Minulla on kaksi undulaattia BOob ja HiNtti...
Mutta niiltä on lähtenyt kaikkialta sulkia,kun ne tappelevat aika usein...Mitä teen,voiko tuommoisen kestää,sillä en haluaisi myydä undulaattejani,sillä on syvästi kiintynyt niihin,
ja kummatkin ovat niin erinlaisesti omaperäisiä,
ja erittäin persoonallisia hömpsyköitä...
unduni,...vaarallista?!
4
393
Vastaukset
- ...
No voi jeesus näitä!
- sus4nn4
Kun kerta ne tappelevat usein, niin eikö ne kannattaisi laittaa eri häkkeihin? O.o
- yhden undun omistaja
olen samaa mieltä et linnut kantsii laittaa eri häkkeihin..ne eivät vain tule toimeen keskenään?(niin ku ei kaikki ihmisetkään.
- erottaa?
yhden undun omistaja kirjoitti:
olen samaa mieltä et linnut kantsii laittaa eri häkkeihin..ne eivät vain tule toimeen keskenään?(niin ku ei kaikki ihmisetkään.
samaa mieltä. kannattaa erottaa ne, itselläni oli joskus sama juttu. erotin ja se helpotti, tai toinen vaihtoehto ois myydä, mut ei sellasta knaata tehä, eri häkkeihin vaa. :D mulla on myytävänä halpa häkki :)
t. jenni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683