Ostetaan suomi konepistooli..

keräilijä

Suomi konepistooli lippaalla. elikkäs tarjouksia tulemaan..

73

60832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppamies...

      Voi kuule ikävä juttu mutta suomikonepistoolit on juuri nyt loppu.Mutta miten ois,mulla olisi pirun hyvä jousipyssy myydä sulle,eikun annat yhteystietoja niin tehdään kauppoja.

      • Porkitos

        i``ll was born;or was I?


      • Anonyymi

        😁😁😁😂😂


    • SUOMI kp -M31 Korsumalli yh...

      Mulla olis tuollainen myynnissä. Tämä on aika harvinainen versio, joten en viitsi luopua siitä alle 2000 euron. Koska et maininnut omaavasi lupia, niin tämä on jo valmiiksi deaktivoitu.

      • Käpy

        Siehän vasta sälli olet!Onko kyseessä kenties sama kp joka oli kaupan huutonetissä ja silloin kun viimeksi eilen vilkaisin niin hintana näkyi olevan tuollainen 675 euroa.Eihän se ole hullu joka pyytää.


      • SUOMI kp -M31 Korsumalli yh...
        Käpy kirjoitti:

        Siehän vasta sälli olet!Onko kyseessä kenties sama kp joka oli kaupan huutonetissä ja silloin kun viimeksi eilen vilkaisin niin hintana näkyi olevan tuollainen 675 euroa.Eihän se ole hullu joka pyytää.

        Eikä näyttänyt olevan edes hintavaraus ylittynyt. Eli mistäs tiedät paljollako tuo yksilö oikeasti lähtee.


      • kerälijä

        Ostin aikoinaan armeijan myynistä tällaisen ja kaikki muutkin mallit. Muistaakseni ne maksoi keskimäärin 500 markkaa/kpl.


      • Kiik

        Mulla on samanlainen ja myyn sen 400e


      • MIlitantti Antti
        Käpy kirjoitti:

        Siehän vasta sälli olet!Onko kyseessä kenties sama kp joka oli kaupan huutonetissä ja silloin kun viimeksi eilen vilkaisin niin hintana näkyi olevan tuollainen 675 euroa.Eihän se ole hullu joka pyytää.

        No, sinä näytät olevan kanssa niitä jousipyssypoikia, jos et älyä yhtään näiden Suomi-konepistoolien arvoa! Voi kait se lähtöhinta olla vaikka euron! Ne ajat on ohi, jollin Hämeenlinnassa myytiin niitä 150 euron hintaan kolmisen vuotta sitten muistaakseni viimeksi. Minäkin kävin hakemassa sieltä 15 kpl kahdessa erässä. Muutaman vuoden päästä teen niillä tilin. Nyt niitten hinta pyörii järjestään yli 500:n euron, yleensä huomattavasti ylikin. Ei korsumallistakaan tarvii sentään 2.000 alkaa maksamaan... minultakin saa paljon alle sen. Mutta, tässäkin on raaka kysynnän ja tarjonnan laki. Siinä ei auta mitkään kehumiset tai haukkumiset mitään, maksettu hinta on ainoa mikä ratkaisee!!


      • MIlitantti Antti
        Kiik kirjoitti:

        Mulla on samanlainen ja myyn sen 400e

        Joko myit sen Suomi kp:si ? Maksan siitä sen 400 vaikka heti! Vai oliko se vaan hupiheitto?
        Kunnossa tietty pitää olla muttei mikään korsumalli edes tarvii olla, vaan ihan vaikka jatkosotamalli liekinsammuttimella jne... Jos oikeasti haluut myydä sen niin kirjoita vaikka ensin tänne. En halua paikallistaa täällä itseäni, koska mulla on aseita laidasta laitaan ja turhaa alkaa levitellä sitä tietoa...


      • Militantti Antti
        MIlitantti Antti kirjoitti:

        Joko myit sen Suomi kp:si ? Maksan siitä sen 400 vaikka heti! Vai oliko se vaan hupiheitto?
        Kunnossa tietty pitää olla muttei mikään korsumalli edes tarvii olla, vaan ihan vaikka jatkosotamalli liekinsammuttimella jne... Jos oikeasti haluut myydä sen niin kirjoita vaikka ensin tänne. En halua paikallistaa täällä itseäni, koska mulla on aseita laidasta laitaan ja turhaa alkaa levitellä sitä tietoa...

        Terve!
        Ei kai täällä kannata itseään paljastaa, jos alkaa mainostamaan omalla nimellään, että on esim useita Suomi kp:itä myynnissä, niin jo vähintään joku kateellinen ilmoittaa verottajalle!! Kiikillä olikin kp myynnissä joskus vuosia sitten 400 eurolla... Ei kai näitä enää kukaan lue... Mutta- se on totuus ettei nää Suomi kp:t ole juurikaan kallistuneet, vaikka uusi dekoamislaki tulikin voimaan. suurin piiretein samoissa hinnoissa pyörivät. Minä ainakin vartoon vielä ennenkuin myyn omiani, ostan sen sijaan lisää...


    • pois nurkista.

      Vaarilta jäi joku konepislari kun se kuoli.Se aina puhui että sillä on suomi piilossa vintillä,
      nyt kun se kuoli isän kanssa mentiin ja laitettiin vintti ympäri niin sieltä löytyi joku pyssy mutta ei kai se ollut mikään suomikonepistooli ei siinä ollut edes pyöreää lipasta vaan sellainen suora.Äijällä oli 9 mm:n pisloolin paukkuja se sai tungettua niitä siihen lippaaseen 36 mutta piippuun 9 mm:n paukut ei suostunut uppoamaan siihen oli joku tehnyt uuden piipun kaliperiin 7,65-21 para se saattaa olla joku suojeluskunnan aikainen muutos juttu kun vaari kuului aikoinaan siihen,mutta kaikesta tarinoinnista huolimatta tuo olisi pois noudettavissa muutamalla satasella.PS M:26??

      • kiinnostaa

        Moro!
        Olisin kiinnostunut aseesta, laita lisää tietoja, niin katsotaan sitten lähemmin.
        [email protected]


      • minä.

        sie se sälli oot.käännät koko vintin ympäri ja kun löydät jotain et viitsi edes ottaa selvää mikä se on ja minkä arvoinen.Epäilen että tää juttu on huhaata.


      • Ostaja_

        Annakkos s-postin tarkempia keskusteluja varten niin voi olla että päästään kauppoihin, vai joko on ase menny?


      • MIlitantti Antti

        Terve!
        Jos et ole myynyt vielä pyssyä, voisin ostaa sen. Vastaa vaikka ensin täällä, niin katellaan sitten!


      • veijo.kare

        Moi

        Soittele 0500734910, minä haen.


    • aseliikkeen kautta

      Voin ehkä myydä De-aktivoidun kp:n mallia 31
      aseliikkeen kautta. En muuten, rumpulipas,remmi,tankolipas on, hinta täytyy neuvotella.Ase täytyy käydä näyttämässä ko paikan
      poliisilaitoksella.En muuten myy.

      • Fennoman

        ase on esitetty poliisille dekoamisen jälkeen,joten sitä ei tarvitse viedä enää näytettäväksi.Sehän on toimimaton teräsklöntti.


      • giga

        Tuo henkilö joka kirjoittaa näin:


        SUOMI KP
        aseliikkeen kautta 9.12.2005 klo 22.32

        Voin ehkä myydä De-aktivoidun kp:n mallia 31
        aseliikkeen kautta. En muuten, rumpulipas,remmi,tankolipas on, hinta täytyy neuvotella.Ase täytyy käydä näyttämässä ko paikan
        poliisilaitoksella.En muuten myy.



        Ei ole nähnyt suomi konepistoolia kun elokuvassa tuntematon sotilas ja ehkä armejassa.Perustelen väiteeni sillä että se homma ei mene noin.


      • malli 31
        giga kirjoitti:

        Tuo henkilö joka kirjoittaa näin:


        SUOMI KP
        aseliikkeen kautta 9.12.2005 klo 22.32

        Voin ehkä myydä De-aktivoidun kp:n mallia 31
        aseliikkeen kautta. En muuten, rumpulipas,remmi,tankolipas on, hinta täytyy neuvotella.Ase täytyy käydä näyttämässä ko paikan
        poliisilaitoksella.En muuten myy.



        Ei ole nähnyt suomi konepistoolia kun elokuvassa tuntematon sotilas ja ehkä armejassa.Perustelen väiteeni sillä että se homma ei mene noin.

        Jaa, vai en ole ko asetta nähnyt. Tossa se roikkuu
        seinällä. Voi olla että ko asetta ei tartte käyttää kuin kerran poliisiasemalla. Itse olen käyttänyt. Paperit löytyy.DE-aktivointi on suoritettu siten, että patruunapesään on räkäisty
        hitsipillistä. Lukon iskuripäästä otettu pala pois.Piippua ei saa irti. Samoin lukkoa ei saa peräpäästä pois. Katsele sinä tuntematonta vaan.


      • aseliikkeen kautta
        malli 31 kirjoitti:

        Jaa, vai en ole ko asetta nähnyt. Tossa se roikkuu
        seinällä. Voi olla että ko asetta ei tartte käyttää kuin kerran poliisiasemalla. Itse olen käyttänyt. Paperit löytyy.DE-aktivointi on suoritettu siten, että patruunapesään on räkäisty
        hitsipillistä. Lukon iskuripäästä otettu pala pois.Piippua ei saa irti. Samoin lukkoa ei saa peräpäästä pois. Katsele sinä tuntematonta vaan.

        Kaivoin vielä Deativointitodistuksen esille.Ase on deaktivoitu sis.as.min.ohj......jne.Dnro jne...
        että katsele sitä Edviniä ihan rauhassa, vai katsotko uudempaa versiota. Taidat olla niitä
        takalinjan ja huoltoporukan miehiä. Peräti silakan tarjoaijia alik Hietaselle. Taidan pitää aseen seinällä, onhan se osaa Suomen historiaa.


      • Fennoman
        aseliikkeen kautta kirjoitti:

        Kaivoin vielä Deativointitodistuksen esille.Ase on deaktivoitu sis.as.min.ohj......jne.Dnro jne...
        että katsele sitä Edviniä ihan rauhassa, vai katsotko uudempaa versiota. Taidat olla niitä
        takalinjan ja huoltoporukan miehiä. Peräti silakan tarjoaijia alik Hietaselle. Taidan pitää aseen seinällä, onhan se osaa Suomen historiaa.

        se on dekottu,se on dekottu.Sinullahan on dekoamisesta todistus saatanan tollo.Uusi omistaja on velvollinen näyttämään todistuksen jos sitä joskus kysytään,ei muuten.Jos olet noin saatanan tyhmä,pidä se seinälläsi tai sotaelokuvaa katsoessasi vaikka kainalossa.Jos sinusta tuntuu,ettei dekosi täytä vaatimuksia,käy itse esittämässa se laitoksella ja ota todistus mukaan.Mahtavat nauraa sinulle.


      • giga
        malli 31 kirjoitti:

        Jaa, vai en ole ko asetta nähnyt. Tossa se roikkuu
        seinällä. Voi olla että ko asetta ei tartte käyttää kuin kerran poliisiasemalla. Itse olen käyttänyt. Paperit löytyy.DE-aktivointi on suoritettu siten, että patruunapesään on räkäisty
        hitsipillistä. Lukon iskuripäästä otettu pala pois.Piippua ei saa irti. Samoin lukkoa ei saa peräpäästä pois. Katsele sinä tuntematonta vaan.

        No nyt meni vähän sinne päin.Alan jo uskoa että se "kuohittu" suomi saatta seinällä roikuakin,
        deko-todistus on se ainoa asia mikä tarvitaan
        kun aseesta on deko-todistus sitä ei enää sen jälkeen tarvitse poliisille näytellä.


      • m 31
        giga kirjoitti:

        No nyt meni vähän sinne päin.Alan jo uskoa että se "kuohittu" suomi saatta seinällä roikuakin,
        deko-todistus on se ainoa asia mikä tarvitaan
        kun aseesta on deko-todistus sitä ei enää sen jälkeen tarvitse poliisille näytellä.

        Taitaa tällä palstalla olla monenlaisia jobbareita. Ostin "kuohitun aseen" sa-intin
        myymälästä.Deaktivointitodistuksen mukaan sain
        mukaan myyntisopimuksen, jossa toisessa kappaleessa lukee: ostajan on esitettävä ase ja sen dekotodistus kotikunnan poliisilaitokselle 30
        päivän kuluessa ostamisesta (aselaki 112 pykälä).

        Hinnasta vielä, ko ase maksoi pari vuotta sitten
        150 euroa. Lieneekö hinta noussut?


      • Fennoman
        m 31 kirjoitti:

        Taitaa tällä palstalla olla monenlaisia jobbareita. Ostin "kuohitun aseen" sa-intin
        myymälästä.Deaktivointitodistuksen mukaan sain
        mukaan myyntisopimuksen, jossa toisessa kappaleessa lukee: ostajan on esitettävä ase ja sen dekotodistus kotikunnan poliisilaitokselle 30
        päivän kuluessa ostamisesta (aselaki 112 pykälä).

        Hinnasta vielä, ko ase maksoi pari vuotta sitten
        150 euroa. Lieneekö hinta noussut?

        alussa oli tosiaankin niin,että piti käydä näyttämässä,mutta laitokset saivat nopeasti tarpeekseen noista metallimöykkyjen kanssa kulkijoista ja sana siitä saavutti myös Hämeenlinnan.Niinpä käytännöstä luovuttiin nopeasti,sillä kenelläkään ei ollut haluja tuhlata aikaa näihin dekoihin.Ideahan oli hyvä,mutta käytäntö mahdoton.Siispä kannattaa säilyttää deko todistus,vaikka kyllähän dekoamis tavan tunnistaa ilman paperiakin.Nyt ei siis tarvitse käydä esittämässa dekoa.Ninnat näyttää olevan vähintäänkin tuplaantuneet tuosta 150 eurosta,taitavat jotkut yrittää yli neljää sataakin tällaisista.Toimiva maksoi ja maksaa edelleenkin tuon 150 € joten se on halpa ja kaunis ase.Dekottu ase on aina huono asia.No,ennen myydään dekottuna täällä,kun myydään muutamalla eurolla kipale tuonne amerikan markkinoille.


      • ostajille tiedoksi
        Fennoman kirjoitti:

        alussa oli tosiaankin niin,että piti käydä näyttämässä,mutta laitokset saivat nopeasti tarpeekseen noista metallimöykkyjen kanssa kulkijoista ja sana siitä saavutti myös Hämeenlinnan.Niinpä käytännöstä luovuttiin nopeasti,sillä kenelläkään ei ollut haluja tuhlata aikaa näihin dekoihin.Ideahan oli hyvä,mutta käytäntö mahdoton.Siispä kannattaa säilyttää deko todistus,vaikka kyllähän dekoamis tavan tunnistaa ilman paperiakin.Nyt ei siis tarvitse käydä esittämässa dekoa.Ninnat näyttää olevan vähintäänkin tuplaantuneet tuosta 150 eurosta,taitavat jotkut yrittää yli neljää sataakin tällaisista.Toimiva maksoi ja maksaa edelleenkin tuon 150 € joten se on halpa ja kaunis ase.Dekottu ase on aina huono asia.No,ennen myydään dekottuna täällä,kun myydään muutamalla eurolla kipale tuonne amerikan markkinoille.

        SA-myymälä Hämeenlinnassa myy edelleen m31 hintaan 150e ja emma hintaan 200e.


      • Silti kova on hinta
        ostajille tiedoksi kirjoitti:

        SA-myymälä Hämeenlinnassa myy edelleen m31 hintaan 150e ja emma hintaan 200e.

        palasta umpeenhitsattua rautaa ja puuta.
        Toisaalta saahan sen 150 palamaan kevyesti ja muutamalla tankkauksella tai parissa raflaillassa.
        Aseiden koristekäyttö on hankalaa riippumatta siitä toimiiko ne vai ei.
        Mullakin on muutama deko kaapissa, ei ne leipää pyydä kuin kerran, mutta mitään hyötyä niistä ei ole. Toimivan hankkiminen ei vastaa vaivaa.


      • m 31
        Silti kova on hinta kirjoitti:

        palasta umpeenhitsattua rautaa ja puuta.
        Toisaalta saahan sen 150 palamaan kevyesti ja muutamalla tankkauksella tai parissa raflaillassa.
        Aseiden koristekäyttö on hankalaa riippumatta siitä toimiiko ne vai ei.
        Mullakin on muutama deko kaapissa, ei ne leipää pyydä kuin kerran, mutta mitään hyötyä niistä ei ole. Toimivan hankkiminen ei vastaa vaivaa.

        Hinta on myös minun mielestä aika kova. Mutta kuten Fennoman kertoi, jos SA myy jenkkeihin kilohinnalla vanhoja Suomen aseita, ja ehkä dekottujakin, kannattaako ostaa ase jenkeistä.
        Miksi Suomi myy vanhoja sodanaikaisia aseita jenkkeihin halvalla? Kannattaisiko SA:n perus
        taa kunnollinen liiketoiminta? Kaikki raha kai olisi armeijalle tarpeen. Asekeräily siellä on varmaan toista luokkaa kuin meillä. Hyvä,että sa-myymälä nimimerkki myös toi esille hinnat. Kun kävin kaupassa oli myös mahdollista ostaa vanha
        sot.kivääri kunnostettuna. Piippu oli vähintään luokkaa 1. Koska olin lomareissulla ja kaupassa kelpasi vain käteinen ei rahat riittäneet.
        Koska itse en ole "vihkiytynyt" kovin perusteellisesti näihin kuvioihin, varmaan Fennomanin tiedot pitävät paikkansa. Ostan kun on
        sopiva ostettava, ja kuviot on selvät.
        Mennäänpä myös Tuntemattomaan ja sinähän saatanan tyhmä oot. Näin minua tituleerattiin.

        Ei passaa hermostua jos tänne tulee keskustelemaan myös maalikko. Ei kai tämä palsta ole Friikeille tarkoitettu? Sait minutkin provosoitumaan. Sorry.
        Toivotan kaikille Rauhallista Joulua!


      • mie vuon.
        m 31 kirjoitti:

        Hinta on myös minun mielestä aika kova. Mutta kuten Fennoman kertoi, jos SA myy jenkkeihin kilohinnalla vanhoja Suomen aseita, ja ehkä dekottujakin, kannattaako ostaa ase jenkeistä.
        Miksi Suomi myy vanhoja sodanaikaisia aseita jenkkeihin halvalla? Kannattaisiko SA:n perus
        taa kunnollinen liiketoiminta? Kaikki raha kai olisi armeijalle tarpeen. Asekeräily siellä on varmaan toista luokkaa kuin meillä. Hyvä,että sa-myymälä nimimerkki myös toi esille hinnat. Kun kävin kaupassa oli myös mahdollista ostaa vanha
        sot.kivääri kunnostettuna. Piippu oli vähintään luokkaa 1. Koska olin lomareissulla ja kaupassa kelpasi vain käteinen ei rahat riittäneet.
        Koska itse en ole "vihkiytynyt" kovin perusteellisesti näihin kuvioihin, varmaan Fennomanin tiedot pitävät paikkansa. Ostan kun on
        sopiva ostettava, ja kuviot on selvät.
        Mennäänpä myös Tuntemattomaan ja sinähän saatanan tyhmä oot. Näin minua tituleerattiin.

        Ei passaa hermostua jos tänne tulee keskustelemaan myös maalikko. Ei kai tämä palsta ole Friikeille tarkoitettu? Sait minutkin provosoitumaan. Sorry.
        Toivotan kaikille Rauhallista Joulua!

        kyllä niillä valmistus määrillä mitä suomiKP.tä on tehty aikoinaan pitäis saada enemänkin kun kilon hinta eikä tarttis olla edes hyvä myyjä.Olisi ihan kiva tietää mitä ne pyysi hämeenlinnassa vanhasta sotilaskivääristä.


      • malli 31
        mie vuon. kirjoitti:

        kyllä niillä valmistus määrillä mitä suomiKP.tä on tehty aikoinaan pitäis saada enemänkin kun kilon hinta eikä tarttis olla edes hyvä myyjä.Olisi ihan kiva tietää mitä ne pyysi hämeenlinnassa vanhasta sotilaskivääristä.

        Täytyy sanoa, etten tarkkaa hintaa muista. Koska
        kp m 31 ostaessani jouduin lainaamaan rahaa emännältä. Ehkä SA- myymälä vastaa. Kysy sieltä.
        Emman hinta oli myös kohdallaan. Olisiko ollut n 300- 400 Euroa.


      • mie vuon
        malli 31 kirjoitti:

        Täytyy sanoa, etten tarkkaa hintaa muista. Koska
        kp m 31 ostaessani jouduin lainaamaan rahaa emännältä. Ehkä SA- myymälä vastaa. Kysy sieltä.
        Emman hinta oli myös kohdallaan. Olisiko ollut n 300- 400 Euroa.

        Osaa ne sitten ainakin suomalaisilta pyytää voisi ne vähän opetella tekemään kauppaa jenkienkin kanssa.Ei kannata sieltä ostaa.kallis on eräs eläkeellä oleva entinen kapiukko nykyinen asekauppias myy vanhoja hyvistä osista kottuja sotilaskivääreitä 100-250 euroa kpl.Osa oli kyllä ihan varastoinnin jäljiltäkin ainakin päältä katsotuna siis ei jälkeen päin koottuja.


      • keräilijä
        Fennoman kirjoitti:

        se on dekottu,se on dekottu.Sinullahan on dekoamisesta todistus saatanan tollo.Uusi omistaja on velvollinen näyttämään todistuksen jos sitä joskus kysytään,ei muuten.Jos olet noin saatanan tyhmä,pidä se seinälläsi tai sotaelokuvaa katsoessasi vaikka kainalossa.Jos sinusta tuntuu,ettei dekosi täytä vaatimuksia,käy itse esittämässa se laitoksella ja ota todistus mukaan.Mahtavat nauraa sinulle.

        Ei dekoamisesta tarvita todistusta. Voihan sen hankkia mutta mitä sillä tekee? Kukaan viranomainen ei kysele dekotodistuksia jos aseen myy. Käyvät korkeintaan tarkastamassa asian. Vai pitääkö dekoistakin pitää rekisteriä? Ehkä sitten kun EU ja sen hitlerimäiset byrokraatit ottavat vallan käsiinsä tässäkin maassa.


      • ostin
        mie vuon kirjoitti:

        Osaa ne sitten ainakin suomalaisilta pyytää voisi ne vähän opetella tekemään kauppaa jenkienkin kanssa.Ei kannata sieltä ostaa.kallis on eräs eläkeellä oleva entinen kapiukko nykyinen asekauppias myy vanhoja hyvistä osista kottuja sotilaskivääreitä 100-250 euroa kpl.Osa oli kyllä ihan varastoinnin jäljiltäkin ainakin päältä katsotuna siis ei jälkeen päin koottuja.

        Tänään on tullut SA-myymäliin myyntiin uusi erä Suomi konepistooleja. Riittää kuulema 3 viikoksi. Mutta itse ainakin jonotin omaa joku 2-3 tuntia sinä aikana myytiin n.70-100 kpl. Siitä päätellen en olisi ihan varma että miten pitkään riittää. googleen hakusanaksi esim hämeenlinnan asevarikko niin löytyy yhteystiedot. Ja hinta oli 150€ sisältää Suomi konepistoolin rumpu ja tanko lippaan sekä hihnan. Mukaan tulee deaktivointi todistus. Hyvää joulua kaikille


      • ostin
        ostin kirjoitti:

        Tänään on tullut SA-myymäliin myyntiin uusi erä Suomi konepistooleja. Riittää kuulema 3 viikoksi. Mutta itse ainakin jonotin omaa joku 2-3 tuntia sinä aikana myytiin n.70-100 kpl. Siitä päätellen en olisi ihan varma että miten pitkään riittää. googleen hakusanaksi esim hämeenlinnan asevarikko niin löytyy yhteystiedot. Ja hinta oli 150€ sisältää Suomi konepistoolin rumpu ja tanko lippaan sekä hihnan. Mukaan tulee deaktivointi todistus. Hyvää joulua kaikille

        Siellä käy maksu välineenä ainoastaan käteinen. Ja 5 kpl on maksimi määrä mitää saa ostaa.


      • kalle
        keräilijä kirjoitti:

        Ei dekoamisesta tarvita todistusta. Voihan sen hankkia mutta mitä sillä tekee? Kukaan viranomainen ei kysele dekotodistuksia jos aseen myy. Käyvät korkeintaan tarkastamassa asian. Vai pitääkö dekoistakin pitää rekisteriä? Ehkä sitten kun EU ja sen hitlerimäiset byrokraatit ottavat vallan käsiinsä tässäkin maassa.

        oot ihan oikeessa ne on paskoja kuten EU se on ihan perseeseestä ku suomi liitty siihen


      • Porin suunta
        keräilijä kirjoitti:

        Ei dekoamisesta tarvita todistusta. Voihan sen hankkia mutta mitä sillä tekee? Kukaan viranomainen ei kysele dekotodistuksia jos aseen myy. Käyvät korkeintaan tarkastamassa asian. Vai pitääkö dekoistakin pitää rekisteriä? Ehkä sitten kun EU ja sen hitlerimäiset byrokraatit ottavat vallan käsiinsä tässäkin maassa.

        Jos jotakin kiinnostaa mä myyn pois kp piippussa pieni heppi hitsattu iskuri viistetty ja piippu lukittu lukon saa perästä pois ja kahdella lippaalla todistus tulee mukaan siisti peli H.400€.


      • ostajakpkp
        Porin suunta kirjoitti:

        Jos jotakin kiinnostaa mä myyn pois kp piippussa pieni heppi hitsattu iskuri viistetty ja piippu lukittu lukon saa perästä pois ja kahdella lippaalla todistus tulee mukaan siisti peli H.400€.

        laitappa mulle mailia [email protected] jos on vielä kp jälellä. hierastaan siitä kaupat. ja sano jos kiinnostaa mikkään mitä kelpuuttaisit vaihossa..


      • ---
        m 31 kirjoitti:

        Hinta on myös minun mielestä aika kova. Mutta kuten Fennoman kertoi, jos SA myy jenkkeihin kilohinnalla vanhoja Suomen aseita, ja ehkä dekottujakin, kannattaako ostaa ase jenkeistä.
        Miksi Suomi myy vanhoja sodanaikaisia aseita jenkkeihin halvalla? Kannattaisiko SA:n perus
        taa kunnollinen liiketoiminta? Kaikki raha kai olisi armeijalle tarpeen. Asekeräily siellä on varmaan toista luokkaa kuin meillä. Hyvä,että sa-myymälä nimimerkki myös toi esille hinnat. Kun kävin kaupassa oli myös mahdollista ostaa vanha
        sot.kivääri kunnostettuna. Piippu oli vähintään luokkaa 1. Koska olin lomareissulla ja kaupassa kelpasi vain käteinen ei rahat riittäneet.
        Koska itse en ole "vihkiytynyt" kovin perusteellisesti näihin kuvioihin, varmaan Fennomanin tiedot pitävät paikkansa. Ostan kun on
        sopiva ostettava, ja kuviot on selvät.
        Mennäänpä myös Tuntemattomaan ja sinähän saatanan tyhmä oot. Näin minua tituleerattiin.

        Ei passaa hermostua jos tänne tulee keskustelemaan myös maalikko. Ei kai tämä palsta ole Friikeille tarkoitettu? Sait minutkin provosoitumaan. Sorry.
        Toivotan kaikille Rauhallista Joulua!

        Miksei suomeen perusteta saman tien "Dekotettujen aseiden liike"
        Parempi ku jenkeille myydä...


      • MIlitantti Antti

        Jos sulla kerran on siitä olemassa dekotodistus, sen vaadin, niin poliisit nauraa sulle, jos sitä alkaa kiikuttaa poliisilaitokselle! Joten, ostan tämänkin pois, jos hinnasta sovitaan, mutta, olen sen verran kiireinen etten mihinkään poliisilaitokselle lähde, pyssy vaan postiin ( se todellakin on vain romurautaa, ei ase!!) Maksan tietty etukäteen netissä, mutta pari valokuvaa vaadin ennen kaupan tekoa. Jos vielä kiinnostaa, niin vastaa ensin täällä.


      • MIlitantti Antti
        Porin suunta kirjoitti:

        Jos jotakin kiinnostaa mä myyn pois kp piippussa pieni heppi hitsattu iskuri viistetty ja piippu lukittu lukon saa perästä pois ja kahdella lippaalla todistus tulee mukaan siisti peli H.400€.

        Terve!
        Kyllä minäkin maksan sulle sen 400 ja heti, jos on muuten kohtuu siisti. Pistän vaikka vähän paremmaksikin ja maksu ilman mitään vaihtoja, ellet sitten halua jotain määrättyä , niitä kyllä löytyy! Vastaa en sin täällä, niin katellaan sitten, tai jos olet jo myynyt.


      • MIlitantti Antti
        m 31 kirjoitti:

        Taitaa tällä palstalla olla monenlaisia jobbareita. Ostin "kuohitun aseen" sa-intin
        myymälästä.Deaktivointitodistuksen mukaan sain
        mukaan myyntisopimuksen, jossa toisessa kappaleessa lukee: ostajan on esitettävä ase ja sen dekotodistus kotikunnan poliisilaitokselle 30
        päivän kuluessa ostamisesta (aselaki 112 pykälä).

        Hinnasta vielä, ko ase maksoi pari vuotta sitten
        150 euroa. Lieneekö hinta noussut?

        Terve vaan sullekin, saatettiin sitten olla Hämeenlinnassa kaupoilla samaan aikaan! Jobbareista puheenollen.... minä kutsuisin itseäni mieluummin SIJOITTAJAKSI.... Jobbari kalskahtaa vähän kierolta... tulee sodan jälkeiset mustanpörssin kauppiaat mieleen, kun niille myytiin mekin voita, sitten ne JOBBASIVAT sitä kaupunkilaisille!
        Deko-Suomi-kp:eitähän myytiin ainakin kahdessa erässä Hämeenlinnassa silloisessa SA-kaupassa kasarmien kupeessa todellakin hintaan 150 eur / kpl. Nyt - olet varmaan ainakin täällä jo kuullutkin, että hinnat pyörii monen sadan euron kieppeillä, yleensä vielä kaupat syntyy viimeistään 600:ssa eurossa, ellei sitten ole jokin korsumalli tms....
        Sitä paitsi: vaikka nyt maksaisi ko. aseesta ( taikka eihän se deko mikään ASE ole!! ) sen 600:kin euroa, niin jo parin vuoden päästä se maksaa ehkä 800-1000 euroa, ja entistä vähemmän niitä tulee myyntiin, kun enää niitä ei tule puolustusvoimiltakaan myyntiin, ei itkemälläkään!!!
        Nyt on yhtä hyvä sijoitus kuin kultaharkkoihin sijoittaminen! Ellei parempikin.


    • jerp
    • asefani

      Suomi Konepistooleita rumpulippaalla (rullalipas) saa Kuopion tai Hämeenlinnan asevarikoilta. Se pitää hakee ite ja maksaa käteisllä, koska armeija on nii määränny

      • juhis2222

        mitäs semmoinen suomi kp maksaa mikä on toiminta kunnossa...


      • mikkoooo

        nii mitenkä nää sa-myymälän m31 on dekottu ?
        toimiiko lipas ?


    • 1770

      mul on sata josta saa valita tonnin kappale, ota yhteyttä

    • Take it easy

      Jykylässä,virheetön deko,sekä tanko-että lippaalla(rumpu).anna tarjous!!

      • m-63

        Ko ase kiinnostaa hankkia, seinälle ?,voiko käyttää koristeena ?, tarjoan 300e.


      • Sisustaja1234

        Olen kiinnostunut ostamaan ko. dekon. Vieläkö on kaupan? Onko hyväkuntoinen puuosiltaan?

        Yst. vast. e-mail


      • Nimetön
        Sisustaja1234 kirjoitti:

        Olen kiinnostunut ostamaan ko. dekon. Vieläkö on kaupan? Onko hyväkuntoinen puuosiltaan?

        Yst. vast. e-mail

        kiinnostaiskos ostaa??? puuosat loistokunnossa ja muutenkin tosi hieno ja halpa. jos kiinnostaa niin vastaile tänne [email protected]


      • kp/kp
        Nimetön kirjoitti:

        kiinnostaiskos ostaa??? puuosat loistokunnossa ja muutenkin tosi hieno ja halpa. jos kiinnostaa niin vastaile tänne [email protected]

        Heippa, sattui keskustelussa silmiini että olisi ainakin ollut myytävänä deko-suomi kp..
        Olisin kiinnostunut jos ei ole jo mennyt. Mitä sarjaa lienee, ja onko tanko-ja rumpulipas. Onko osista koottu vai "yksilö"? Entäpä hinta?

        Kaikenlaisia myyjiä ja ostajia liikkuu, mihinkään vilunkihommaan en ala.
        Laita yhteystietoja, niin otan yhteyttä jos vielä asia auki.

        jos saat viestin, voit vastata [email protected]


    • Luotiruisku

      Deko Suomi kp:n hinnat näyttää pyörivän nykyisin siellä 450-1000 tienoilla; kunnosta, mallista ja tarvikkeista riippuen. Ns. "numerotarkkoja" yksilöitä ei juurikaan näy yleisesti myynnissä. Ostin hiljattain Huuto.net:stä I-mallin kp:n ja hintaa kertyi n. 600.

      Kyllä noiden arvo tulee takuulla nousemaan vuosien saatossa. Jos omistaa edes suhteellisen siistin yksilön, niin kannattaa miettiä ennen kuin laittaa esim. "tilan puutteen" vuoksi myyntiin. :)

      Aika hyvin on jutut pitäneet paikkansa:
      http://www.taloussanomat.fi/kotimaa/2007/07/13/suomi-konepistooli-teki-paluun-sisustusesineena/200717103/12

    • Militantti Antti

      Olisitko ostamassa toimivaa Suomi kp:tä? Dekoa ei ole.

      • Konsu1234

        Itse omistan suomi kp:n ja sarjanumero käsittämättömän pieni 0*** puhutaan todella harvinaisesta talvisotamallin pyssystä. Puuosia myöden upea!!. Aseseppä kertoi aseen olevan harvinainen. Missähän hinnoissa tuollainen liikkuu osaako joku vastata ? Deko-todistu jne löytyy..Tämän ase mielestäni on nähnyt takuulla sodan. Yleensähän noi liikkuu 20.000--> 80.000 ??


      • pablo666
        Konsu1234 kirjoitti:

        Itse omistan suomi kp:n ja sarjanumero käsittämättömän pieni 0*** puhutaan todella harvinaisesta talvisotamallin pyssystä. Puuosia myöden upea!!. Aseseppä kertoi aseen olevan harvinainen. Missähän hinnoissa tuollainen liikkuu osaako joku vastata ? Deko-todistu jne löytyy..Tämän ase mielestäni on nähnyt takuulla sodan. Yleensähän noi liikkuu 20.000--> 80.000 ??

        Mitäs tarjotaan huippukuntoisesta suomi kp:sta suojeluskunnan merkeillä?


      • Kaitsu II
        pablo666 kirjoitti:

        Mitäs tarjotaan huippukuntoisesta suomi kp:sta suojeluskunnan merkeillä?

        Huono löytää ostajia kun aseet alkavat pyöriä perikuntien murheina ja eroonkin pitäisi päästä mutta raha aiheuttaa esteen.Suomi on sen verran yleinen kokoelmissa joten tämänkään suojeluskunnan leimoilla olevan aseen hinta ei korkealle mene ja kun Suomet ovat muuten halpoja ostaa niin tämäkin menee samaan putkeen.

        Jos haluat myydä sen ja saada siitä hyvän hinnan sinun pitää deaktivoida se niin kuin yleisesti tehdään,aseliikkeetkin dekoavat halpoja aseita ja laittavat ne myyntiin deaktivoituina saadakseen myymilleen tuotteille katetta.


    • majusa71
    • summari49

      Olisi toimintakuntoinen suomi kp myynnissä! Ensimmäistä mallia, todella siisti.
      Mukaan tulee ase 2 lipasta, tanko että rumpulipas. Hyvässä kuosissa, tukki monen mielestä visakoivua? mutta alkuperäinen on!

      • Keräilijä SK

        Hei!

        Onko suomi kp vielä myynnissä?

        Jos on, niin laita viestiä E-mailiin: [email protected]

        Millainen on hintapyyntö?


    • JKH79

      Laita s-posti osote jos myyä haluat. summari49

    • Hki-Tre-Kuopio

      Ostetaan suomi konepistooli tai kaksikin (1-2 kpl). Maksan käyvän hinnan käteisellä! Laita mailia; polkabilly (laita tähän tilalle ät merkki) live.com

      Myös heittimen ja KK:n voisin ostaa jos sopiva tulee eteen...

      Ps. Hintojen ylikellottajat voi ohittaa tämän ilmoituksen ja odottaa ostajaa aarteilleen seuraavat 20 vuotta. Järkevä hinta = käteiskauppa välittömästi.

      • kp

        Löytyy huippuyksilö, puolustusvoimien dekoama, todistus löytyy,
        tukki virheetön ehkä loimukoivua, vaippa ja lukkorunko samaa numeroa(numerotarkka) vain 1000e,
        eipä ole kiirettä myydä jos ei tällä hinnalla mene olkoon menemättä
        näitten hinnat 5 kertaistunut muutamassa vuodessa ja nousee kokoajan
        kun lisää ei enää saa!


      • skp
        kp kirjoitti:

        Löytyy huippuyksilö, puolustusvoimien dekoama, todistus löytyy,
        tukki virheetön ehkä loimukoivua, vaippa ja lukkorunko samaa numeroa(numerotarkka) vain 1000e,
        eipä ole kiirettä myydä jos ei tällä hinnalla mene olkoon menemättä
        näitten hinnat 5 kertaistunut muutamassa vuodessa ja nousee kokoajan
        kun lisää ei enää saa!

        sarja no 6xxxx, suujarrulla, loimukoivutukki, siisti kuntoinen, puolustusvoimien dekoama, hinta 1100e, ilmaiseksi näitä ei enää jaella, koska intin varastosta näitä ei enää saa lisää. 10-15 vuotta ja hinnat silloin melkovarmasti alkaa 2000e>


    • Keräilijä SK

      Ostetaan Suomi KP:n piippu, ei dekottu!

      Laita viestiä, jos on tarjota osoitteeseen: [email protected]

    • nnv34

      ostetaan suomi KP. Ei dekottu ja 6 lippaalla ainakin ja panoksilla ei mulla lupia ol mut voiha sil ammuskella tuol mettis ehkä.

      • Tulossa ALE

        Kun suomen aseenkantolupajärjestelmä tärvellään, kiristämällä vastuullisten aseharrastajien lupaehtoja kohtuuttomasti, saadaan aikaan laittomien aseiden markkinat. Silloin tarjonta tulee olemaan hyvää. Odota, Suomen lainsäätäjiä kiitollisuudella ajatellen, sitä hetkeä, että tuovat hyvän konetuliaseiden(kin) tarjonnan ymmärtättömänkin ulottuville.


    • hMEK

      myiskö joku vileä vanhalla dekolla suomi konepistoolin

      • Anonyymi

        Eiköhän joku myy, jos hinta kohdillaan ja tavoittaa ostajan, jonka kanssa voi unohtaa byrpkratian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän joku myy, jos hinta kohdillaan ja tavoittaa ostajan, jonka kanssa voi unohtaa byrpkratian

        Miksi vanhan deko kp:n kanssa pitäisi hoidella jotain byrokratiaa. Vanha dekohan ei ole mikään ampuma-ase ja sen voi luovuttaa kenelle lystää ilman mitään ilmoitusta. On kokonaan uuden haltijan oma asia kuinka hän sitten menettelee. Ei se myyjälle kuulu tuon taivaallista.

        Jos sinulla on asiasta enemmän tietoa, niin voisitko ystävällisesti kertoa mihin lainkohtaan tulkintasi perustuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vanhan deko kp:n kanssa pitäisi hoidella jotain byrokratiaa. Vanha dekohan ei ole mikään ampuma-ase ja sen voi luovuttaa kenelle lystää ilman mitään ilmoitusta. On kokonaan uuden haltijan oma asia kuinka hän sitten menettelee. Ei se myyjälle kuulu tuon taivaallista.

        Jos sinulla on asiasta enemmän tietoa, niin voisitko ystävällisesti kertoa mihin lainkohtaan tulkintasi perustuu.

        Pakkohan nuo on mainita ;) laita sähköposti niin joku ehkä ottaa yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan nuo on mainita ;) laita sähköposti niin joku ehkä ottaa yhteyttä

        Mulla olis nykyaikainen Suomi KP, muovia kuten muutkin nykyajan pyssyt, punainen väriltään ja takatukkiin maalattu päivänkakkaroita! Patruunoita muovikuulia. Myydään vain moottoripyöräkerhoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis nykyaikainen Suomi KP, muovia kuten muutkin nykyajan pyssyt, punainen väriltään ja takatukkiin maalattu päivänkakkaroita! Patruunoita muovikuulia. Myydään vain moottoripyöräkerhoille.

        Aivoja ei kuitenkaan ole, ne meni ilmeisesti vaihdossa jo muutama kauppa sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe