V-mäisen näköinen mies

Erään tuttavan poika oli ollut mukana kirkossa ja 4-vuotiaitten tapaan oli pojan vaikea pysyä paikoillaan.
Hän oli ollut kontallaan penkissä ja katsonut takana istuvia ihmisiä pää kallellaan ja todennut ääneen, savonmurteella:
- Voe, että on v-mäisen näkönen mies! Että ossoohhii olla!

6

1698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole huvittava

Surettaa aina kun törmää vanhempiin tai "aikuisiin" joiden mielestä on huvittavaa kun lapsi hokee vittua tai vastaavaa. Jotenkin erikoista.

• varsinkaan kirkossa kiroaminen ja jos lapsi ei ole kiroamista oppinut vanhemmiltaan, eikä varmasti itse ymmärtänyt sanan sisältöä.

Mutta huvittavinta on aina huumorintajuttomat kommentit ;D!

• Äityli

Yritin soittaa veljelleni ja sopia tapaamisesta.
      Linja oli aivan "kuollut". Yritin uudestaan ja uudestaan ilman tulosta.
      Poikani makasi puolittain pöydän päällä ja seurasi touhujani, tokaisi sitten:
      - Voi v-u tuota puhelinta, eikö niin äiti?

• Vaimoni oli jokunen vuosi sitten Anttilan tavaratalossa ja näki siellä karkkihyllyllä äidin ja kaksi poikaa. Toinen vielä rattaissa tutti suussa ja toinen, saappaanvarren mittainen, kärtti karkkia.
      -Tänään ei ole karkkipäivä, totesi äiti
      Pojat hyväksyivät asian silleen ja vaimoni halusi kehaista äitiä, nähtyään työnsä puolesta niin monta "kasvattamatonta" lasta.
      -Ilo nähdä noin hyvin kasvatetut lapset.
      Äiti ei vastannut, mulkaisi kulmiensa alta, mutta se saappaanvarren mittainen kuittasi:
      -Haista v!
      Toinen taapero tempasi tutin suustaan ja vahvisti
      -Juttiinta niin!

Vaimo nauroi vielä erehdystään kotonakin - ja sääli äitiä..

• Pääsky64

kylässä pappa oli kylppärissä ja 2,vuotias meni sinne.Sanoi papalle sinulla on kikkeli, niin on ,eikö sinulla ole pappa sanoi ,ei ole pimmppa vain sanoi hyvin vähättelevästi ja lähti kävelemään pois. Siitäkö se naisten vähättely alkaa.

• Raikuli

Minulta itseltäni on aikuisiässä lipsahtanut kirosana kirkossa, kun istahdin kirkon takaseinällä olevalle tuolille. Kirosin siksi, että löin pääni pieneen kaappiin, joka oli naulattu seinään tuolin taakse.

En saanut kirosanastani edes hirvittäviä omantunnontuskia. Raamatussahan tuomitaan ulkokultaiset ihmiset. Minä en ilmeisesti kuulu niihin, sillä olen hyvin luonnollinen. Eikä vittu minusta edes kirosana ole, sehän on vain yksi kehonosa, ihan niin kuin nenä ja varpaatkin.

Kirkkohan pitäisi olla paikka, mihin voi jännittämättä tulla. Sitä kai se Jumala haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      86
      3619
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2056
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      195
      1971
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1444
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1414
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1147
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      1034
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      84
      1001
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      29
      935
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      69
      867
    Aihe