Nainen iski

juuso

Kertokaapa jätkät, millaisia on kokemukset siitä, kun nainen on se joka iskee. Luulen, että minulle kävi juuri näin. Se tuli vaan ja rupes juttelemaan niitä näitä (ja hymyili niin penteleen nätisti) ja niin homma lähti liikkeelle.

6

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulylul

No jos se muija on semmonen mistä itte tykkää niin sehän on vaan hyvä että tulee tekeen alotteen mutta jos se on joku kestä et tykkää niin on aivan vitun rasittavaa kattella sitä

• Sss

Olet negatiivinen ihminen - painu helvettiin.

• Hei

Kerroppa mitä mieltä olet asiasta? Miltä sinusta tuntui kun nainen tuli puhumaan?

• Juuso

Olihan se aikamoinen yllätys, kun en ennen ollut siitä tytöstä ihan sillä tavalla aatellut. Mutta näin jälkeenpäin mietittynä, olihan se aivan mahtava juttu.

• Juuso kirjoitti:

Olihan se aikamoinen yllätys, kun en ennen ollut siitä tytöstä ihan sillä tavalla aatellut. Mutta näin jälkeenpäin mietittynä, olihan se aivan mahtava juttu.

Sinun onni että tytöllä oli rohkeutta tulla, itestäni ainakin tuntuu, että se on helkkarin korkea se kynnys mennä iskemään toista. (Ja sitten kun kerrankin yrittää, niin ei lopulta uskalla pyytää puhelinnumeroa..)
        Ja koska se sinusta oli mahtava juttu, niin antaa palaa :)

• Buddha
        Fella kirjoitti:

Sinun onni että tytöllä oli rohkeutta tulla, itestäni ainakin tuntuu, että se on helkkarin korkea se kynnys mennä iskemään toista. (Ja sitten kun kerrankin yrittää, niin ei lopulta uskalla pyytää puhelinnumeroa..)
        Ja koska se sinusta oli mahtava juttu, niin antaa palaa :)

Tässä lähi aikoina. Olin joskus kiinnostunut, mutten ole enään. Siinä se sitten pälätti ja kerto asioita.
        Mä olen mielummin hiljaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      138
      9808
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      39
      3982
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3595
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe