... et mikä lisälevy noista kolmest mun pitäis ostaa? ku tykkään kaikista, mut oon nähny tääl keskustelus monii avauksii, ettei jaksa pelata yliopistoo läpi. Ja sit sellasii, et joulupaketti ei oo sen 17 euron arvone... et ehkä se yöelämä sit, nii voisitteko kertoo et onks siin uusii tavaroita jne. Iso kiitos kaikille jotka jakso lukee tän
Mietin vaa..
5
247
Vastaukset
- melliex
Sä on vähän siitä kiinni mistä itse tykkäät :)
Pidätkö
a) Opiskelusta ja hyvästä työpaikasta?
b) Bailaamisesta ja treffeistä?
c) Joulunvietosta ja koristeista?
Itse pidän b ja c eniten, vaikka yliopistokin on varmasti ostamisen arvoinen. Omistan tavallaan yöelämää ja joululisäosan, mutta en ole asentanut niitä koneelle vielä. Tosiaan ehkä yöelämässä tulee lukemieni juttujen perusteella eniten "sitä kaikkea". No tästä viestistä ei nyt ollut juurikaan hyötyä sulle, ehkäpä joku joka omistaa nuo lisäosat vois kertoo vähä enempi...- pisaraa
yliopisto ei toteuttanut odotuksiani. mutta siinä tulee uusia HIENOJA vaatteita ja tavaroita, emis kännykkä ja muuta kivaa. joten on siinä hyviä puoliakin. sängyt ja pöydät, tuolit...siinä on kivoja tavaroita. night life taas on oikeesti ihan sairaan hyvä! siinä tulee upeita vaatteita tavaroita, AUTOJA! ja kaikkea muuta kivaa.
joulu paketti oli todella kannattava ostaa ja oli sen 17 € arvoinen...vai paljon se nyt maksoikaan. kiva kun joulupukki voi tula kylään ja saa joulu tavaroita ja uusia pöytiä :D
niin ja yliopistossa oli se hyvä puoli että tuli uusia sosiaalisia toimintoja :D
mula on ne kaikki niin on aika vaikea sanoia että mikä KANNATTAA ostaa, mutta niinkuin melliex sanoin ton a,b,c jutun niin kannattaa miettiuä mikä noista miellyttää eniten.
- Adonia
...pidin yliopistosta todella paljon, vaikka vähän tuntuukin että se kestää kauan. Mutta sitten onkin kivaa ajatella että sim on korkeasti koulutettu :D Yöelämä on todella ihana, se ainakin kannattaa joskus ostaa. Mutta näillä näkymin luulisin joulupaketin olevan hyvä vaihtoehto, koska niitä on tietääkseni vain rajallinen määrä. Eli jos sen haluaisit myöhemmin joskus, ei välttämättä kaupasta enää löydy. Minun odotukseni se kyllä täytti, ne joulukoristeet ovat aivan ihania!
- Adenel
joulupakettissa ei tule oikein mitään uutta. Minä suosittelisin yöelämää. Yliopistokin on kiva, jos pidät opiskelusta. :)
Mutta jos olisin sinä niin ostaisin Yöelämään.- Mie....
Nii et kiitos iha sairaasti kaikille jotka vastas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754