Meille on varattu Finnairin lennot Roomaan Zürichin kautta. Helsinki-Zürich on Finnairilla ja jatko Swissilla. Oliko se niin, että Swissillä ei enää nykyisin ole mitään ilmaista tarjoilua lennoilla?
Tarjoilu Swissin lennolla
9
1091
Vastaukset
- heikille
Pärjäätkö kotona tuntia-paria syömättä?
Tuleeko kotiin ruoka ilmaiseksi???- Heppo
pärjään, mutta kysyin asiaa ihan mielenkiinnosta ja olisin toivonut asiallista vastausta. Itse en kaipaa Euroopan reiteillä minkäänlaista palvelua ja käytän myös paljon halpalentoyhtiöitä. On kuitenkin mukava tietää etukäteen palvelukonseptista. Varausvahvistuksessani ei ole mitään mainintaa mahdollisesta tarjoilusta.
- sussu
Heppo kirjoitti:
pärjään, mutta kysyin asiaa ihan mielenkiinnosta ja olisin toivonut asiallista vastausta. Itse en kaipaa Euroopan reiteillä minkäänlaista palvelua ja käytän myös paljon halpalentoyhtiöitä. On kuitenkin mukava tietää etukäteen palvelukonseptista. Varausvahvistuksessani ei ole mitään mainintaa mahdollisesta tarjoilusta.
Viimeksi oli swissillä joku pieni suolainen piirakka, ja tietysti sveitsiläistä suklaata.
Reitti Istanbul-Zürich.
- minä vaan
Onko väliä maksaako voileipä mitä? sillä kylmä välipalahan se tuollaisella lennolla on jos on. Sama kai se vinkauttaako luottokorttia vitosen verran tai kaivaa lompakosta pikkuseteliä. Vai merkitseekö oikeasti paljon????
- K:lla on väliä
on sillä suuresti väliä.
jos finnair (tai blue1, sas tai vaikka quantas) alkaisi pyörittää kolmosen ratikkaliikennettä, niin joka pysäkinvälillä olisi lämmin ateria ja ratikkaemäntä tulisi myös meiltä ekonomilippulaisilta kysymään, että saisiko olla kahvia vai teetä. - die schoggi!
K:lla on väliä kirjoitti:
on sillä suuresti väliä.
jos finnair (tai blue1, sas tai vaikka quantas) alkaisi pyörittää kolmosen ratikkaliikennettä, niin joka pysäkinvälillä olisi lämmin ateria ja ratikkaemäntä tulisi myös meiltä ekonomilippulaisilta kysymään, että saisiko olla kahvia vai teetä.Euroopan lennoilla saa mini-Tobleronen, kyllä kannattaa koukata Zürichin kautta eikä valita suoraa ;-))
- omat leivätkin mukana kulke...
Varmaan muitakin kriteerejä on valita lennot esim hinta (jos joku euroopan lento lähtee satasen halvemmalla kuin toinen niin kyllä satasella jonkun leivän ja oluenkin koneessa ostaa) tai aikataulu
- Swissiin niin eheehe
Mitenkä oli, ja miten näin vuonna 2012???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805