Pakkasten tultua, ihmettelin kun kuskinpuolen takaoven ikkuna on aina huurussa. Tutkin yskää ja huomasin ko. oven irvistävän hieman yläkulmasta, siitä yläkulmasta jossa on siis lukko. Irvistys on noin kaksi milliä verrattuna toiseen takaoveen. Siis oven yläkulma on ulompana kuin kori. Voiko tämä aiheuttaa ikkunan huurtumisen ?? Miten saan oven oikaistua, saranat kun on hitsattu kiinni ??
Ovi kierossa
3
952
Vastaukset
- tee-se-itse-mies
Oli sama juttu, mutta homma johtui pikku kolhimisesta.Saranoiden kinnitysruuvien alla yleensä on säätöprikat, mutta tuohon suuntaan ne ei todennäköisesti auta, vaan ovea on todella väännettävä.Meillä homma onnistui hyvin , lasi varon vuoksi alas ja tyyny tai haalarimytty oven väliin noin lukon kohdalla ja voimakas , mutta maltillinen työntö ja karmi vääntyi sopivasti suoraksi yäkulmasta ja vedentulo ja huurtuminen loppui.
- -01 1,8
vinkistä, täytyy heti yrittää. Minulla ainakin on saranat hitsattu kiinni sekä oveen että runkoon, ei ruuvin ruuvia näkyvissä !!!
- kakakakkaakak
-01 1,8 kirjoitti:
vinkistä, täytyy heti yrittää. Minulla ainakin on saranat hitsattu kiinni sekä oveen että runkoon, ei ruuvin ruuvia näkyvissä !!!
joku on nähtävästi yrittäny ajaa takaovestasi sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838