Tactics

ColdWine

Tykästyin sellaiseen anime-sarjaan, jonka englanninkielinen nimi on Tactics. Tiedän, että sitä on saatavilla dvd:nä, mutta en oikein tiedä mistä sitä kannattaisi ostaa. Onko täällä ketään, joka olisi kyseistä sarjaa ostanut? Mistä yleensäkin kannattaa tilata animea dvd:nä?

5

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harakka

En ole Tactics-sarjaa itse seurannut, mutta en ole myöskään kuullut että sitä olisi lisensoitu mihinkään länsimaihin (korjatkaa jos olen väärässä jne.), enkä pikahaulla löytänyt sitä amerikkalaisista tai australialaisista nettikaupoista?

Japanilaiset DVD:t sitten ovat lähes poikkeuksetta sekä arvokkaita että tekstittämättömiä.

Anime DVD:t saa halvemmilla tilaamalla ne ulkomailta, mutta kannattaa varoa epämääräisiä piraattikauppoja.

Luotettavia kauppoja joita itse käytän ovat mm.

www.cdjapan.co.jp (Japani)
      www.dvdpacific.com (USA)
      www.play.com (UK)

Kotimaisista kaupoista Filmifriikki ja Videodivari ovat varmaan ne tunnetuimmat.

Tactics-mangaa ADV on kai kääntänyt osan tai pari.

• Misu<3

• ColdWine

Tein itse netissä hakuja, ja löysin muutamasta paikasta Tacticsin dvd:n (esim. www.import-action.com/d2118.html). Kuvauksen mukaan siinä on englanninkielinen tekstitys. En sitten tiedä, onko kyseessä jokin piraattiversio tms... Kun tuo netistä tilaaminen ei ole kovin tuttua, niin ei tiedä mihin sivustoihin voi luottaa ja mistä uskaltaa tilata.

Itse tutustuin Tacticsiin, kun katsoin sitä Shoutcast-nettitv:stä. Nykyään sitä ei kai enää näytetä.

• harakka
        ColdWine kirjoitti:

Tein itse netissä hakuja, ja löysin muutamasta paikasta Tacticsin dvd:n (esim. www.import-action.com/d2118.html). Kuvauksen mukaan siinä on englanninkielinen tekstitys. En sitten tiedä, onko kyseessä jokin piraattiversio tms... Kun tuo netistä tilaaminen ei ole kovin tuttua, niin ei tiedä mihin sivustoihin voi luottaa ja mistä uskaltaa tilata.

Itse tutustuin Tacticsiin, kun katsoin sitä Shoutcast-nettitv:stä. Nykyään sitä ei kai enää näytetä.

Piraatti on tuo. Aluekoodi 0, epäilyttävän halpa hinta ja englanti & kiinasubit ovat melko varmoja merkkejä (poikkeuksiakin löytyy, mutta harvassa ne ovat). Kyllähän piraattikin tietysti katselukelpoinen on muiden vaihtoehtojen puutteessa, mutta yleensä kuvanlaatu on huono ja tekstitysten taso vaihtelee kohtalaisista käsittämättömiin (esim. hahmojen nimet saattavat olla kiinaksi). Ja piraattilevyn ostaessasi rahasi menevät rikollisille eikä sarjan tekijöille. :/ (Netistä ladattavia fansubbeja ei sentään puuhaa ammattirikolliset vaan animefanit, mutta tietysti niistäkään ei tekijöille tule voittoa.)

Luotettavia kauppoja löytyy esim. Animeunionin osto-oppaasta. http://osto-opas.animeunioni.org/

Kannattaa lukea myös The Pirate Anime FAQ. http://www.digital.anime.org.uk/piratefaq.html

• ColdWine
        harakka kirjoitti:

Piraatti on tuo. Aluekoodi 0, epäilyttävän halpa hinta ja englanti & kiinasubit ovat melko varmoja merkkejä (poikkeuksiakin löytyy, mutta harvassa ne ovat). Kyllähän piraattikin tietysti katselukelpoinen on muiden vaihtoehtojen puutteessa, mutta yleensä kuvanlaatu on huono ja tekstitysten taso vaihtelee kohtalaisista käsittämättömiin (esim. hahmojen nimet saattavat olla kiinaksi). Ja piraattilevyn ostaessasi rahasi menevät rikollisille eikä sarjan tekijöille. :/ (Netistä ladattavia fansubbeja ei sentään puuhaa ammattirikolliset vaan animefanit, mutta tietysti niistäkään ei tekijöille tule voittoa.)

Luotettavia kauppoja löytyy esim. Animeunionin osto-oppaasta. http://osto-opas.animeunioni.org/

Kannattaa lukea myös The Pirate Anime FAQ. http://www.digital.anime.org.uk/piratefaq.html

Kiitos vinkeistä ja neuvoista. Pitääpä lukea läpi nuo linkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe