Keskisuuren suomalaiskaupungin keskustasta muutama kilsa, 130m2 ja 180Ke. Hurahuhhahei. Nyt on ilo alla kurkihirren.
Ostin talon
5
578
Vastaukset
- kutsuu
Eli korvesta! Kyllä Lapistakin halvalla saa, mutta mitä siellä tekee? Lähin kauppa 100km! Maksa nyt se velkas ensin pois, ei se asunto vielä ole sinun piiiiiitttttkääääään aikaan.
- kommentti
Mieluummin minäkin ostaisin kunnon asunnon hyvältä sijainnilta keskisuuresta kaupungista kuin samanhintaisen kerrostaloasunnon jostakin Vantaan lähiöstä.Itse asuin aikoinani Vantaalla(Pakkala)ja kaupunkihumusta ei ollut tietoakaan,ainoastaan tämä ostoshelvetti Jumbo oli 1,5 kilometrin päässä.Helsingin keskustaan aivan onnettomat yhteydet ilta-aikaan ja taksin saaminen kesti kauan ja jumalattoman kallista.
Nyt asun onneksi jälleen täällä Tampereella. :-) - on ihan
Oma heti ensimmäisestä päivästä asti...
- Kypsykää...
Jos Suomessa noin 100 000 asukkaan kaupungissa on korvessa niin hohhoijaa. Joka tapauksessa en missään tapauksessa lähtisi asumaan pääkaupunkiseudulle.
Syyt ovat
1) Asuminen maksaa liikaa
2) kodin ja työpaikan välillä kulkemiseen menee liikaa aikaa. Jää enemmän aikaa omaan elämään. Yksiössä tai kaksiossa taas voi asua vähän lähempänä mutta sitä ei lasketa.
3) Liksassa ei ole eroja, joten täällä tulen toimeen paremmin.
- Ci-Tikka
Mielenkiintoista. Eipä tältä palstalta voi muuta odottaa kuin negatiivista palautetta, jollaisella tämäkin viestiketju jatkui. Keskisuuri suomalaiskaupunki ei minun maailmassani ole korpea. Onnittelut minun puolesta. Itse en kyllä etelärannikkoa pohjoisemmas lähtisi mutta täällä maassa on onneksi runsas 5 milj. eri makua valita asuinpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844