Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kirkko Café:n miitti 4.3. Porissa

jotivoni

Tässä nyt ihan melko spontaanisti alettiin Tavoitteettoman ja Dösän kanssa sumplimaan Kirkko Café:n miittinkejä lauantaiksi 4.3.2006 Poriin.

Dösä on luvannut kuskata porukkaa pääkaupunkiseudun suunnalta ja allekirjoittanut on luvannut hankkia jonkun tilan, mihin voidaan kokoontua.

Tavoitteena olis varmaan hyvä, ettei miittinkien alotus menis hirveen myöhään, että pääsee vielä ajoissa lähtemään kotiinkin.

Kysymyksiä kuuluu siis sinulle, Kirkko Cafén konkari:
- Kiinnostaako?
- Pääsetkö?

53

10296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavoitteeton

      Kiinnostaa. Pääsen. Tulen. Kunhan aika vaan ei muutu tuosta johonkin viereiseen viikonloppuun.

    • Kyllähän tuo kiinnostaisi. Vaan vielä en osaa kyllä yhtään sanoa, että pääsenkö mukaan. Toivottavasti!

    • Mies-35

      Vastaukset kysymyksiin:
      Kiinnostaa ja tullaan.

      Yötuulen kanssa leijailen paikalle, force major varauksin.

    • Makkeri

      Voiko kirkko Cafen miittiä järjestää ilman morsianta? Hän on kuitenkin se hengellinen voima koko Cafessa? Asiahan ei tietysti minulle kuulu,mutta minä vaan kysyn...

      • morsian

        No mutta ehottomasti voi, en mä ole mikään jonka ympärillä kaikki pyörii. Muutenkaan en ole miitti-ihminen vaan tapaan ihmisiä mielelläni kun koen sen oikeaksi, ja mieluiten sillai kaksin tai pienellä porukalla. Haluan tutustua siihen persoonaan, jonka kans olen jutellut chatissa, show-menininki on mulle vierasta...kiitos makkeri, hyvää sä varmaan tarkoitit.. Siunausta tapaamiseenne, ja dösälle enkeleitä matkaan: sulla on arvokas lasti.. t morsian


      • kaMu*

        On hienoa että on sellainen persoona kuin morsian kirkkokafeella. Morsian ei todellakaan laita lamppuaan vakan alle vaan lampunjalkaa niin näin se valaisee kaikkia huoneessa olevia.


    • Väinämö

      En sitten millään. Ei onnaa. Ei käy. Prkl.

    • ... katsastamaan kahvilalaisia.

    • Jaffat tulee!

      Mites Tampereelta.. Onko tilaa olla yötä kenkään luona? Mitä?

    • Lunaria

      Lunis ja EternalAnger tulossa.. Edellyttäen, että jälkimmäinen (aamukasa) on lomilla. Jossei ole, niin Lunis tulee yksinään. Kai.
      Stadibussiin tahtoo.

    • jotivoni

      Että moniko on vielä samaa mieltä sitten kun tää on ajankohtasta :D

      • Olen iloisesti yllättynyt että just tänne Poriin :)

        Laitan päivämäärän ylös, että pääsen sitten teitä
        kaikkia moikkaamaan.

        Ja kiitos sinulle tästä, jotivoni! SIUNAUSTA.


        runis


      • morsian

        tuntuu houkuttelevalta..jos Herra suo ja pikkuherranikin niin tulen, jos mahdollista..
        *ISO JOS*


    • Pölis

      Tuun jos yötuuli ja mies35 tulee kans. :)

      • Pölis kirkkomiitissä :D

        ...hmm selvennän että en itse ole kylläkään tulossa, mutta miitit sinänsä on aina hauskoja :)


      • Pölis
        Cesar kirjoitti:

        Pölis kirkkomiitissä :D

        ...hmm selvennän että en itse ole kylläkään tulossa, mutta miitit sinänsä on aina hauskoja :)

        Pitää olla uskollinen juurilleen, kuomasein, sitäpaitsi kirkkiksen miiteissä on aina ollut melko hulppea tunnelma. Oot siis vaan kade. :D

        Ja tervetuloa kattomaan vaan. :P

        *menee harjottelemaan paria tilanteeseen sopivaa virttä*


      • Pölis kirjoitti:

        Pitää olla uskollinen juurilleen, kuomasein, sitäpaitsi kirkkiksen miiteissä on aina ollut melko hulppea tunnelma. Oot siis vaan kade. :D

        Ja tervetuloa kattomaan vaan. :P

        *menee harjottelemaan paria tilanteeseen sopivaa virttä*

        Tulipa mieleeni, koska olen sinut ja Yötuulen jo tavannutkin, niin jos haluatte yösijaa (ehkä mahdollisesti saattaisi vielä joku ylimääräinen sängynpaikka löytyä), niin lupaan järjestää sellaisen... nimim. Porilainen, heh...
        PS. ja minä olen ehdottomasti kiinnostunut tällaisesta miitistä, vaikka olenkin ollut vain vierailijana kyseisessä huoneessa... Jos niinku sopii???


    • jukkakoo*

      Saas nähä. Jos ei kummempia ole just silloin voin tullakkin.

      • sitten en tiiä tuunko jos jukkakoo tulee.. se kuitenkaan osaa jutella.. x)


      • jukkakoo*
        Jaffa-Jaffa kirjoitti:

        sitten en tiiä tuunko jos jukkakoo tulee.. se kuitenkaan osaa jutella.. x)

        Jaffa päätti asian puolestani. Minä en tule. On todella väärin jos minun takia joku jää pois. On paras että minä en tule. Asia on loppuun käsitelty.


      • jukkakoo* kirjoitti:

        Jaffa päätti asian puolestani. Minä en tule. On todella väärin jos minun takia joku jää pois. On paras että minä en tule. Asia on loppuun käsitelty.

        huumorilla varustettuna on ehkä parempi että jätät tulematta.


    • Jaawamies

      Ja just siihen aikaan kun valmistelen 50-v synttäreitäni, kääk! Pori on tuttu paikka, siellä asuu sukulaisiakin. Viettäkää oikein ihhana ilta yhdessä. Ja muistakaa kertoa Kaféssa !!!

    • jotivoni

      Kun saamme itsemme kasaan yhteen kaupunkiin, niin onko jollakulla jonkinlaisia mielitekoja, että mitä voitas porukalla tehdä?

      Ajattelin itse vetää jotain ohjattua tutustumista ja kun kerran muusikko olen, niin voisin siellä jotain soittaa ja laulaakin.

      Ideoita?

    • jotivoni

      Nyt alkaa näyttää siltä, että meitä on siunattu jopa vaihtoehdoilla, että missä tahdomme mittarit pitää.
      Eli jokatapauksessa meillä tulee olemaan paikka, jossa voimme istahtaa rauhassa ja jutustella, ehkä jopa kokatakin jotain mahdollisesti. Ainakin jotain pientä.

      Tää alkaa tuntumaan jo vähän liiankin helpolta =).

      • Noniin, päästiin mun erikoisalaan - kokkaamiseen. Eli siis, jos pääsen geimeihin mukaan, niin ehottomasti olen mukana _kokkailemassa_

        Ja pölis..

        *pus*


      • Pölis
        yötuuli kirjoitti:

        Noniin, päästiin mun erikoisalaan - kokkaamiseen. Eli siis, jos pääsen geimeihin mukaan, niin ehottomasti olen mukana _kokkailemassa_

        Ja pölis..

        *pus*

        *ruts*

        Mä voin pilkkoa jotakin.

        Jotivonille: miten ajattelit toteuttaa miitistä myös eikkisystävällisen? Meitähän on kuitenkin useampi kuin yksi.


      • jotivoni
        Pölis kirjoitti:

        *ruts*

        Mä voin pilkkoa jotakin.

        Jotivonille: miten ajattelit toteuttaa miitistä myös eikkisystävällisen? Meitähän on kuitenkin useampi kuin yksi.

        No tuohan ei kyllä ole mun vallassani ollenkaan, tuo eikkis-ystävällisyys lähtee porukasta.


    • jotivoni

      Pölypunkkarin pointti on kyllä hyvä.

      Uskovat ei oo ainoita kuitenkaan, jotka chatissa käy ja todennäköistä on se, että saamme miitteihin paikalle edustajia vähän jokaisesta uskontokunnasta.

      Pyritään tekemään miiteistä sellaiset jokaiselle lämpimät, jookosta?

      Mun mielestä kuitenkin tarkoitus näillä miiteillä on tutustua toisiimme ja nähdä, että millanen kasvo on nickin takana.
      Ei ainakaan käännyttämistä varten.
      Piste.

    • jackbauer

      mä tulisin iha helvatan miälelläni tohon teidän miittiin, istuisin perseelläni, jauhettas ystäväsmiälisesti paskaa, hoilattas niitä fakin virsiä, mutta mä katoin kalluu..ja olen duunissa sillon..nöy cän dyyy..joten syökää pullanne ja hörppikää summpinne iman meitsii..

    • avaa sanaisan arkkunsa

      Hehh, kommentoinpa asiaa, joka ei sinällään mulle kuulu, sillä mulla on iiiiihan mahoton miittiallergia. Mutta mä nyt kuvittelen, että JOS mä oisin tulossa ja silleen, niin mitä aattelisin...

      Miitissä pitää ehdottomasti olla tilaa kaikenlaisille ajatuksille ja näkemyksille, tilaa siis uskoa Jumalaan tai olla uskomatta. Tällaisessa avoimessa miitissä KUKAAN ei saa ryhtyä käännyttämään. Uskovaisen täytyy kestää se, etteivät kaikki halua rukoilla tms ja ei-uskovaisten täytyy kestää sitä, että uskovaisten jutuissa esiintyvät välillä sanat Jumala ja Jeesus.

      Miitissä pitää olla tilaa olla myös pienemmissä porukoissa, siis ennen kaikkea henkistä tilaa. Toki on lähdettävä mukaan sillä mielellä, että kyseessä on "kimppakiva", mutta saa kai sitä välillä jutustaa "kaapissa" joidenkin kanssa??

      Mitä mä tykkäisin tehdä miitissä? Jos siis olis olemassa lääke miittiallergiaan. Musta ois kiva syödä hyvin *taputtaa masuaan*. Sitten ois kiva tietysti jutella. Ja jotkus hassunhauskat leikit on kivoja, aikuisille tekee hyvää leikkiä, ja onhan zätti yhdenlainen aikuisten hiekkalaatikko. Ja sit mä ainakin haluaisin LAULAA. Kaikenlaisia lauluja. Hengellisiä, iskelmää, tangoja, jeesushumppaakin ehkä yhden biisin verran, työväenlauluja, lastenlauluja, poppia, rokkia, suomea, enkkua.... siis kaikenlaisia lauluja.

      Että tämmöistä.

    • jotivoni

      Tuossa Sotilaan kanssa väläyteltiin sellasta idistä - riippuen tietenkin siitä, että paljonko väkeä sitten loppupeleissä tulee - et pitäskö hoitaa syömäpuoli Porin Raxissa?

      Pienen porukat safkat tekee vielä omin voimin, mutta jos kaikki tulee, jotka on uhkaillutkin tulla (mitä vieläkin ankarasti epäilen), niin tarvitaan aikamoisia kippoja ja kattiloita, jotta saadaan tehtyä.

      Itse en ole aivan järjettömästi Raxi-safkaan ihastunut, mutta kyllä seurahan on puolet makunautinnosta =).

      Oon vähän miettinyt sellasta, että tuossa helmikuun alussa avaan sähköpostiosotteen ja ois kiva saada suht sitova tieto helmikuun viimeseen viikkoon mennessä.
      En minä nyt sakottamaan tietenkään voi alkaa, jos ilmottautuu, muttei tuukaan, mutta se helpottaisi hirveästi asioiden järjestelemistä, jos suurin piirtein tietäis, että paljonko on väkeä tulossa.

      Lähden siitä olettamuksesta, että tiedätte jo siinä vaiheessa maaliskuun ensimmäisen viikonlopun tilastanne =).

      Yks, mikä ois kans kiva selvittää, että mistä päin ihmiset on tulossa ja millä, koska kimppakyyti on ekologinen ja suht helppo vaihtoehto matkustaa.
      PKS:ltähän on edelleen tulossa se linja-auto täynnä innokkaita chattilaisia =).

      • Juu, niin ja jottei tarttis moneen mestaan ilmoitella ni kertokaa sille jotivonille sekin mistä tulisitte kyytiin ni katsotaan onnistuneeko. Saat jotivoni toimia sitte logistiikka mestarinakin, mä sitten vaan ajan minne käsketään, sopiiko?


    • jotivoni

      avasin sen nyt jo kuitenkin =).

      [email protected]

      Ilmota nyt ainakin chattinimesi ja mistä päin olet tulossa ja millä. Jos tahdot Dösän dösän kyytiin, joka lähtee PKS:ltä, niin paa siitäkin tieto.
      Sitä, että ajaako dösä Tampereen vai Turun kautta Poriin, ei vielä tiedetä. Päätetään sitten, kun tiedetään, että kummasta on tulossa enemmän väkeä =).

      Luon mailin lähettäneistä postituslistan ja paan sitäkin kautta sitten kriittistä informaatiota tulemaan sitä mukaa, kun sitä mulle selviää =).

    • jotivoni

      Tuli tässä juuri mieleeni, kun dösän kanssa tuossa juteltiin, että pitäskö dösän ajaa Turun vai Tampereen kautta Poriin..

      Raiteethan Suomenmaassa menee niin, että jos Poriin päin on tulossa mistä vaan junalla, niin pitää koukata Tampereen kautta. Eli, jos ihmisiä on tulossa kauempaa, niin voisko sopia, että ostavat lipun vaan Tampereelle asti ja dösä sitten nappaisi sieltä ihmiset mukaansa.

      Se taitaa kuitenkin nimittäin maksaa 15 euroa (en oo tarkistanut) Tampereelta Poriin.

      • NiceihmineN

        Hesasta Poriin menee about sama aika Tampereen ja Forssan/ Huittisten kautta, mutta mun mielestäni Tampereen kautta on mukavampi mennä kun saa posotella niin paljon motaria. Turun kautta Poriin ny ei mee vanha Erkkikään.


      • Jees, eli jos reitti on Helsinki - Tampere - Pori ja takaisin niin hinta bussille on sen verran että jos ilmoittautuneita on alle kymmenen, ei dösä liiku, mutta henkilöautot liikkuu. Bussin liikkumiseen tarvitaan vähintään 10 matkustajaa ja riippuuu sitten miten moni mukaan lähtee niin jaetaan luku 581,55 euroo jotenkin tasapuolisesti kaikkien matkustajien maksettavaksi. Eli ilmoittautukaa tosiaan jotivonille myös bussiin tulosta ja mistä tulisitte, niin kerromme myöhemmin mihin aikaa bussi on siinä. Siis mainitulta reitinvarrelta, mistää Sodankylästä emme lähde koukkimaan. Ja kertokaa aiemmin jotivonin mainitsemaan päivämäärään mennessä niin osaan sitten varata oikeen kokoisen auton. Siunausta itsekullekin matkasuunnitteluihinne.


    • jotivoni

      Käviskö muuten mittipäiväksi 18.3.?

      Ois meitin bändillä keikka sillon Porissa, tulis kunnolla kulttuurisisältöä miittareihin =).

      Mulle sopii edelleen 4.3.:kin =).

      • Bändi? Teidän bändi? Mikä bändi? Millasta musaa soittelee? Hyvää musaa? Joo, sitte vois miitti olla tuolloinkin mun puolestani :) Missä? Miten? Vaatiiko rahaa? Hä?


      • Tavoitteeton

        Kumpi vaan käy. Hyvä olisi varmaan nopeasti lyödä päivä lukkoon, että saadaan kuljetukset järjestettyä ja viikonloppuvapaat kotona anottua (ketkä sellaisia joutuu tekemään, minulle tuo ei sattuneesta syystä ole ongelma ;) ).


      • jotivoni
        yötuuli kirjoitti:

        Bändi? Teidän bändi? Mikä bändi? Millasta musaa soittelee? Hyvää musaa? Joo, sitte vois miitti olla tuolloinkin mun puolestani :) Missä? Miten? Vaatiiko rahaa? Hä?

        rockibändi, _tietenkin_ :d ...

        Ei maksa mitään.. Parin bändin setti siellä on, josta meitin bändi on toinen.


      • jotivoni
        Tavoitteeton kirjoitti:

        Kumpi vaan käy. Hyvä olisi varmaan nopeasti lyödä päivä lukkoon, että saadaan kuljetukset järjestettyä ja viikonloppuvapaat kotona anottua (ketkä sellaisia joutuu tekemään, minulle tuo ei sattuneesta syystä ole ongelma ;) ).

        Niin tiedän, että kannattaako tuota lähtee siirtämään.


      • Lunaria
        jotivoni kirjoitti:

        rockibändi, _tietenkin_ :d ...

        Ei maksa mitään.. Parin bändin setti siellä on, josta meitin bändi on toinen.

        Tuota. Ei millään pahalla, mutta Lunis skippaa kyllä Jeesusrokin. Olen musiikillisesti sen verran nirppis. Että ilmotelkaa ny sitte, kumpana päivänä meette, niin voi meikäneitokin päättää tuleeko.


    • j.e.j

      dösä dösättää, niin mahollisesti ellei korisleiri iske sillon.

    • jotivoni

      Eiköhän nyt siis ala olemaan korkea aika alkaa kartoittamaan sitä, että kuka tuonne mittiin on ylipäätään tulossa.

      Toistaiseksi, sillä väkimäärällä, mikä mulle on ilmoittanut varmaksi tulevansa, niin en viitsisi alkaa tilaa varailemaan tms.

      Alan pitämään siis itselläni listaa tästä hetkestä lukien ja pidän sitä avoinna 18.2. asti. Katson silloin, että paljonko siihen on kertynyt nimiä ja päätän sitten lopullisesti asioista.

      Oletan, että 18.2. on jo sellainen päivämäärä, että ihmiset varmasti tietää olevansa tulossa vai jättävätkö tulematta.

      Eli, vaikka oletkin ehkä jossain vaiheessa sanonut, tulevasi, niin ilmoita siitä kuitenkin vielä nyt, että tiedän asian varmaksi.

      ilmottautumisosoitehan on wanha tuttu: [email protected]

      • jotivoni

        ...tahtoo siis sanoa sitä, että ilmottautumislistalle ei pääse sanomalla, että on "ehkä" tulossa.

        Joko on, tai sitten ei.

        En tahdo alkaa arvailemaan tuossa vaiheessa, että kuka on tulossa ja kuka ei.


    • Sininen.81

      joo dösä...luin profiilistasi mikä se miitinki on... mutta enpä mie pääse ainakaan... :(
      asun korvessa, marraskoskella,lapissa. pieni puoli vuotias tyttökin on...

      ei mutta...
      siunausta ylläpitoon. =)

    • jotivoni

      Jees..

      Tässä kävi niin kuin vähän eppäilinkin loppupeleissä.
      Listalle ilmesttyi kampanjoinnista huolimatta 5 nimeä.

      En nää mitään järkeä siinä, että ainakaan lähtisin mitään tilaa varaamaan..

      Herää helsinkiläisille (joita oli listalla siis kolme) kysymys, jotka nyt sitten olitte tulossa, että kannattaisko teidän lähtee tulemaan ollenkaan, vai pitäskö törmätä samanlaisissa olosuhteissa siellä jossain Helsinskissä?

      • kirkkokahvilalainen

        Kysynpähän vain, kannattaako alkaa järjestään mitään jos asenne on jo valmiiksi " arvasinhan ettei ketään tule" -mieliala.. Eikö voisi ajatella, että tapaisimme jossain hengellisessä tilaisuudessa, esim Sley:n kesäpäivillä tms.ei tarvitsis tulla 'asiasta tehden' katsoon ketä ja minkänäköisiä hurjimuksia on ehkä edessä, vaan saisi jatkaa matkaansa muualle, jos naama tai tyyppi ei kiinnostakaan livessä? Kesäpäiviä on paljon suomen suvessa, Kansanlähetys, Suvipäivät, herättäjäjuhlat..jne..

        Siunattua keväänodotusta kaikille :)


      • jotivoni
        kirkkokahvilalainen kirjoitti:

        Kysynpähän vain, kannattaako alkaa järjestään mitään jos asenne on jo valmiiksi " arvasinhan ettei ketään tule" -mieliala.. Eikö voisi ajatella, että tapaisimme jossain hengellisessä tilaisuudessa, esim Sley:n kesäpäivillä tms.ei tarvitsis tulla 'asiasta tehden' katsoon ketä ja minkänäköisiä hurjimuksia on ehkä edessä, vaan saisi jatkaa matkaansa muualle, jos naama tai tyyppi ei kiinnostakaan livessä? Kesäpäiviä on paljon suomen suvessa, Kansanlähetys, Suvipäivät, herättäjäjuhlat..jne..

        Siunattua keväänodotusta kaikille :)

        ...niin ymmärrät realiteetin =)


    • jotivoni

      Mä odottelin vielä maileja vähän yli deadlinen, mutta ainoat, jotka tuli, oli lähinnä peruutuksia..

      Yhteiskuljetus estyi kyseisenä ajankohtana, joten se sulka katkaisi kamelin selän tuon viikonlopun kohdalta.

      Pitää koittaa uusiks, toisena ajankohtana.

      - Siunausta kaikille!

      • ... poden syylisyyttä miittien peruumisesta. Mutta ku ... no en ala selittelee, sanon vaan että työ haittaa harrastuksia :( Mutta jos kesäjuhlille halutaan miittiä järkätä, ni miettikää ens kesänä myös EMC vaihtoehdoksi... Keuruulla järjestettävä Euroopan krisittyjen motoristien kokoontumisajo, lisätietoja löytyy gospelriders.fi sivuilta... jos olet kiinnostunut Jeesukseta TAI prätkistä TAI prätkäilijöistä - tervetuloa mukaan!


      • jotivoni
        dösä kirjoitti:

        ... poden syylisyyttä miittien peruumisesta. Mutta ku ... no en ala selittelee, sanon vaan että työ haittaa harrastuksia :( Mutta jos kesäjuhlille halutaan miittiä järkätä, ni miettikää ens kesänä myös EMC vaihtoehdoksi... Keuruulla järjestettävä Euroopan krisittyjen motoristien kokoontumisajo, lisätietoja löytyy gospelriders.fi sivuilta... jos olet kiinnostunut Jeesukseta TAI prätkistä TAI prätkäilijöistä - tervetuloa mukaan!

        Eipä ne näyttäny järjestyvän, vaikka olisitkin päässy kuskaamaan =).

        Elä koe syyllisyyttä =).


      • jotivoni kirjoitti:

        Eipä ne näyttäny järjestyvän, vaikka olisitkin päässy kuskaamaan =).

        Elä koe syyllisyyttä =).

        ...siin lukikin "melkein". Sama äidinkielellinen virhe kuten tässäkin viestissä: "Otsikko ei saa kuulua tekstiin", mutta minäpä kapinoin tällä kertaa opittuja asioita ;) ai miks? no siks, ku huvittaa. Mutt joo, pidetää miittarit kuitenki - joskus, tai nähdään muuten vaa!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe