oon ysiluokkalainen tyttö ja toivottoman ihastunu meijän liikunnanopettajaan. kerran kaverin kaa juteltiin ja sitten meikätyttö keksi kaikkia juttuja meidän liikunnanopettajasta. kuvittelin että oon lesbo ja yritän iskee meijän opettajan (tiedän, kuulostaa sairaalta). sen piti olla pelkkää vitsii, mutt sitte se jotenki rupes tuntumaan aidolta. aattelin ett tää kuuluu vaan tähän murrosikään, oisko mahollista?
lesboko?
4
1658
Vastaukset
- Jekaterina
Saatat olla lesbo tai sitten et. Voi olla kyllä ihan murrosikään liittyvääkin ja se on joka tapauksessa ihan ok että sulla on omaan(kin?) sukupuoleen kohdistuvia tunteita. Monilla heteronaisillakin saattaa olla fantasioita muista naisista, mutta se on vielä kaukana siitä että haluaisi seksi- tai intiimiä muutakaan suhdetta naisen kanssa todellisuudessa. Tuo ihastuksesi ei siis sinusta vielä tee lesboa. Se on sitten eri asia, jos oikeasti ihastut muihin tyttöihin niin että haluat seurustelua ja fyysistä suhdetta nimenomaan tytön kanssa. Mutta mikään kiire ei ole että sun pitäisi vielä tietää kuka ja mikä olet, koska et tiedä sitä tuossa iässä vielä monen muunkaan asian kuin seksuaalisuuden kohdalla. Ainahan voi kokeilla kaikkea mikä tuntuu hyvältä ja oikealta, kunhan nyt ei sentään kenenkään opettajan kanssa. ;) Tämä muotilesbouskin on kyllä nykyään aika paljon vallalla, joten kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaan että et tee mitään mitä et todella itse halua. En ole tosin ylä-asteikäisten kuvioista enää niin hyvin selvillä, että en tiedä onko sillä tytöille mitään statusarvoa, jos ollut toisen tytön kanssa "silleen" vai onko asia päinvastoin ja kyseessä onkin tosi hyshys-juttu josta ei uskalla kenellekään puhua ainakaan tosissaan.
- olla myös
"vitsikäs" feikki.
- MissLonely
no mä en kyllä tällasta asiaa feikkais, koska ei oo kauheen kivaa olla ihastunu johonki liikanmaikkaan. täytyy vaan toivoo että tää tunne hävii pois samalla ku kasvan isoks tytöks. :)
- minäkin...
MissLonely kirjoitti:
no mä en kyllä tällasta asiaa feikkais, koska ei oo kauheen kivaa olla ihastunu johonki liikanmaikkaan. täytyy vaan toivoo että tää tunne hävii pois samalla ku kasvan isoks tytöks. :)
..olin ihastunut jumppamaikkaan, ja ihan kiva sitä on vieläkin muistella.
ainakin se hyvä puolis siinä oli, että skarppasin täysiä ja sain ysin tokariin:)
että kyllä se siitä, ja tulee vielä ihan saavutettaviakin ihastuksia,vaikka siellä lukiossa tai muualla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261