Tuli tuo otsikon mukainen asia minullekin eteen tässä viikonloppuna ja totesin että on todellakin ahdasta. Seuraavassa ehdotus:
Laita lapsi asialle. Poikani 13v omistaa huomattavasti pienemmät kädet. Eli riitti kun otti vain akun suojuksen pois niin jo mahtui kaksi kättä sinne lampun taakse. Ei muuta kuin lamppu irti johtoineen ja toisella kädellä pitää lapusta kiinni ja toisella ottaa johdot irti. Ja takaisin samalla tavalla. Itselläni ei olisi ollut minkäänlaisia mahdollisuukisa saada kahta kättä sinne. Hyvä kun yhden sain.
Toinenkin hyöty tästä oli. Tuli meinaa hyvää laatuaikaa pojan kanssa autoa fiksaillessa, oli oikein innostunutkin asiasta. Normaalisti istuu vain koneen ääressä ja pelailee.
Eli ei muuta kuin lapsityövoimaa kehiin.
Kysymyskin olisi:
Te jotka olette itse vaihtaneet lampun ja ottaneet akun muovisuojuksen pois, niin onko teillä ollut vaikeuksia saada se takaisin, eli ne taaimmaiset pultit oli minulle ainakin tuskaa kun ainakin 3 kertaa sai laittaa ruuvin/pultin uudestaan kun se pahuksen 'prikka' tai mikä se sitten onkaan se alumiiniläpyskä muovikannen alla onkaan niin lähti kokoajan pois... Jotenkin tuntui että ne olisivat peräti kertakäyttö osia. Onko siis vastaavaa havaittu.
GS:n lampun vaihto
1
443
Vastaukset
- ibbe
...vielä sulakerasian liikkuvat osat pois (=muovikansi) niin avot, jo mahtuu toinen käsi sitä kautta :) No ei nyt helposti, kun itselläni ainakaan ei kovin pienet kätöset ole, eli vähän verenkin vuodatusta homma vaatii...
Ja eipä aikaakaan kun kärvähti toiseltakin puolelta, eli nyt on kokemusta molempien puolten vaihdosta. En tiedä kumpi sitten oli helpompi.
Se on täysin totta mitä joku täällä jo aikaisemmin kommentoi, että jos ne polttimoiden piuhat olisi edet hiukan pidemmät (ehkä 10 cm pidemmät riittäisi), niin homma helpottuisi huomattavasti. Silloin ei tarttisi käsikopelolla yrittää sihdata pistokkeita yms paikalleen vaan silloin jopa näkisi mitä on tekemässä.
Akun kannen kiinnittämisessä ei muistaakseni ollut mitään kummempaa. Siitä oli jo tosin aikaisempaakin kokemusta kun laitoin vetokoukun kiinni jolloin piti virrat katkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079