nyt olisi pikainen apu tarpeen. tänä aamuna oli silmät ihan turvonneet , luomilla kipeä ihottuma sekä suun ympärillä. mitä nuihin silmiinkään uskaltaa laittaa kun kortisonia ei suositella? muualle alueelle laitoin mietoa kortisonia, iho on kipeä ja herkkä ja haluaisin irti tuosta kortisonikierteestä. masentaa jo niin vietävästi, onneksi on lomaa vielä jäljellä. ottaa niin pattiin kyllä kun mihinkään ei voi lähteä eikä viitsisi peitevoiteitakaan käyttää kun se vaan ärsyttää ihoa. allergiatestit on pienenä tehty mutta allergioita ei ole. ensi viikolle tilasin kuitenkin ajan testeihin, jos sielä nyt kumminkin jotain löytyisi.näyttää ihan siltä kuin olisi jokin allerginen reaktio kun nuo luomet niin yhtäkkiä turpos. stressiäkään ei pitäisi oikein olla kun lomallakin tässä olen. nyt olisi kyllä kaikki vinkit tarpeen, kuskasin jo viherkasvejakin toiseen huoneeseen testatakseni jos se niistä johtuisi. voisiko esim. joulutähti aiheuttaa tämän? iho on niin kipeä ja kiristää että tuntuu ettei puhuakkaan voi... bebanthenilla olen myös voidellut välillä kun tuntuu että se on ainut joka ei aiheuta kirvelyä.
on tämä atooppinen iho kyllä niin viheliäinen, varsinkin kun se on vain kasvoilla, muualla ihossa sitä ei ilmene.
kasvojen ihottuma
3
2646
Vastaukset
- sama
...tosta protopicistä vielä kyselisin kokemuksia? luin et voi tulla herpes ku sitä käyttää eli mulla on sekin veressä eli kannattaako totakaan sit kokeilla?sitä nyt viimeseks haluisin tähän vielä riesaks...aaargh! menee hermo näitten iho-ongelmien kans!
no jos haluat sen ihottumasi kuntoon niin ei se yksi herpes ole kovinkaan vaarallinen ja senkin saa nopeasti kuntoon. Itselläni herpestä ei ole ilmennyt käytön aikana koskaan jos et sitten halua käyttää protoa niin voithan aina mennä valohoitoonkin.
Mars ihotautilääkärille hoitoa hakemaan!- joensuunlikka
eli perioraalidermatiitista, siihen on hoitona antibioottikuuri ja jos se on sitä, niin siihen ei saisi käyttää kortisoni voiteita eikä mielellään liian rasvaisia voiteita.
Kannattaa käydä ihotautilääkärillä.
Minulla itselläni on po ja viimeksi se kesti 9 viikkoa, kun en mennyt ajoissa lääkäriin.
Googlaa perioraalidermatiitti ja kuvat niin näet, että onko sulla samanlaista ihottumaa kuin kyseisessä sairaudessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664