ei mitään järkee

erjamaarit85

näissä ei ole mitän järkeä! ite en harrasta enkä tykkää näistä sitten yhtään.. Tulee vaan paha mieli ja muutenki..

10

3179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdessä yössä vai?

Niin... ...mutta entäs sitten kun panettaa aivan kamalasti? Pitteekö pohjan poikien mennä huoriin?

• puu

Ensin tavataan sitten nussitaan ja aamulla mietitään jatkoa.

• Paha mieli? Miksi?

Ei ymmärrä, minuun seksi vaikuttaa aivan päin vastoin.

• Marjo

Itselläni on oikeastaan vain kerran jäänyt paha maku suuhun yhden yön jutusta, ja sekin oli tapaus, jossa iskin miehen heti eroni jälkeen. Silloin tuntui pahalta, ehkä enimmäkseen siksi, että vieläkin oli kaipaus ex-miestä kohtaan, vaikka suhde ei toiminutkaan ja ero oli ainoa vaihtoehto.

Yleensä kuitenkin on vain hyvä olo seuraavana päivänä, ja suupielet korvissa ;) Kai se salaisuus on siinä, ettei ihan minkä tahansa hyypiön matkaan lähde. Helpoiten sen "hyvän vaihtoehdon" tunnistaa siitä, että kun esim. baarissa jonkun tapaa ja hänen kanssaan juttelee, on todellakin mukavaa ja oikeasti hyvä olla siinä hänen lähellään. Jos ei silloin tunnu hyvältä, niin ei kannata mukaankaan lähteä. Ja jos oikean helmen löytää, niin kannattaa kaapata se uudelleenkin matkaansa...

• helmi jätkä

enää myöhemmin haluaa mitään sun kanssas?

• Marjo
        helmi jätkä kirjoitti:

enää myöhemmin haluaa mitään sun kanssas?

Mikähän sinun ongelmasi lienee? Jos itseäsi ei kelpuuteta seksin jälkeen, tai mahd. edes seksiin, niin turhaan sitä minulle purat. Yllättyisit jos tietäisit, kuinka usein on käynyt niin, että samat naamat pyrkivät uudestaan tekemään tuttavuutta. Pääsy riippuu kyllä aivan siitä, millainen aikaisempi kerta oli. Toisin sanoen: minä päätän! Tälläkin hetkellä on ns. vakipano, kun sattui eräs tällainen "helmi" osumaan kohdalle, mitäs sitä sitten vaihtamaan, kun ei kummallakaan mitään tarvetta hakea seurustelusuhdetta tällä hetkellä, eli homma toimii hyvin näin. Tietysti siinä tapauksessa, jos etsii vakavampaa suhdetta, ja on tosissaan kiinnostunut toisesta muutakin kuin potentiaalisena petikumppanina, ei välttämättä kannata heti sinne sänkyyn hypätä.

• Erkki Vakio
        Marjo kirjoitti:

Mikähän sinun ongelmasi lienee? Jos itseäsi ei kelpuuteta seksin jälkeen, tai mahd. edes seksiin, niin turhaan sitä minulle purat. Yllättyisit jos tietäisit, kuinka usein on käynyt niin, että samat naamat pyrkivät uudestaan tekemään tuttavuutta. Pääsy riippuu kyllä aivan siitä, millainen aikaisempi kerta oli. Toisin sanoen: minä päätän! Tälläkin hetkellä on ns. vakipano, kun sattui eräs tällainen "helmi" osumaan kohdalle, mitäs sitä sitten vaihtamaan, kun ei kummallakaan mitään tarvetta hakea seurustelusuhdetta tällä hetkellä, eli homma toimii hyvin näin. Tietysti siinä tapauksessa, jos etsii vakavampaa suhdetta, ja on tosissaan kiinnostunut toisesta muutakin kuin potentiaalisena petikumppanina, ei välttämättä kannata heti sinne sänkyyn hypätä.

Tohon sun vakiosysteemiin liittyen kysymys; onko teillä sellanen vakiosysteemi, että tiedättä missä toiseenne törmäätte (sovitte esim. etukäteen), vai onko se sellanen vakiosysteemi, että tilaisuuden sattuessa nautitte toistenne seurasta?

Sillä kysyn, että mitä tapahtuu siinä tilanteessa, että osuisitte samaan paikkaan, ja toisella selvästi olisi uusi vedätys menossa? Esiintyiskö mustasukkasuutta? Tai suuttumista ja vakiosuhteen purku? Tai jos muuten vaan kävis ilmi, että toiselle on itseasiassa runsaasti muitakin juttuja samaan aikaan? Oisko se turnoff? Loppu kaikelle?

• Marjo
        Erkki Vakio kirjoitti:

Tohon sun vakiosysteemiin liittyen kysymys; onko teillä sellanen vakiosysteemi, että tiedättä missä toiseenne törmäätte (sovitte esim. etukäteen), vai onko se sellanen vakiosysteemi, että tilaisuuden sattuessa nautitte toistenne seurasta?

Sillä kysyn, että mitä tapahtuu siinä tilanteessa, että osuisitte samaan paikkaan, ja toisella selvästi olisi uusi vedätys menossa? Esiintyiskö mustasukkasuutta? Tai suuttumista ja vakiosuhteen purku? Tai jos muuten vaan kävis ilmi, että toiselle on itseasiassa runsaasti muitakin juttuja samaan aikaan? Oisko se turnoff? Loppu kaikelle?

On käynyt niin, että olemme kumpikin nähneet toisemme jonkun toisen seurassa, eikä siitä mitään seurauksia ole ollut. Vaikka tässä tietynlainen side meidän välillemme onkin syntynyt, ja pidämme toisistamme hyvin paljon, ei meidän suhteessamme kuitenkaan ole mitään romanttisen rakkauden elementtejä mukana. Kävi niin, että vakituisen seksikumppanuuden jatkuessa kehittyi myös ystävyys. Emme ole mustasukkaisia toisistamme, ja pelisäännöt ovat selvät: jos toisella on muuta seuraa, käydään vain kaverillisesti moikkaamassa, eikä tulla paikalle "kukkoilemaan", ja jos jompikumpi löytää elämänkumppanin, meidän seksisuhteemme päättyy. Hyvin on toiminut. Ei meillä mitään kalenteriin merkittyjä aikatauluja ole, lähinnä silloin kun kaipaa seksiä ja toisen läheisyyttä, soitellaan ja katsotaan josko voitaisiin tavata.

• täti

Jos noin on, että tulee paha mieli etkä tykkää niin jätä väliin.
      Itse olen sitä mieltä että kaikella on aikansa ja paikkansa, myös yhden illan suhteilla.
      Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee ja itseään loukkaamatta.

• Kjip

Mistä sinä sen tiedät jos et kerran itse harrasta?
      Ei se sinun tapasi elää ole se ainut oikea.

Miksi siitä tulisi paha mieli jos kumpikaan ei hae
      mitään sen kummempaa ja saavat mitä haluavat?

Jos et tykkää niin älä ihmeessä harrasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73