missä on paras tehä ja helpoin tehä kotisivu
missä on hyvä tehä kotisivun
5
2820
Vastaukset
- vissiin
....
- jossain
maan alla, tai saunantakana ?
Jos ihmettelet miksi sait nuo pari edellistä vastausta, niin siksi, että yleensä kotisivujen tekemisellä tarkoitetaan html-koodin kirjoittamista. Sen voi tehdä kaikkialla missä pääsee käyttämään tietokonetta.
Valitsit sitten minkä paikan tahansa :), niin lue ensin vaikka Jucca Korpelan ohje webbisivujen kasaamisesta. Tekstiä on paljon, mutta se on lukemisen arvoista ja vastaa varmaan moniin kysymyksiisi.
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/wwwfi.html- as-keetti
parhaaksi paikaksi olen (monta tapaa kokeilleena)
todennut tämän nykyisen.
Kotisohvalla rönöttäen läppäri sylissä ja hyvä
viinipullo (avattuna) sohvapöydällä. - Make
Kannattaa opetella jossain vaiheessa html-kieli.
täältä löydät html-oppaita kasapäin:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=html-opas&btnG=Google-haku&meta=lr=lang_fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890