Naapurini Mika,33 vuotias,minä parikymppinen,aloimme seurustella.Kerran lähdimme yhdessä lenkille metsään.Menimme kallioille ja istuuduttiin kivelle,suudeltiin ja olimme kahden,vain me kaksi.Olimme hyvin rakastuneita.Saavuimme myöhään illalla kotiin,Mikan kotiin.Nautimme iltapalaa pöydän ääressä,oli kesä.Katsoimme elokuvaa ja olimme sylikkäin.Menimme nukkumaan Mikan sänkyyn.Suhteemme jatkui,ja Osmo,toinen naapurimme,oli kateellinen,kun hänellä ei ole ketään ollut pitkään aikaan.Menimme uimaan merenrantaan Mikan mökille,ja olimme monet yöt mökillä kahdestaan,välillä uitiin yölläkin.Veneellä soudettiin tuntikausia.Kerran moottoriveneellä menimme pitkälle,tuli tyyni ja aava meri,ei saaria missään näkynyt.Lämmin ilma,pilvetön taivas,halailimme ja olimme rakkauden huumassa.
minä ja Mika
sandralee
0
3681
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532666
- 87928
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11895- 49876
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 78595
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555