Lohikäärmeistä taas..

Inhotus

Eli puhun Sims1:n Taikaa- lisäosasta.

Lohikäärmeen pesän saa ostettua veera vampyyriltä, mutta miten tuhottoman paljon se sitten maksaa kun en saa sitä vaihtoehtoa näkyville että voisin sen pesän ostaa.

Eli,
paljonko lohikäärmeen pesä maksaa?

Onko koodia tai helppoa keinoa millä saisi lisää taikakolikoita?

En ole ennen lohikäärmettä hommannut, mitä pitäisi siis tietää? Missä se asuu jne..

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melliex

paljonko lohikäärmeen pesä maksaa?
      -49 taikakolikkoa.

Onko koodia tai helppoa keinoa millä saisi lisää taikakolikoita?
      -Ei ole koodia, mutta taikakolikoita saa helposti esiintymällä taikakaupungissa niillä "esiintymis lavoilla" tai kaksintaistelussa.

En ole ennen lohikäärmettä hommannut, mitä pitäisi siis tietää? Missä se asuu jne..
      -Kun ostat sen lohikäärmeenpesän ja menet kotiisi se sim jolla pesän ostit laskee pesän maahan. Sinun pitää n. 1-2 päivää hoivailla munaasi (pyöritellä sitä, soittaa musiikki ja ottaa syliin) Mitä paremmin lohikäärmettäsi hoidat, sen kiltimpi siitä kuoriutuu. Lohikäärmeet osaavat lentää ja niitä voi ruokkia ja leikkiä niitten kanssa. Lohikäärmeet syövät kukkia. Lohikäärme asuu pesässään, eli se menee pesäänsä aina nukkumaan ja lohikäärmeillä ei ole säännöllisiä nukkumaanmenoaikoja. Nukkuvat sillonkun niitä väsyttää. Itse et voi lohikäärmeellesi nimeä antaa, vaan kaikilla saman värisillä on sama nimi. Esim kaikki keltaset lohikäärmeet ovat nimeltään Loimureita ja kaikki punasen väriset taas Lieskoja ja vieletin väriset soihtuja. :) Jos kutitat lohikäärmettäsi saat sen kyyneliä ja jos suit sitä saat sen suomuja. Lohikäärme voi aiheuttaa tulipalon ja sen voi päästää vapaaksi jolloin se lähtee pois tontilta. Se voi leikkiä koirien ja kissojen ja lumottujen tonttujen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2610
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      342
      2233
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2052
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1916
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1648
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1182
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1169
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1030
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1015
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      982
    Aihe