Pidän itseäni epäonnistuneena
epäonnistuneena ihmissuhteissa
Luulen ettei vika ole minussa
vaan siinä että ajaudun väärään seuraan
En ainoastaan ajaudu väärän seuraan
vaan rakastun vääriin ihmisiin
En voi väittää että rakkautta näin en olisi kohdannut
Ero onkin siinä miten se tulee ilmi
Toisille olen vain juttu vakiojutun ohella
toisille en riitä
toiset eivät vaan osaa rakastaa
En tiedä enää mihin uskoa
Niin monesti olen rakastunut
niin monesti olen pettynyt
En silti voi sanoa että en enää uskoisi rakkauteen
mutta uskon että vilpitöntä sellaista en tule ikinä kohtaamaan
Mikä vikana?
Harry Boy
1
141
Vastaukset
- katsominenkin voi auttaa
Ihminen usein pettyy omiin odotuksiinsa,
ehkä epärealistisiin tai muuten sellaisiin,
joihin toiset eivät yllä tai jotka eivät
sovi toiselle. Vilpitön rakkaus vaatii molemminpuolista uskallusta ja rehellisyyttä.
Se on vaikeaa; vaikka kuinka kuvittelisi itse olevansa vilpitön, voikin käydä niin, että huomaa itse olleensä sittenkin se vähemmän vilpitön. Eikä siinä läheskään aina ole kysymys fyysisestä uskollisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774