Pakkasten tultua, ihmettelin kun kuskinpuolen takaoven ikkuna on aina huurussa. Tutkin yskää ja huomasin ko. oven irvistävän hieman yläkulmasta, siitä yläkulmasta jossa on siis lukko. Irvistys on noin kaksi milliä verrattuna toiseen takaoveen. Siis oven yläkulma on ulompana kuin kori. Voiko tämä aiheuttaa ikkunan huurtumisen ?? Miten saan oven oikaistua, saranat kun on hitsattu kiinni ??
Ovi kierossa
3
959
Vastaukset
- tee-se-itse-mies
Oli sama juttu, mutta homma johtui pikku kolhimisesta.Saranoiden kinnitysruuvien alla yleensä on säätöprikat, mutta tuohon suuntaan ne ei todennäköisesti auta, vaan ovea on todella väännettävä.Meillä homma onnistui hyvin , lasi varon vuoksi alas ja tyyny tai haalarimytty oven väliin noin lukon kohdalla ja voimakas , mutta maltillinen työntö ja karmi vääntyi sopivasti suoraksi yäkulmasta ja vedentulo ja huurtuminen loppui.
- -01 1,8
vinkistä, täytyy heti yrittää. Minulla ainakin on saranat hitsattu kiinni sekä oveen että runkoon, ei ruuvin ruuvia näkyvissä !!!
- kakakakkaakak
-01 1,8 kirjoitti:
vinkistä, täytyy heti yrittää. Minulla ainakin on saranat hitsattu kiinni sekä oveen että runkoon, ei ruuvin ruuvia näkyvissä !!!
joku on nähtävästi yrittäny ajaa takaovestasi sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432947Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602839- 422323
- 261788
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701576- 481566
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050