Miten pääsee ekan jakson läpi ku pitää kirjottaa Sofie sinne laskettelu rinteen ylimpää kohtaa?
Lassen hiihtolomasta
HK-MAKKARA
2
455
Vastaukset
- sophie.
sun pitää ostaa kaupasta spray-maalia.ja hankkia hiihtolippu jostain,en muista mistä. ja sitten hotellin yläkerrasta etsiä lappu,jossa on hissin koodit. Sitten meet rinteeseen, käynnistät hissin sillä koodilla ja rinteessä käytät spray-maalia.
jotenkin noin se meni:) - Anonyymi
Oon yrittänyt ettiä tätä peliä vikat 5 vuotta, kun oli iso osa omaa lapsuutta. Muistaako joku mistä löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661