaan kiusaa ;< tässä sulle ohjeet:
kirjota modilaatikkoon seuraava koodi kaikkien muiden tekstien edelle:
(
ihQ-tervehdys XD~*
>>(haluamasi teksti, esim m01 r4XuUh [autonick]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872