heippa!
mulla on 2,5kk:n ikäinen poju joka on täysimetyksellä. Nyt ollaan menossa pikkujouluihin (minä ainoastaan syömään...)ja olen tässä lypsänyt maitoa jota mummo sitten syöttää vaaville. Kysymys kuuluu paljonko tuon ikäiselle tulisi varata maitoa per syöttökerta? Kyseessä iso poju joka syö 2-4 tunnin välein.Olen pakastanut 50ml yhteen pussiin,ja näitä pussukoita kerään tarvittavan määrän. voiko mummo ottaa koko satsin pussukoita jääkaappiin sulamaan, josta sitten lämmittää ?
lypsymaitoa
2
266
Vastaukset
- kapalo
Annosmäärät vaihtelevat suuresti per ateria. Meillä poika söi tuon ikäiseä 80-140ml annoksia. (Varaudu siihen että osa menee pakostakin viemäriin.) Itse varaisin 100ml yhdelle kertaa, mutta ehkä kannattaisi ottaa vielä yksi pussi varoiksi sulamaan. Riippuu tietysti kuinka kauan edellisestä syönnistä on kulunut aikaa... Miksi et lypsäisi lisäksi vielä edellisenä iltana ja pikkujoulupäivänä ennen lähtöäsi, pakastamaton äidinmaito säilyy jääkaapissa vuorokauden, sitä voisi sitten lämmittää pienempiä määriä kerrallaan?!
- Nimetön
kiitos vastauksesta.Ajattelin varata 150ml yhdelle syötölle, eipähän lopu kesken...eihän sitä tosiaan tarvitse koko määrää heti lämmittää pulloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298