Naapurini Mika,33 vuotias,minä parikymppinen,aloimme seurustella.Kerran lähdimme yhdessä lenkille metsään.Menimme kallioille ja istuuduttiin kivelle,suudeltiin ja olimme kahden,vain me kaksi.Olimme hyvin rakastuneita.Saavuimme myöhään illalla kotiin,Mikan kotiin.Nautimme iltapalaa pöydän ääressä,oli kesä.Katsoimme elokuvaa ja olimme sylikkäin.Menimme nukkumaan Mikan sänkyyn.Suhteemme jatkui,ja Osmo,toinen naapurimme,oli kateellinen,kun hänellä ei ole ketään ollut pitkään aikaan.Menimme uimaan merenrantaan Mikan mökille,ja olimme monet yöt mökillä kahdestaan,välillä uitiin yölläkin.Veneellä soudettiin tuntikausia.Kerran moottoriveneellä menimme pitkälle,tuli tyyni ja aava meri,ei saaria missään näkynyt.Lämmin ilma,pilvetön taivas,halailimme ja olimme rakkauden huumassa.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4121651- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38757Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29714- 55691
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88537
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi33488