Tänne voi lähettää kysymyksiä jotka liittyvät galelria modaukseen.
Muutkin voivat vastata kiperiin kysymyksiin kun en ole mikään nero kuten taas tuo kiviäkin kiinnostaa.. :)
Modausketju 9
28
4085
Vastaukset
- CarelessWhisper
Eli otsikko jo kertookin kaiken.
Miten saan kommenttiboksin kuvan pienemmäksi ja niiden scrollien värit vaihdettua? kiitos :)- CarelessWhisper
Miten saan ne tekstit näkymään enemmän oikealla? kun nyt ne on siinä ihan vasemmassa reunassa.
- Nimetön
CarelessWhisper kirjoitti:
Miten saan ne tekstit näkymään enemmän oikealla? kun nyt ne on siinä ihan vasemmassa reunassa.
Mistä saan modaukset irc:hen ja kuinka laitan kuvan ihq boxiin
- CarelessWhisper
Nimetön kirjoitti:
Mistä saan modaukset irc:hen ja kuinka laitan kuvan ihq boxiin
irc:hen et saa varmaan modauksia mistään.. ;)
"#profileaphorism .content-kohdasta pitäis onnistuu laittaa ihkuboksin taustalle kuva... " backgroung-image: url("http://kuvanurli.net"); uknow? - Ninnu.
irc:hen et saa varmaan modauksia mistään.. ;)
"#profileaphorism .content-kohdasta pitäis onnistuu laittaa ihkuboksin taustalle kuva... " backgroung-image: url("http://kuvanurli.net"); uknow?Miten saan tabbedbody kohtaan kuvan? eli oman kuvan alapuolelle joku pieni kuva?
- CarelessWhisper
Njoo kunhan tässä niitä kaipailen. Ei mikään kiire.. ;D
- nikovaan
nii et voisikko kopsata mulle jotku modit ku mulla oli kaiken näkösiä mutku ne kaikki meni valakoseksi en tiiä vaa et miks....
tai ainaki jahoo modit tai mitkä olin tehny sielä- lissuuu
näin luki gallerian etusivulla.: jihaa.net:n modausgeneraattori poissa käytöstä
jihaa.net:n modausgeneraattori on poistettu käytöstä liiallisen kuormituksen seurauksena. Kyseinen palvelu ei ole IRC-Gallerian tarjoama, mutta pyrimme selvittämään mahdollista ratkaisua ongelmaan.
- jepuliskepulis
ois pitäny olla jo modausketju 10 :F
- whoooooo
eli miten ihquboxin,yhteisölaatikot ja omat tiedot laatikon sais siirrettyä sinne oikealle puolelle?
- hölhöl
menit sitte alottamaan täsnäi uuden moodausketjun vaikka et vittu mitään modaamisesta tiedäkkään.. kaikkialla tuolla kyl kyselet että *voisiko joku tehdä mulle hienot moodit ku ite en osaa..plääplääplääp*
ja arvostelet jihaa.net:in ja muitten ilmaismodaussivustojen modeja. kukaan ei varmaan huomaa että sun galleria sivuillasi kaikki moodit on pöllästy joltain toiselta.. kuten esimerkiksi se The Ring-moodi. koska jopa minäkin tiedän kuka sen on tehnyt, ja se et ole sä. kannattais kasvaa pari vuotta ja opetella edes modaamisen alkeet ennenku tuut tänne esittelemään taitojasi.
Kiitos.
Eipä tässä muuta. - hölhöl
hölhöl kirjoitti:
menit sitte alottamaan täsnäi uuden moodausketjun vaikka et vittu mitään modaamisesta tiedäkkään.. kaikkialla tuolla kyl kyselet että *voisiko joku tehdä mulle hienot moodit ku ite en osaa..plääplääplääp*
ja arvostelet jihaa.net:in ja muitten ilmaismodaussivustojen modeja. kukaan ei varmaan huomaa että sun galleria sivuillasi kaikki moodit on pöllästy joltain toiselta.. kuten esimerkiksi se The Ring-moodi. koska jopa minäkin tiedän kuka sen on tehnyt, ja se et ole sä. kannattais kasvaa pari vuotta ja opetella edes modaamisen alkeet ennenku tuut tänne esittelemään taitojasi.
Kiitos.
Eipä tässä muuta.sen galleria-nick on * nnniina *
- hölhöl
hölhöl kirjoitti:
sen galleria-nick on * nnniina *
tälläkin palstalla on nyt turhaan kaksi *Modausketju 9* :ä vaikka kympinkin olisit voinut laittaa. eli olet vitun paska matikassa ja sen lisäksi äikässä jonka itse olet tuolla toisissa keskusteiluissa kertonut. tähänkin topicin alkuun olet parin tekstirivin sisällä onnistunut toteuttamaan useamman kirjoitusvirheen.
- Myöntäjä
hölhöl kirjoitti:
Kiitos.
Eipä tässä muuta.Täysin samaa mieltä!
- mellux2
moi missä sivulla vois tehä moodei ku jihaassa tehdyt moodit ei enää toimi?!
- CarelessWhisper
Niitä voi tietysti itse tehdä itse. Tulee paljon hienonpia, kun mitä on puolella gallerialla.
- mellux2
Niitä voi tietysti itse tehdä itse. Tulee paljon hienonpia, kun mitä on puolella gallerialla.
joo joo mut oisko mitään sivuu mil niit vois tehä?
- mie media-assari :D
miten kuvalle saa kehyksen..?niinku modeilla... mahdollisesti sillei et ne tulee näkyviin ku vie ooittimen kuvan päälle... oon jo pari kertaa yrittäny mut mitään ei tuu... kiitos PRO:t... :)
- Tyttåå
Kun kirjoittaa minulle kommenttia niin se ei näy.Kun pohja väri on musta niin on kirjaimetkin mustat.
Mistä kohtaa modauksessa sen saisi eri väriseksi??- .......
niin näin :
input.text,
textarea.text,
select {
background-color: #162538;
border: 1px solid #667A8F;
font-size: 12px;
color: white; ( - .......
niin näin :
input.text,
textarea.text,
select {
color: #000000; ( - .............
....... kirjoitti:
niin näin :
input.text,
textarea.text,
select {
color: white; (mokasin mie ajattelin et siulla on molemmat valkosia :(
- tyttååå
....... kirjoitti:
niin näin :
input.text,
textarea.text,
select {
color: #000000; (Juu.Tajusin.Kiitos paljon :>
- ööö
miten saa hakulootat allekkain?
- VASTAUS_NOPEASTI_KIITOS
Mitens saisin sillain modata että kun joku kirjoittaa minulle kommentin niin sitten se ei saisi poistettua sitä?
- ..............................
toivottavasti ei mitenkään...
- *TranceEnergie*
pienennä samantie toiminnot laatikon tekstit kokoon 0px :D
- mc chatti
täs ois yks aika monimutkanen tapa..tee uus boksi (koodaa ihkupoksin kautta), laita sille otsikoks toiminnot, kopioi linkkien osotteet siin "oikees" toiminnot laatikos ja sitten laita ne linkit siihe omatekemää boksii (paitsi sen poista kommentit jutun ja nimeet ne samal taval ku siin "oikees" laatikos on. sit vaa poistat sen oikeen toiminnot laatikon ja se on siinä. jos et tiiä miten joku noista asioist tehää nii lue kaikki modausketjut läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328