nelikymppisen seksielämä?

onkositä?

Tulipa tässä pyöräytettyä vauva maailmaan vielä "vanhoilla päivillä". Nyt vaan ihmettelen, minne se meidän nelikymppisen pariskunnan seksielämä on hiipunut, joka niin monta vuotta kukoisti ja molempia tyydytti. Nyt on vain kamala epätietoisuus, että onko meillä sellaista edes nimellisesti enää koskaan. Ihan kuin ei olisi jo muutenkin tapahtunut ihan tarpeeksi. Jättikumipaketti laatikossa on avaamattomana, vaikka sellaisen jo ajat sitten sinne kiskalta naama punaisena hain lemmenkipeänä. Hän ei tyydytä minua millään tavalla, vaikka olisin miten vihainen. Ja mitä vihaisempi olen, sitä varmemmin ei mitään heru. Eikä hyvällä eikä pahalla. Tyystin seulomaton naisseura tuntuu miestä kiinnostavan kaveriseurana kupinottopäivinä, tällainen selvä vaimokeäiti ei ole kovin kiinnostava sitten varmaan. Tuntuu siltä että tämä ei voi enää päättyä hyvin. Aattelin etten välitä valitella asiasta muualla. Äitiys aina muuttaa suhdetta ja plaplaplaa, mutta omalla kohdalla se lähinnä vituttaa, kun äijästä tuli eunukki, joka tuskin koskee minuun.

6

4304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nennu

Seksielämää on, jos vaan tekee tarpeeksi töitä saadakseen sen!!!

Miehesi näkee sut nyt enssijaisesti äitinä ja sun tehtävä on muuttaa tuo mielikuva!!!

Mitä tahansa teetkin, älä valita tai muutenkaan motkota, se saa halut väjäämättömästi off:lle.

Osta vaikka seksikkäitä pitsialusvaatteita, joissa hiippailet ja kurottelet pitkin ja poikin kodissanne. Siis et kiehnää kiinni hänessä, mutta annat pieniä viitteitä siitä, mitä pitäisi tapahtua....eiköhän halut palaudu ihan luonnostaan.

Kun varmistat, että miehelläsi on hyvä olla ja itselläsi on aikaa, kaikki kyllä palautuu uomiinsa.

Onnea uudelle perheelle!

• Liian kauan odottanut

Odotin puoli ikääni miehelläkin olevan haluja, mutta ei. Onneksi lopulta erosimme, ihmiset ovat erilaisia toisilla on haluja ja toisilla ei, eikä siihen vaikuta edes hemaiseva ulkoasu.

• Vaikuttaa

Niin hullulta kuin tuntuukin niin minä tunsin esikoisemme jollain tapaa kilpailijakseni vaimoni huomiosta.
      Tottakai äidille ovat vauvan tarpeet päällimmäisiä!
      Tajusin sen mutta tunteeseen on vaikeaa järkisyin vaikuttaa.
      Parissa kuukaudessa elämä palasi 'melkein' normaaliksi.
      Toisen lapsemme jälkeen hommat sujuivat jo rutiinilla.
      Päällimmäisenä ajatuksissamme oli perheen ja sen tulevaisuuden rakentaminen.

Vieraissa en käynyt koska, varsinkin tuossa tilanteesa, se olisi minusta ollut äärimmäisen loukkaavaa ja epäoikeudenmukaista.

Elämän rutinoituessa aloin tarvita uusia virikkeitä. Vaimoni oli hyvin estynyt.
      Keskustelua ei syntynyt mutta kyllä hän kuunteli.
      Alkoi pukeutumaan seksikkäämmin, myös esileikkitilanteisiin.
      Sittemmin ryhdyin silloin tällöin toteuttamaan sitomisfantasiaani joka tuntui sattuvan vaimolle erittäin hyvin = olla passiivisena osapuolena vailla vastuuta.

Nyttemmin, 60 vaiheessa, vaimo välillä ottaa aktiivisen roolin tietäen, ettei minulla muuten riitä 'paukkuja' kovin moneen viikottaiseen yhdyntään. ( Minulle yli 3 krt on jo monta )
      Oltuaan itse köysissä hän tietää miten toimia.
      Köyttää ranteeni selän taakse ja joskus nöyryyttää minut 'pakottaen' esim. nuolemaan orgasmin (tekisin muutenkin) tai alkuvaiheessa suutelemaan jalkateriään, ärsyttää sukuelimiäni tai jotain vastaavaa
      Jos olen 'kuitti' hän sitoo ohuella narulla kivekseni ja siittimen tyven aikaansaaden 'pakkostondiksen' ja hoitaa ratsataen homman.
      Ym. Nämä toimivat meillä. En kuvittelekkaan, että tämä olisi mikään toimiva ohje.
      Halusin vain tuoda julki, että erilaisia vaihtoehtoja on olemassa.
      Ikävänä puolena täytyy sanoa, että tässä iässä suurempi aktiivisuus ilmeisesti ärsyttää jo suurentunutta eturauhastani aiheuttaen lievää oireilua. Mutta se on pienempi paha.

KYSY SUORAAN MITÄ UKKOSI ON VAJAA! Jostain syystähän te olette hynttyyt yhteen lyöneet!

• nuorempaan vaihtanut

..kun jouduin 2 vuoden seksittömän vuoden jälkeen vaihtamaan miehen nuorempaan. Nyt seksiä saa joka ikinen päivä!
      Erosin siis 10-vuoden avioliitosta JUURI TÄMÄN ASIAN TAKIA!
      Nyt vuoden parisuhteessa miehen kanssa joka tietää mitä nelikymppinen nainen haluaa:-))
      Ukot vaihtoon vaan niin kyl se siitä...ei ole kaduttanut pätkääkään.

• Moi.

Tässä olis 33 v mies vähän saman ongelman kanssa, seksiä ei kotoa heru eikä tipu...

vastaa mulle os. [email protected]

voisimmeko auttaa toisiamme...

• joona

suurin osa perheen isistä kärsii puutteesta. Jokaisessa "perheen isi saunaillassa" keskustellaan parin kaljan jälkeen siitä, että miks akat ei anna. Jokaikisessä! Ja me olemme saunoneet noin 10 vuotta 2-3 kertaa/ vuosi. Ja sit ihmetellään kun äijät on uskottomia. Kerta kuukauteen on aivan liian vähän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      195
      3934
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      53
      2799
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      83
      1380
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1276
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1199
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1001
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      974
    8. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      226
      914
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      48
      911
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      107
      706
    Aihe