Suipot rinnat

Maiju

Olen 15v. tyttö. Kuukautiset alkoi n.½ vuotta sitten, rinnat on kokoa 75 A ja olen muuten normaalisti kehittynyt, mutta mun rinnat ilmeisesti ei: Ne ovat muodoltaan suipot, eivät pyöreät ja täyteläiset niin kuin "normaalit" rinnat. Nännipiha on melkein aina laajentunut, ainoastaan kylmässä nännit näkyvät ja rinnat näyttävät "normaaleilta"... :(
Tietääkö kukaan, jääkö ne loppuiäksi sellaiseksi vai tulevatko nännit esiin ja rinnat oikean muotoisiksi vielä joskus?
Mä todella häpeän rintojani, en ole nähnyt ikinä kenelläkään sellaisia. Enkä voisi kuvitellakaan näyttäväni niitä jollekin jätkälle joskus, jos ne näyttävät niin naurettavilta kuin nyt...

15

2834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö0656

      Mul alko noin 3 vuotta sit menkat ja täytän nyt 16 ja mul on kan niin olemattomat rinnat ku voi olla 70a... sul voi kehityy viel ku rinnat kasvaa menkkojen jälkee viel noin 2 vuotta mut jos sul on alipainoo ni sit ne ei välttämättä kasva ku ne tarvii sitä rasvaa... mul on todennäkösesti alipainoo mut ei paljoo... ei sul pitäis olla mitää hätää ainakaa viel...

    • huoleti

      Taidat kuvitella, että ainoat oikeat rinnat ovat sellaiset, kuin alastonkuvien naisilla. Ehei, rintoja on kaikenmallisia aina porkkanoista ja letuista lähtien. Rinnat on viimeinen asia, johon parisuhde kaatuu. Älä tee niistä elämässäsi suurta numeroa, vaan ole oma luojanluoma itsesi.

      • Jenny

        Juuh..Ihan sama juttu täällä! Ja sitä paitsi rinnat kehittyy vielä 18 vuotiaanakin..Ei tietenkään mitään suuria muutoksia mutta kuitenkin! :) Ja hei! On miehiä jotka tykkää myös "suipoista" rinnoista...Kaiken kokosille ja mallisille rinnoille löytyy omat ihailijansa..;) Mun rintoja ainakin on sanottu ihaniks ja upeiks..Eli älä ota tollasista pikkuasioista mitään paineita! Hyvää loppukesää sulle! :)


      • 23-vuotiaaksi asti
        Jenny kirjoitti:

        Juuh..Ihan sama juttu täällä! Ja sitä paitsi rinnat kehittyy vielä 18 vuotiaanakin..Ei tietenkään mitään suuria muutoksia mutta kuitenkin! :) Ja hei! On miehiä jotka tykkää myös "suipoista" rinnoista...Kaiken kokosille ja mallisille rinnoille löytyy omat ihailijansa..;) Mun rintoja ainakin on sanottu ihaniks ja upeiks..Eli älä ota tollasista pikkuasioista mitään paineita! Hyvää loppukesää sulle! :)

        Kaikki rinnat ovat kauniita. Persoonallisus on kaunista. Liikunta ja hyvä kunto tekevät naisesta viehättävämmän. Aikuiset miehet eivät välitä rintojen muodosta ja koosta. Riittää että ne ovat aidot eikä mitään silikonia. Joidenkin murrosikäisten poikien "mielipiteistä" ei kannata välittää. He eivät tiedä vielä oikeasta elämästä yhtään mitään. Suurin osa ei ole vielä edes nähnyt tai päässyt kokeilemaan oikeita rintoja. Muovitissejä ylistävät finninaamat voivat ostaa kaupasta kuminuken ja puristella sitä.


    • VeNLa

      Olen joskus lukenut jostakin lääkäri palstalta tuosta nänni jututsta. Nännit kuulemma kovettuvat ajan myötä, viimeistään silloin kun alkaa imettämään.
      Ja älä juoli niistä sun rinnoista, kaikkihan me ollaan eri näköisiä, yksilöitä... :)

      • Maiju

        Kiitoksia lohdutuksesta! :)
        ja tyttö05...jotakin: alipainoa mulla ei ainakaan ole, painoindeksi on jotain 22:n luokkaa...


    • Merkki otsaan vain

      Itselläni on samaa ongelmaa. Rintojeni kasvu alkoi 8-vuotiaana ja yhtä erikoisena tämä fysiikkani on nyt pysynyt tämän kahdeksan vuotta. 'Maitorauhaseni' ovat lähemmäs kokoa C, mutta (niinkuin itse niitä haukun) kuin jollain alkuasukkaalla. Ne eivät ole tuollaiset pyöreät ja täyteläiset ja todellakin vain kylmässä ne todella näyttävät siedettäviltä. Juttu häiritsi minua jonkun aikaa, mutta kun nyt ei tullut mieleenkään aina lähteä hankeen kun tekisi mieltä tehdä jonkun pojan kanssa muutakin kuin kutoa sukkaa annoin jutun olla, enkä sitten hirveämmin poitsujen kanssa piehtaroinut. Tätä nykyä aatteeni on tyyliin 'hällä väliä'. Jos jotakuta _oikeasti_ häiritsee se mitä rintani ovat, maksakoon minut vaikka plastiikkakirurgille. Eikä valituksia ainakaan ole kuulunut.

      • mie 30.v

        suipot on täydelliset ! ;)


    • mie 30.v

      Sùipot rinnat ns.ketunnokat on tod.seksikkäät ja kauniit. Sellaset joissa nänni kaartuu ylös päin. Sie kehityt vielä, elä välitä. Pidä vaan itseäs kauniina :)

    • ..jjuuuuu

      oon 14 ja sama juttu siis iha tasan tarkkaa sama ja mäki häpeen niiitä. oon miettiny jotai leikkauksii isompana jossei nää tuu muotoonsa.

    • Anonyymi

      rakastansuippojarintojaylikaiken

    • Anonyymi

      Gasellilla ei oo kamelinvarpaitaaaaa

    • Anonyymi

      ole ylpeä rinnoistasi ne ovat varmastiupeat rakastan suippoja rintoja

    • Anonyymi

      Rintoja on eri mallisia, muotoisia ja kokoisia, joten en nyt olisi sinuna huolissaan. Vielä kun varmaan muuttuvat hieman ainakin.
      Ja kyllä sellaiset suipot "päärynä"rinnatkin ovat kauniit siinä, missä pyöreätkin.

    • Anonyymi

      Normaalia on, katsottu liikaa elokuva tähtiä ja aikuisviihdettä, monella sama juttu ja ne kehittyy todennäköisesti tosta vielä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe