Tuli vaan mieleen, että olisikohan mahdollista, että Matohännän kädellä olisi joku merkitys. Tämä voi olla jotenkin kaukaa haettua, mutta eikös se ollut hopeinen? Ihmissudethan voi tappaa vain hopealla. Ehkä Matohännän käsi voisi tulevaisuudessa olla Ihmissusi Lupinin tappoesine... (tämä voi olla kyllä todella kaukaa haettua..) :)
Matohännän uusi käsi...
6
789
Vastaukset
- .....
Mistäs sitä tietää? Tästä aiheesta on kyllä puhuttu aika paljonkin.
- juu
Kyllä toi on iha mahdollista :o en oo koskaa tullu ite ajatelleeks...
- ..........
Se voi myös tappaa Fenrir Greybackin (paha ihmissusi).
Rowling on muistaakseni sanonut että Klonk...siis Matohäntä ei tapa Lupinia. - REMUSTA EI TAPETA!
Piste.
En ole miettinyt, voi olla, mutta ehkä se vaan on vähän kaukaahaettua? Tuskin se Matohäntäkään kaikkia vanhoja ystäviään tappaa? ;- laama-92
.. tappaa sen? Mut sit se ei onnistukkaa ja elämä on ihanaa :).
Kyl se munki mielestä kävis järkee et se sen tappais. tosin en sitä toivo.
mutta entä jos se tappaakin jonku muun ihmissuden? jonku vaa joka tulee vastaa ja "haahaa tapan sut".
?
- Yksi immeinen
Rowling ilmoitti nettisivuillaan Rumours-osiossa, että Matohännän hopeakättä ei käytetä Lupinin tappamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459