Onko 23.10 syntynyt vaaka vai skorppioni, olen nähnyt molempia vaihtoehtoja
23.10
alw
3
763
Vastaukset
- liibraa
juu.. mä olen kanssa 23 päivä. ja olen kyllä vaaka. tunnistan itsestäni ne piirteet enemmän.... kai se yleensä on vaaka.
- Poison
Merkkien raja vaihtuu hieman vuodesta riippuen. Jotta saat selville aurinkomerkkisi tarvitset tarkan syntymäajan (esim. 23.10.1984 02:56) ja paikan, ja sitten suuntaat tähän osoitteeseen ja teet itsellesi ilmaisen kartan jossa aurinkomerkkisi näkyy: www.astro.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519