l.ron.hubbart

daniel

mailman ainut ihminen joka on käynyt venuksessa asti ja tapasi sielä venuslaisia ja näki mm. venuslaisten rautateitä. l.ron. hubbart erosi kanssa kaiksita antisosialisista vaimoistan ja ajoi itsemuhran poikansa quentinin, koksapa mailam ei tommosia ihmisiä tarvitse.

l.ron.hubbart on viisas. Minä luin netistä hänen systeminsä oppia ja ostin ydhen kirjan divarista. Minä ihalen laatu elokuvia sellaisia kun Tom Kruise ja Jonh Travola esiinty ku ne kansa ovat meitä sceintologia. Mulla on ne molempin kuvat mun seinälä. Mun supressiivine tyttöystävä ei tykäny olekaan kun Kruisen kuva oli mun seinälä. mut mä sanon et semmoinen tyttöytsävä saa lähtee. mule riittää l.ron ja kruise.

4

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daniel

Tämä sopii hyvin antisosiaalisen käytöksen kaavaan. Rikollinen mieli, paska elämä. KÄYTÄT MUN NIMIMERKKIÄ KUN ET PELKURI MUUHUN PYSTY, käppänä.

• keskustelupalstoilla

tulisi pystyä? Mitä biisiä muuten hyräilet juuri nyt?

• perarolfjne

Kuka haukkut? Jens tlee ja tappaa kaiki kritikot, hubard pelatsaa mailman joo. saatanomit vei multa kaikken.

• ABC for brainless life

Aævæn oikein! OTOn Jens tule ja vææntææ antisosiaalisilta niskat nurin. Saatanomit on psykiatreja johdeta venuslaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe