mul on nyt cx70 ja sit ku mun kamu lähetti sen M65:lla irDan kautta yhen teeman, siihen valmiustilaanhan tulee sellainen "saapunut"-merkki. no painoin siitä ja aioin ladata sen teeman. mutta ei onnistunut. ei kuulemma sovi muuta kuin M65:een. no, mitäpä sillä epä kunnollisella teemalla enää, joten klikkasin "poista". mutta ei! ei poista! ja nyt siinä on aina se typerä saapunut-merkki ja lukee, että 1 tieto saapunut. ja siellä se teema pysyy kuin kuppa perseessä! miten sen saa pois ilman mitään rajuja toimenpiteitä? apua odotellaan äkkiä ja siitä kiitän jo näin etukäteen.
mitähääh?!!
12
756
Vastaukset
- sonierkkaaja
Ootko kokeillut millään ohjelmalla tietokoneella poistaa sitä? Eli liitä datakaapelilla tai infrapunalla puhelimen tietokoneeseen ja sitten vaikka Cell Phone Managerilla katsoo että löytyykö sitä. Olethan sammuttanut puhelimen välillä? Kokeile myös jotain toista sim-korttia, että onko se puhelimessa vai kortissa se sydeemi...
- herdkgal
mä oon vielä vähän tupelo näissä kaikissa hommissa, eli mistäs sellainen cel phone manager löytyy? ei ole datakaapelia, ja miten sä liität kännyn tietsikkaan infralla?! (mun kompuutterista en ole vielä IrDAa löytänyt, jos ymmärsin oikein) oon sammuttanut puhelimen välillä, eikä mee pois. oon koklannut isänkin sim:iä, mutta siinä se "saapunut" pysyy kuin pieru vedessä. mitä pitäis tehä? auttakaa tyhmää!
- sonierkkaaja
herdkgal kirjoitti:
mä oon vielä vähän tupelo näissä kaikissa hommissa, eli mistäs sellainen cel phone manager löytyy? ei ole datakaapelia, ja miten sä liität kännyn tietsikkaan infralla?! (mun kompuutterista en ole vielä IrDAa löytänyt, jos ymmärsin oikein) oon sammuttanut puhelimen välillä, eikä mee pois. oon koklannut isänkin sim:iä, mutta siinä se "saapunut" pysyy kuin pieru vedessä. mitä pitäis tehä? auttakaa tyhmää!
Cell Phone Managerista ei oo hyötyä, jos ei saa liitetyä kännykkää koneeseen... En tiedä voiko sitä siellä ratkaista mutta ajattelin vain... Mulla on kato läppäri, niin täs on irdaportti vakivaruste.. Sais kyllä mieluummin olla bluetoothi mutta... IrDan saa kyllä usb-laitteella, mutta jos ostaa niin ostaa mieluummin kaapelin.. Tosin irda passaa useampiin merkkeihin. Tuota ongelmaa vartan ei kyllä välttis kannata hommata sitä jos ei muuten tarvi, en uso että se sillä ratkeais, mut ainahan saa yrittää..
Jos puhelimessa ei mitään älyttömän tärkeetä oo, niin voit kokeilla palauttaa tehdasasetukset. siinä en muista se löytyy, mutta se on kuitenkin jokin palauta alkup asetukset tai tehdasasetukset tms. Silloin puhelin palaa siihen tilaan missä se oli tehtaalta lähtiessään. Se kuitenkin tyhjentää kaikki omat kuvat, äänet jnejne pois. Myös viestit ja numerot lähtee eli ainakin numerot kantsii kopsata kortille ensin!!
HUOM! OMALLA VASTUULLA! - herdkgal
sonierkkaaja kirjoitti:
Cell Phone Managerista ei oo hyötyä, jos ei saa liitetyä kännykkää koneeseen... En tiedä voiko sitä siellä ratkaista mutta ajattelin vain... Mulla on kato läppäri, niin täs on irdaportti vakivaruste.. Sais kyllä mieluummin olla bluetoothi mutta... IrDan saa kyllä usb-laitteella, mutta jos ostaa niin ostaa mieluummin kaapelin.. Tosin irda passaa useampiin merkkeihin. Tuota ongelmaa vartan ei kyllä välttis kannata hommata sitä jos ei muuten tarvi, en uso että se sillä ratkeais, mut ainahan saa yrittää..
Jos puhelimessa ei mitään älyttömän tärkeetä oo, niin voit kokeilla palauttaa tehdasasetukset. siinä en muista se löytyy, mutta se on kuitenkin jokin palauta alkup asetukset tai tehdasasetukset tms. Silloin puhelin palaa siihen tilaan missä se oli tehtaalta lähtiessään. Se kuitenkin tyhjentää kaikki omat kuvat, äänet jnejne pois. Myös viestit ja numerot lähtee eli ainakin numerot kantsii kopsata kortille ensin!!
HUOM! OMALLA VASTUULLA!nyt mä palautin sitten tehdasasetukset. tuli vaan se alkuperäinen taustakuva, mutta muuten olis sama kuin ei olis tehny mitään. saapuneet jäi siihen (voi perkele!) mutta (onneks) kaikki soittarit sun muut kuvat jäi. että revi siitä! mitäs nyt?
- sonierkkaaja
herdkgal kirjoitti:
nyt mä palautin sitten tehdasasetukset. tuli vaan se alkuperäinen taustakuva, mutta muuten olis sama kuin ei olis tehny mitään. saapuneet jäi siihen (voi perkele!) mutta (onneks) kaikki soittarit sun muut kuvat jäi. että revi siitä! mitäs nyt?
Sittenpä en oikeen tiedä mennä sanomaan enään mitään... Onko siinä takuuta? Siemensillähän on jo kauan ollut 2v takuu.. Että jos takuuseen kävisit kysyyn sitä...?
- herddkgal
sonierkkaaja kirjoitti:
Sittenpä en oikeen tiedä mennä sanomaan enään mitään... Onko siinä takuuta? Siemensillähän on jo kauan ollut 2v takuu.. Että jos takuuseen kävisit kysyyn sitä...?
no mä ostin sen 5.12.05 ni eiköhän pitäis olla vielä muutama kuukausi takuuta jäljellä...
- herdkgal
herddkgal kirjoitti:
no mä ostin sen 5.12.05 ni eiköhän pitäis olla vielä muutama kuukausi takuuta jäljellä...
kiitos, sonierkkaaja!
mä siis kokeilin tuota tehdasasetuksien palauttamista, ja niinkuin tuohon jo vastasinkin, ei se saapunut mennyt pois. mutta sitten kun meni ehk tunti, ni se meni pois. ja kaikkein parasta; soittarit ja kuvat säilyivät! että kiitos vinkistä! (elikkä siis jos palautatte tehdasasetukset CX70:ssä, odotelkaa hetkinen, niin sitten sujuu.) - sonierkkaaja
herdkgal kirjoitti:
kiitos, sonierkkaaja!
mä siis kokeilin tuota tehdasasetuksien palauttamista, ja niinkuin tuohon jo vastasinkin, ei se saapunut mennyt pois. mutta sitten kun meni ehk tunti, ni se meni pois. ja kaikkein parasta; soittarit ja kuvat säilyivät! että kiitos vinkistä! (elikkä siis jos palautatte tehdasasetukset CX70:ssä, odotelkaa hetkinen, niin sitten sujuu.)Hyvä että ongelma ratkes...!!
- herdkgal
sonierkkaaja kirjoitti:
Hyvä että ongelma ratkes...!!
se "saapuneet" tuli takas aamulla. laitoin siis eilen illalla (kun kaikki oli JO kunnossa) kännyn lataukseen, ja otin sen aamulla. mutta kun laitoin koulussa sen takasin päälle, kappas, tuli se saapunut merkki takas, eikä se pirun teema poistu! no klikkasin taas siitä "palauta tehdasasetukset" ja kyllä taustakuva muuttu sellaseks kun se oli alussa, mutta ei perkele oo lähtenyt tähän mennessä se typerä saapunut-merkki. mitä pitäis tehdä? kun en haluais viedä vielä takaisin, kun on ollut vaan muutaman päivän vasta...
- sonierkkaaja
herdkgal kirjoitti:
se "saapuneet" tuli takas aamulla. laitoin siis eilen illalla (kun kaikki oli JO kunnossa) kännyn lataukseen, ja otin sen aamulla. mutta kun laitoin koulussa sen takasin päälle, kappas, tuli se saapunut merkki takas, eikä se pirun teema poistu! no klikkasin taas siitä "palauta tehdasasetukset" ja kyllä taustakuva muuttu sellaseks kun se oli alussa, mutta ei perkele oo lähtenyt tähän mennessä se typerä saapunut-merkki. mitä pitäis tehdä? kun en haluais viedä vielä takaisin, kun on ollut vaan muutaman päivän vasta...
En osaa sanoa enää mitään muuta... :/ Varsinkaan kun en ikinä ole ko puhelinta käyttänyt... Mieti tarkkaan mitä teit ennen kuin se lähti se merkki pois ja mitä teit silloin kun se tuli takas! Antaako se jotain virheilmoitusta kun koetat avata/poistaa sitä?
- mä taas
sonierkkaaja kirjoitti:
En osaa sanoa enää mitään muuta... :/ Varsinkaan kun en ikinä ole ko puhelinta käyttänyt... Mieti tarkkaan mitä teit ennen kuin se lähti se merkki pois ja mitä teit silloin kun se tuli takas! Antaako se jotain virheilmoitusta kun koetat avata/poistaa sitä?
kun yritän avata, siihen tulee niinku millisekunniks se normaali teksti: lataa teemaa, odota... mutta sitten tulee tämmöinen: X virhe! ja sit kun mä klikkaan poista, ni se menee vaan valmiustilaan (siis siihen taustakuvaan) ja yhä on se saapuneet. voihan pruppa! et ikinä uso! kun mä vaihdoin värikuoret, ni se meni taas pois. ei lue valmiustilassa "saapuneet" eikä edes saapuneetkansiossa ole koko teemaa. saa nähdä, milloin se tulee taas! ihan skitso kone...! ;-P
- sonierkkaaja
mä taas kirjoitti:
kun yritän avata, siihen tulee niinku millisekunniks se normaali teksti: lataa teemaa, odota... mutta sitten tulee tämmöinen: X virhe! ja sit kun mä klikkaan poista, ni se menee vaan valmiustilaan (siis siihen taustakuvaan) ja yhä on se saapuneet. voihan pruppa! et ikinä uso! kun mä vaihdoin värikuoret, ni se meni taas pois. ei lue valmiustilassa "saapuneet" eikä edes saapuneetkansiossa ole koko teemaa. saa nähdä, milloin se tulee taas! ihan skitso kone...! ;-P
Toivotaan että homma alkaa toimiin... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328