vuonna 2000 omakotitalon järven rannalle.
Sen asuinpinta-ala on 210m2.
Siinä on vesikeskuslattialämmitys, varaaja ja kattila.
Kokonais rakennuskustannukset olivat n. 60.000e kun en omalle ja tuttujen työlle laske mitään.
Naapuritontille tulee about samanlainen talo avaimet käteen periaatteella ja sen urakkahinta on 280.000e
Kannattaa tehdä itse jos osaa.
Tein itse
7
694
Vastaukset
- kannattaa odottaa
ALE -70% syksyllä
Oma myyty, odotellaan rommausta- Pilotti
Hep oma myyty jo aikaa sitten ja uusi ostettu virosta
- Hyyryläinen
Viestisi kuulostaa hyvältä ja rivien välistä onnellisuus. Ja positiivinen ylpeys aikaansaannoksestaan. Oikeesti hyvä homma!
- Rommaus
Tosin naapuritontille rakennettavan talon sa rommauksen jälkeen sellasella 150 000 egellä.
- Äijä
Niin ja mitä se sua liikuttaa? Ei sulla ole siihen sittenkään varaa, senkin köyhä tuhnuperse!
- asasasasasas
PASKAA!!!
Toinen vaihtoehtoon, etäsulta puuttuu talostas sähköt, vesi / viemäri, ilmastointi....
Ja sun jutuistas puuttuu TOTUUS! - Homma
No itse aloin Viime keväänä rakentaa.asuin pinta ala 105m2 ja autotalli/katos 65m2 niin rahaa meni 107000e tontti 21000e.Kaikki tehtiin itse tai talkoo porukalla,paitsi sähkö työt.
Omalle työllehän ei voi mitään laskee,mutta eihän tolla hinnalla saa kuin uuden rivitalo kolmion.Niin ja tämä esimerkki on Jyväskylästä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261