ärsyttää!!!

kissat x2

Huh huh, kylläpä taas ärsyttää, ihan piti tänne tulla purnaamaan. Olin tuossa äsken käymässä uudessa eläinkaupassa( kaupunki vaihtunut muuton takia), ja ajattelen, että ostampa jotain uutta kissojen vanhan ruuan sekaan.

Kysyin sitten myyjältä, että missä heidän ruuissaan ei ole vehnää. Vastauksena ensimmäinen "en tiedä". Ok. Seuraava kysymys oli, että paljonko on tuotteissa lihaa, kun ei tuoteselosteessa lukenut sen tarkemmin. Vastuksena toinen "en tiedä". Tässä vaiheessa alkoi jo hieman ärsyttämään, että miksi ihmeessä tämä ihminen on töissä eläinkaupassa, jollei hänellä ole minkäänlaista tuntemusta tuotteista joita kaupassa on.

Löysin minä sieltä sitten ruuan, mikä miellytti, koska on tullut noita kissojenruokajuttuja sen verran tutkittua, että tiedän mitä haluan kissoilleni tarjota.

Tuli siinä vaan mieleen, että mitä jos ostoksilla olisi ollut joku, joka ei vielä tiedä mitä olisi kissalle hyvä tarjota. Onhan ne eläinkaupan ruuat parempia, kuin tavalliset kaupan, mutta kyllä niissäkin eroja on (osassa tosiaan on vehnää...)

No joo, nyt on purettu sudäntä! :)

3

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinja*

Onko kyseessä joku eläinkauppaketju vai ihan yksittäinen liike? Jos on kyseessä joku ketju (esim. Musti ja Mirri), voisit varmaan hyvinkin valittaa myyjästä jollekin korkeammalle taholle. Tosin nyt joulun aikaan on kaupoissa paljon kiireapulaisia, ja silloin on mielestäni ihan ymmärrettävää, että jokainen myyjä ei voi olla alansa ammattilainen.

Välillä kyllä löytyy eläinkaupasta myyjiä, jotka tuskin erottavat kissanruokaa koiranruuasta, ja jotka eivät tiedä, miksi se eläinkaupan ruoka on parempaa kuin markettiruoka. Silloin itsekin aina pysähtyy miettimään, miten käy niiden hyväuskoisten, jotka luottavat eläinkaupan myyjän sanaan aivan täysin. Toivottavasti nämä tietämättömät myyjät edes itse tiedostavat omat puutteelliset tietonsa, eivätkä edes yritä auttaa kun eivät osaa.

Mutta melko harvoin olen törmännyt täysin ulalla oleviin tapauksiin. Yleensä he tietävät ihan ok:sti asioista ja ovat muutenkin palvelualttiita :)

• kissat x2

joo, no olipa juuri musti ja mirri! Ei, nyt mie oon jo rauhottunu! :) että ei tarvetta enää sille, että sanoisi asiasta jollekin "korkeammalle". :) mutta joo, oli vaan välillä kiva purppasta jostakin, kun noitten kisujen kanssa menee niin mukavasti muuten.

• Figaro

Tuommoinen on kyllä todella huonoa palvelua! Itse opiskelen palvelualalla ja mielestäni on todella tärkeää, että asiakkaat saavat hyvää palvelua..
      Ymmärrän, jos työntekijä oli harjoittelija yms., sillä eihän kukaan voi kaikkea heti osata, mutta olisihan kyseinen henkilö voinut kysyä apua muilta työntekijöiltä.
      Toivottavasti saat ensikerralla parempaa palvelua.:)
      Minulle ei ole koskaan noin missään eläinkaupassa käynyt, vaan päinvastoin henkilökunta on ollut todella palvelualttiita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe