Voi, kun olis rahaa

soilike

Oisin kuin Kirsti Marimekosta.
Kaulahelttoja ei olis, juonteet olis botaliinilla poistettu.
Onko hän teistä ukkeliineista kovin haluttava?
Jos vaikka ottaisin lainaa?

9

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hoitelee ne juonteet ja kaulaheltat ja ennekuin edes äkkiä
      meihin vanhoihin ei kosketa viiden metkin kepilläkään.

      Arvostin naisstaraa Soile Labbartia. Hän mm uskalsi näyttää ja tehdä töitä näköisenään.

      Upeaa, luonnollista!

    • lailaleila

      ootko taas kännissä, kun horiset joutavia?
      Puhu selvästi.

      • illan upein.

        !!!!


      • jemina

        Hei, ei tämäkään ole aivan nettietiketin mukaista, Soilike on ilmeisesti saanut vihamiehen joka seura jokaista kannanottoa eri nikeillä. Mielestäni jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. ylläpidon pitäisi puuttua tähän.


      • capt.cöpenick evp
        jemina kirjoitti:

        Hei, ei tämäkään ole aivan nettietiketin mukaista, Soilike on ilmeisesti saanut vihamiehen joka seura jokaista kannanottoa eri nikeillä. Mielestäni jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. ylläpidon pitäisi puuttua tähän.

        Totta kai jokainen kirjoittaa omalla tasollaan.

        Iän tuomat "tuplarypyt", yms eivät välttämättä ole kaikkien hoidettavissa
        plastiikkakirurgisin toimin.

        Jos virtuaalihenkilöiltäkin aletaan edellyttää naisesimerkkinä "Nancy Reagan lookia",
        sanon huh huh

        Meillä jätkillä tietty rumuusaste ylitettynä - muuttuu charmiksi.


    • Iili

      Ei millään konstilla tee itseään nuoren näköiseksi, jos sitä ikää jo on. En tiedä hänen botoxeistaan, mutta kunnioitetettava daami hän kyllä on.

      Ei kuka tahansa olisi pystynyt nostamaan tappiokieretteessä rypevää Marimekkoa takaisin jaloilleen.

    • soilike

      Satiirisesti sanoin.
      Kateudesta vihreenä, mutta aikaansaannoksiaan ihaillen.
      Myös muita , nuorekkaita mustalettisiä kuuskymppisiä, suuresti ihailen, mutta myös kadehdin.
      Satu T. , Lenita A ja punaletti Aira S ovat aivan ainutlaatuisia ihmisiä.

      • Iili

        Hän on toinen voimanainen. Kunnioitan häntä.

        Hän on ollut ja on tavallisten ihmisten tanssitaidon opttajana todella tärkeä tekijä. Tanssittanut ja opettanut nuoria sukupolvien ajan, vaikka aloitti koko touhun vasta keski-iällä.

        Hänen ulkoinen olemuksensa on toki omaa laatuaan. Mahdetaankohan sitä nimittää "campiksi"? Joka tapauksessa se on osa häntä ja hänen tyyliään olla oma erilainen itsensä.

        Kuka muu lähes 8-kymppinen pystyy heittämään jalkaansa suorana pään korkeudelle? Hän on iloinen ihminen. Hän on mielellään esillä, kuten ammattiin kuuluu, mutta ei ollenkaan sellainen suuren luokan diiva, kuten jotkut kuulut näyttelijättäret ovat samassa iässä olleet. Päin vastoin. Häntä on aina vähätelty eikä suinkaan korotettu jalustalle. Vertailukohtia on useita.


    • Kyllä Kirsti Paakkasen asu oli todella sävähdyttävä. Ja tosiaankin hän näytti kovin nuorelta ja siloselta! (76v)

      Eläkepäiviltään hän palasi pelastamaan Marimekon ja toi suomalaisen designin eturiviin.

      Kirsti on kova jätkä. Kirstillä on ”munaa”, sanovat pörssihait.

      Vaikeuksien aikana lomautusvaroitus annetaan johtajille, ei työntekijöille. Sellainen on Kirstin johtamisfilosofia.

      Olen ehdoton Mari-fani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe