Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Ex mieheni jätti minut ja lapsemme neljä vuotta sitten ja lähti toisen naisen matkaan. Nyt olen seurustellut erään yh-isän kanssa kaksi vuotta ja koen olevani onnellinen, enimmäkseen. Lapsemme ovat nyt (minun) 3, 8 ja 9 vuotta, (hänen) 6 ja 8 vuotta. Lapsilla leikit sujuu ja tulevat hyvin toimeen.Isoksi ongelmaksi on nyt muodostunut se että minä poden huonoa omaatuntoa ollessani tämän nykyisen miehen kanssa, exälle on miltei mahdotonta edes puhua hänestä kun ajattelen exäni pahoittavan mielensä. Millä saisin tilanteen laukeamaan kun tuntuu että asia vain pahenee koko ajan. Onko muilla kokemuksia ?
mitä tekisin
serena
2
449
Vastaukset
- Ne on itse haettava
Joskus on turha välttää riitoja vaan ne on riideltävä jos siltä tuntuu. Kaikki ne vaan pahenee jos asioita ei riidellä ja puhuta pois. Riiteleminenkin helpottaa paremmin kuin täys puhumattomuus. Käy ajan kanssa juttelemassa exällesi. Silloinhan asiat selviää.
- Eronnut ja toipunut
sinut, miksi ihmeessä tuntisit huonoa omatuntoa ollessasi uudessa suhteessa? Oletko päässyt yli erosta vai olisitko vielä valmis yrittämään entisen miehesi kanssa? Muita selityksiä ei tule mieleen. Istu ja puhu exäsi kanssa asiat selviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261