viikkistä

saan

JOKA perjantai 10 euroo , ei onneks tarvii tehä sen etee mitää joten se on miun mielest aika hyvin . teidän mielipide?

7

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saan

musilta ja faijalta rahaa kaikkee ylimääräseen elokuva lippuihin, vaatteisiin yms. muihin huvitteluihin

• aikuinen

Silläkö ostavat aikaa itselleen? Ei kannattais leveillä. Minä antaisin lapselleni mieluimmin aikaani kuin rahaa.

• sattuu
        aikuinen kirjoitti:

Silläkö ostavat aikaa itselleen? Ei kannattais leveillä. Minä antaisin lapselleni mieluimmin aikaani kuin rahaa.

olemaan paremmat vanhemmat ku sulla aikuinen , ite et varmaa saanu koskaa vanhemmiltas rahaa vaan jouduit aina paapomaan niitä XD

• aikuinen
        sattuu kirjoitti:

olemaan paremmat vanhemmat ku sulla aikuinen , ite et varmaa saanu koskaa vanhemmiltas rahaa vaan jouduit aina paapomaan niitä XD

En todellakaan joutunut paapomaan vanhempiani. Totta, en saanut viikkistä. Kun olin lapsi ja nuori ei ollut tapana antaa jälkikasvulle rahaa. Menoja ei ollut myöskään nyky tyyliin, tyydyttiin vähempään. Lapsiakin oli perheissä enempi, mutta äidit oli aika usein kotiäitejä.

Taskurahat hankittiin itse. Kerättiin jätepaperia eli vanhoja sanomalehtiä. Jätepaperien keräys pisteistä sai sitten rahaa. Myytiin vappu- ja äitienpäivä merkkejä tai isompana siivoiltiin vanhuksille yms. Toisin sanoen rahaa opitiin arvostamaan ja opitiin myös harkitsemaan tarkkaan mihin rahat käytettiin.

Se onko minulla tai Sinulla paremmat vanhemmat en ota kantaa. On tietysti oikein, että jokainen osaa arvostaa omat vanhempansa parhaiksi, niin sen täytyisi olla. Minun isäni on jo kuollut ja äitikin on jo yli 80v. Minä joka kirjoitin nim. aikuinen, olen jo sitä ikäluokkaa, joka on syntynyt, uskoisin niin, ennen sinun vanhempiasi. Omat lapsenikin on jo aikuisia.

Toivottavasti et kuitenkaan mittaa anhempien paremmuutta rahassa.

Omat lapseni ovat saaneet ennemmin yhdessäolo aikaa kuin rahaa. Menivät kyllä kesätöihin
        jo melko nuorena. (Aktiiviset saa kesätöitä.)Osasivat säästääkkin rahaa ja nyt pärjäävät hyvin. Kouluaikana käytiin koulua ei käyty töissä.

• lellitty?

Itse saan 150€ kuussa, taitaa olla vähä liikaa, mut ei se haittaa!:)

• PostiDemoni

70e/kk siitä sit maksetaan kaikki harrastukset ja vaatteet ym. Ja rahan eteen imuroin joka viikko talon, kesällä leikkaan nurmikot ja talvella kolaan pihat, ja sitten kaikkea "pientä" muuta.. Esim. nyt tuossa pari kk sitten jouduin pilkkomaan ja pinoomaan pari mottia puuta.

• 12 olutta

kun saa rahan perjantaisin ni on hyvä ostaa mäyräkoira.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe