Hei!
Kuinka pian teillä on alkanut menkat lugesteronien käytön lopetuksen jälkeen?
Nyt menossa kp30/28, raskaustestin (nega) tein kaksi päivää sitten ja Lugesteronin käytön lopetin testiä edeltävänä iltana. Lugesteronia käytin inseminaatiota seuranneet 14 pv. Pelkään, että kierto meni pahasti sekaisin, kun kuukautisista ei ole mitään merkkejä elimistössä -ei edes niiden lähestymisestä.
Menkat Lugesteronin jälkeen
6
8735
Vastaukset
- Skeptinen
Lopetin Luget heti negatiivisen raskaustestituloksen jälkeen. Menkat tulivat kolmantena päivänä.
- otatästäsittennselvää
taas on sanottu, ettei lugea saa lopettaa pelkän r-testin negan mukaan, koska niin moni testi on viallinen ja näyttää liian helposti negaa, vaikka olis raskaana. Vasta sitten tulee lopettaa, kun vuoto on oikein kunnollista. "pienet"kuukautiset kun vielä tulevat monelle vaikka olis raskaana. Itse olen näin tehnyt ja menkat ovat alkaneet 6-7vrk myöhässä.
- Odotusta
Kovin taas erilaisia neuvoja antavat eri lääkärit. Minulla alkoi kuukautiset kolme päivää Lugejen lopetuksen jälkeen (eilen), mutta kestivät vain päivän -tai oikeastaan yhdeksän tuntia. Illalla vuoto alkoi jo loppua ja nyt aamulla tuli enää hiukan ruskeaa loppuvuotoa. Kuukautiskipuja ei juurikaan ollut.
- tullut heti
Mulla on tullut kuukautiset, vaikka olen käyttänyt lugesteronia. Tosin olen käyttänyt suun kautta. Mulle vaan sanottiin, että jos raskaustesti nega ja kuukautiset ei ala, niin lopeta.
- sandy
Mulla kuukautiset alkoi vaikka käytin lugeja. Lopetin vasta sitten kun menkat on kunnolla alkaneet.Vaikka raskaustesti näyttikin negaa käytin niin kauan kuin menkat kunnol alkoi. Ihmettelen kyl miten erilaisia ohjeita eri lääkärit antaa. Nyt odotan vauvaa ivf:n ansiosta ja luget edelleen käytössä. Nyt rv 10 alkaa lugesteronin annos vasta laskemaan pikku hiljaa noin rv 12 loppuu vasta kokonaan.
- suski3
Hei. Osaatteko auttaa minulla oli menkat normaalisti 22.11 sit ovis olikin joulukuun alussa ja pientä veri vuotoa alko kun käytin lugesterolia. Menkat ois kuulunu alkaa noin viikko sit. Mitäteen lugesteronien ksnssa aloitanko ne välivuodon mukaan vai ootanko menkat? Ovulaatio testi näyttänyt positiivistä tulosta 4 päivää ja raskaustesti on negatiivinen. Auttakaa äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346163- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543996
- 783961
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309